וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן חושבת רק על ליברפול

6.5.2007 / 18:11

גאטוסו וחבריו הסתפקו ב-0:0 ביתי מול פיורנטינה, ומירב העניין בסרייה A מתרכז בתחתית, כש-3 נקודות מפרידות בין המקומות ה-11 ל-18

בתום המחזור ה-35 של הליגה האיטלקית שנערך היום (ראשון), נראה שרוב המיקומיים הסופיים בסרייה A כבר נקבעו. אינטר אלופה, רומא תצטרף אליה בגביע אלופות, מילאן ולאציו יגיעו למוקדמות הצ'מפיונס, ואמפולי, פאלרמו ופיורנטינה כנראה יילכו לגביע אופ"א. רוב העניין נמצא בתחתית, שם בין המקום ה-18 (שמוביל לליגה השנייה) לבין המקום ה-11 מפרידות רק שלוש נקודות. קדימה, לעבודה.

וטוטי בשלו

מילאן - פיורנטינה 0:0

אחרי שדילגה על מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות, פגשה פיינליסטית ליגת האלופות את פיורנטינה בסן סירו, ולא ליקקה דבש. פריירה רג'ינאלדו סחט עצירה מדידה בדקה ה-24, ודקותיים אחר כך נשרק פנדל לזכות המארחת אחרי נגיעת יד ברחבה של הויולה. קאקא בעט לקורה והתוצאה נותרה מאופסת. מילאן כנראה בעיקר חושבת על ליברפול.

פאלרמו - רומא 2:1

אחרי שני ניצחונות רצופים נעצרו הסיצילאנים דווקא בביתם מול השנייה בטבלה. הג'יאלורוסי סגרו עניין כבר במחצית הראשונה. פרנצ'סקו טוטי כבש בדקה ה-17 מבעיטה חופשית מוצלחת, ומרקו קאסטי הכפיל את יתרון הרומאים כשבעט בדקה ה-36 לפינה הקרובה עם בעיטה חופשית של אלברטו פונטנה.

לאציו - ליבורנו 0:1

שער מרהיב של לואיס חימנז בדקה ה-27 העניק ניצחון ללאציו, שהעלה אותה למקום השלישי על חשבון מילאן.

הקאמבק של ויירי

אטאלנטה - סיינה 1:3

אטלאנטה אירחה בביתה את סיינה והאירוע המרכזי במשחק היה שערו של חלוץ נבחרת איטליה לשעבר כריסטיאן ויירי, שחזר בחודש שעבר לשחק אחרי שהחלים מפציעה קשה. לוקה אריאטי העלה את הנראזורי ליתרון 0:1 בדקה ה-12, וסימונה ורגאסולה (47) השווה עבור הקבוצה מטוסקנה. בדקה ה-65 הגיע הרגע הגדול של הטנק, כשהפציץ מ-35 מטרים את שערו של אלכס מנינגר וקבע 1:2 לקבוצה מברגמו. סיינה ירדה מתחת לקו האדום, והמאבק מתחמם.

קייבו - פארמה 0:1

פארמה כבר הרגישה את הליגה השנייה, אבל השיגה חמישה משחקים ללא הפסד, מתוכם ארבעה ניצחונות, שהעלו אותה למקום בטוח. היום קייבו עצרה את התנופה של פארמה, ועלתה מעל לקו האדום בזכות שער בודד של פרנקו סמיולי בדקה החמישית.

טורינו - אסקולי 0:1

טורינו ניצלה את חולשתה של האחרונה כדי להשיג ניצחון חשוב במאבקי התחתית. שער של אלסאנדרו רוסינה בדקה ה-19 הפריד בין שתי הקבוצות.

* יובנטוס עדיין לא הבטיחה סופית את עלייתה חזרה לסריה A, אחרי שסיימה הערב בתיקו 2:2 עם צ'נזה. שער מוקדם של אמיליאנו סאלבטי העניק לצ'נזה יתרון מפתיע, לפני ששערים של דויד טרזגה ופאבל נדבר נתנו את היתרון לגברת הזקנה. אבל המילה האחרונה היתה שייכת לאנדיאה פאפא, שכבר את השוויון בדקה ה-55, והותיר את יובה במרחק של שמונה נקודות מהמקום השלישי (ממנו לא עולים ליגה), כשלסיום העונה נותרו חמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully