וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך, גוטי, מהפך

6.5.2007 / 23:37

הקשר של ריאל מדריד נכנס למשחק בפיגור 1:0 והפך את התוצאה בברנביאו ל-2:3 לזכות הלבנים. שלושה שחקנים הורחקו

24 שעות אחרי שברצלונה הגדילה את הפער בפיסגה הספרדית ל-5 נקודות, עלו ריאל מדריד וסביליה למשחק הגדול האחרון של העונה הספרדית. זה היה משחק הזדמנות אחרונה עבור כל אחת מהן להישאר בקרב על תואר האליפות, ורק ריאל יצאה ממנו על הרגליים. הלבנים פירקו את סביליה 2:3 במשחק שהתלהט מאוד בסיום וטיפסו בחזרה למרחק שתי נקודות בלבד מבארסה בטבלה.

המחצית הראשונה היתה חלשה למדי וללא מצבים כמעט פרט להחמצות של אמרסון ובקהאם, אבל בדקה ה-41 אנזו מארסקה. האיטלקי כבש שער מדהים לזכות סביליה כשהניף רגל מכ-18 מטר, ובבעיטת יעף בסיבוב לחיבורים של קסיאס שנותר חסר אונים העלה ל-0:1.

בדקה ה-48 תפס פרדי קאנוטה את סרחיו ראמוס ברחבה, אבל השופט לא שרק לפנדל.

בדקה ה-62 גוטי, שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן מסר מצוין לרוד ואן ניסטלרוי, שעקף את פאלופ ושלח לרשת של סביליה, ריאל משווה ל-1:1.

בדקה ה-70 החמיץ דני אלבס המגן של סביליה הזדמנות להעלות אותה שוב ליתרון כשהחמיץ מארבעה מטר מול שער ריק, אחרי כדור רוחב של קרז'אקוב.

בדקה ה-74 החלו להתרחש אירועים ביזאריים, כשהשופט לואיס בורול שלף כרטיס אדום ללואיס פביאנו שהתחמם בצידי המגרש. הוא הורחק לחדרי ההלבשה, אבל מכיוון שלא היה על הדשא נותרה סביליה ב-11 שחקנים.

בדקה ה-78 גוטי השלים את המהפך. הוא פרץ את הגנת סביליה עם עוד מסירה גאונית מ-20 מטר לרוביניו, שלא התבלבל מול פאלופ וכבש. 1:2 לריאל.

השופט מיהר לצנן את ההתלהבות של הברזילאי רוביניו הוריד חולצה ולבש אותה מהר, אבל בכל זאת הורחק בצהוב שני. השופט המשיך לגנוב את ההצגה, ובדקה ה-82 שלח את אייטור אוסיו מסביליה, שהוריד מרפק לפרצוף של מחמדו דיארה, החוצה. 10 מול 10.

בדקה ה-85 גוטי שלח מסירה מצוינת ימינה לסרחיו ראמוס, שפרץ לרחבה ובעט חזק. פאלופ הדף, ו-ואן ניסטלרוי נגח משלושה מטרים לרשת החשופה. 1:3 לריאל.

בדקה ה-94, עמוק עמוק בתוספת הזמן, שבאנטון כבש גול מצמק לזכות סביליה בכדור חופשי מסובב מ-22 מטר. הגול הזה חשוב לורודים, מאחר שבספרד אם העונה מסתיימת בשיוויון נקודות, לא הולכים לפי יחס שערים כללי אלא על סיכום המשחקים בין שתי הקבוצות ולסביליה בזכות הגול הזה יש יתרון על ריאל.

חימנסטיק קוברת את עצמה

האחרונה בטבלה חימנסטיק עושה כל שלאל ידה לרדת ליגה, והפעם בהפסד 2:0 נתנה את הנקודות ללבנטה, שאמרה תודה והתרחקה מהקו האדום. סזאר נאבאס כבש שער עצמי לזכות המארחים (27) ומוסטפה ריגה (39) וידא שנסטיק תעשה את הדרך הביתה עם מחשבות מדכאות על העונה הבאה שבה תשחק בליגה השניה.

תוצאות נוספות:

מאיורקה - אוסאסונה 1:3 (למאיורקה: גיז'רמו אריאל פריירה 39, יונאס מנואל גוטיירס 68, בושקו יאנקוביץ' 80. לאוסאסונה: ראול גארסיה אסקודרו 60).

אספניול - אתלטיקו מדריד 1:2 (לאספניול: מוחמד אל יאגובי מוחה 9, וולטר אדריאן פנדיאני 74. לאתלטיקו: מרטין פטרוב 90).

ויאריאל - סלטה ויגו 0:1 (גיז'רמו פראנקו 67)

בטיס - חטאפה 2:0 (דניאל גונזאלס גויזה 15, פרנסיסקו חאבייר קאסקיירו 32)

רקראטיבו הואלבה - אתלטיק בילבאו 0:0

סראגוסה - סנטאנדר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully