וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס פורשת, וזה סופי

6.5.2007 / 15:17

"תודה לאוהדיי", אמרה הבלגית בת ה-23, "כסף הוא חשוב, אך הבריאות שלי חשובה יותר". דיוקוביץ' לקח את טורניר פורטוגל

קים קלייסטרס, הטניסאית הבלגית המדורגת 4 בעולם, הודיעה היום (ראשון) כי היא פורשת מטניס. היא מסרה על כך באתר הרשמי שלה. קלייסטרס, בסך הכל בת 23, נאבקה בפציעות לאורך השנים האחרונות, ולמרות קאמבקים מדהימים וזכיות בטורנירים, כולל באליפות ארה"ב הפתוחה, לא הצליחה לגלות עקביות.

קלייסטרס, שתתחתן בחודש יולי עם הכדורסלן האמריקאי בריאן לינץ', כבר הודיעה בעבר על פרישתה מטורנירי הרולאן גארוס בצרפת ביוני ומאליפות ארה"ב הפתוחה, שתתקיים בספטמבר. בסוף 2006 אמרה הטניסאית כי תתלה את המחבט בתום העונה הנוכחית, וגם נפרדה מהקהל באליפות אוסטרליה הפתוחה. למרות שאמרה שעל טורניר ווימבלדון היא לא תוותר, החליטה הבלגית שגם ממנו תעדר ושהיא תולה את הנעלים. "זו הייתה חוויה עצומה", אמרה קלייסטרס, "היה יותר קל לשחק את כל הטורנירים אבל העדפתי שלא. כסף הוא דבר חשוב, אך הבריאות שלי חשובה לי יותר".

"עכשיו הגיע הזמן לשינוי בחיים, זמן להינשא, ואולי לילדים. עכשיו יהי לי זמן למשפחתי וחבריי, בלי להיות בנסיעות ואימונים, ובלי לקרוא כל מיני רכילויות ושקרים בתקשורת. יש לי זכרונות גדולים מהקריירה שלי, הניצחונות המרגשים והרבים, הזכייה בגראנד סלאמס, התמיכה של האוהדים הבלגים והזרים. תודה מיוחדת נשלחת לכם".

דיוקוביץ' כבר לא ילד

נובאק דיוקוביץ' בן ה-19 ניצח בגמר טורניר פורטוגל את רשאר גאסקה 6:7, 6:0, 1:6 וזכה בטורניר ה-ATP השלישי שלו העונה. הסרבי המדורג 5 בעולם ו-3 בטורניר נזקק לשעתיים ו-12 דקות כדי לגבור על הצרפתי שדורג 5, והשלים מאזן אישי של 1-6 על משטחי חימר השנה.

דווקא הצרפתי היה זה ששלט בפתיחה, ועלה ליתרון 5:6 במערכה הראשונה אחרי ששבר פעמיים. אבל דיוקוביץ' הצליח להתעלות, וסגר את הסט אחרי שעה ורבע. גאסקה התעשת מהר, ושעט במערכה השניה תוך 23 דקות לניצחון בלי לאבד משחקון. אולם במערכה האחרונה דיוקוביץ' שוב לקח את השליטה ודהר כל הדרך לניצחון השני שלו בקריירה על גאסקה ולתואר.

ההיסטוריה של קולשרייבר

פיליפ קולשרייבר הפך היום (ראשון) לגרמני הראשון מאז מיכאל שטיך שזוכה בטורניר מינכן, לאחר שגבר בגמר על הרוסי מיכאל יוז'ני 6:2, 3:6, 4:6. זה היה הגמר הראשון של הגרמני בן ה-23 (47 בעולם), שהשלים שבוע מצוין אחרי ניצחונות על ניימינן, בגדאטיס ויוז'ני. קולשרייבר גבר על בן זוגו למשחק הזוגות, ולאחר מכן השניים שיחקו יחד בגמר הזוגות.

* גמר טורניר הנשים בורשה בין ז'סטין הנין לאלונה בונדרנקו האוקראינית נדחה למחר בעקבות גשמים כבדים שירדו בבירה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully