וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטאווה מחכה בגמר המזרח

6.5.2007 / 16:06

הסנאטורס ניצחו את ניו ג'רזי 2:3 ו-1:4 בסדרה, וממתינים למנצחת בין הריינג'רס לבפאלו. דטרויט עלתה ל-2:3 אחרי 1:4 על סן חוזה

ניו ג'רזי - אוטאווה 3:2 (1:4 לאוטאווה בסדרה)

הסנאטורס נעזרו בשליש שני גדול, שבמהלכו הבקיעו את כל שלושת שעריהם, כדי לרשום ניצחון רביעי ואחרון בסדרה. סקוט גומז כבש ראשון לניו ג'רזי בשליש הראשון, אלא שבתוך 12 דקות הבקיעו אנטואן ורנט, ג'ייסון ספזה ודניאל אלפרדסון, הפכו את התוצאה ל-1:3 ושער של גומז 40 שניות לסיום לא הספיק כדי למנוע את ההדחה של הדווילס.

הסנאטורס הגיעו לגמר המזרח לראשונה אחרי עשור של כשלונות. "אסור לנו לחשוב יותר מדי קדימה", אמר מנכ"ל הקבוצה, ג'ון מאקלר, "חייבים ללמוד את הסיטואציה, לא רק לרוץ קדימה". ריי אמרי רשם 27 עצירות, לעומת 21 בלבד של מרטין ברודור מהצד השני. השוער של הדווילס, שרשם 48 נצחונות בעונה הרגילה, מצא תירוץ: "כשאתה משחק הוקי קרח צריך גם להבקיע. אי אפשר להתקדם בפלייאוף בלי לכבוש".


דטרויט - סן חוזה 1:4 (2:3 לרד ווינגס בסדרה)

אחרי שעלו ליתרון 0:1 מצאו עצמם הרד ווינגס בפיגור 2:1 בסדרה, ועכשיו השיבו לעצמם את היתרון, רגע לפני היציאה לקליפורניה. במשחק הזה לא הועמד יתרונם בספק, כשלמרות פיגור משער של מרסל גוק בשליש הראשון, אבל הנריק זאטרברג ופאבל דאטסיוק (בפלייאוף מצוין בינתיים) הפכו בשליש השני, ומיקאל סמואלסון ותומאס הולמסטרום כבשו שני שערי פאוור פליי כדי להעלות ל-1:4 ולסגור עניין.

דומיניק האשק, שוער דטרויט, ספג שער מוקדם אבל התאושש ושמר על רשת נקיה בהמשך. "הוא יודע איך לשחק ואיך להתמודד עם המצב", אמר מייק באבקוק, מאמן דטרויט, "זו הסיבה שאנחנו תמיד במשחק, כי אנחנו יודעים שהוא יחסום לגמרי את המשטח". האשק פירגן לחברים: "כולם נתנו את הכל", אמר. "היינו מאוד מרוכזים וידענו לנטרל אותם".

הלילה יתקיים המשחק השישי בין בפאלו לניו יורק ריינג'רס ובלילה שבין שני לשלישי יתמודדו דטרויט וסן חוזה בקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully