וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס בשירות השדים האדומים?

6.5.2007 / 11:30

מאמן אברטון סיפסל את הווארד בהפסד ליונייטד, ובאנגליה חוקרים אם זו היתה החלטה ספורטיבית טהורה. למוריניו נמאס משבצ'נקו ובאלאק

מנצ'סטר יונייטד ואברטון ייחקרו על ידי ההתאחדות האנגלית על היעדרותו של טים הווארד במשחק המכריע ששוחק ביניהן. למי ששכח, לפני כשבועיים אברטון אירחה את יונייטד, ושוערה נותר מחוץ להרכב. המיליונרים הובילו 0:2 על השדים האדומים, אבל גודיסון פארק ראה מהפך גדול של מנצ'סטר, שניצחה בסיום 2:4.

הווארד, שוערה של יונייטד בעבר, הושאל לאברטון ואי הכללתו בהרכב העלתה תהיות באנגליה, האם זה נעשה ממניעים ספורטיביים. אברטון מעוניינת לממש את אפציית הרכישה שיש לה על השוער, וישיבתו על ספסל הקבוצה באותו משחק, תרמה רבות לתוצאה. המהפך החל כשהשוער המחליף איאן טרנר, השמיט כדור שהפך לשער של יונייטד ויצר את המומנטום של מוליכת הטבלה. אברטון תרוויח חצי מיליון פאונד אם יונייטד תזכה באליפות, בגלל עיסקת העברתו של ויין רוני לשורות מנצ'סטר, וזו עוד סיבה למחשבה.

"אנו בקשר הדוק עם שני המועדונים, כדי לגלות מה בדיוק אירע", אמר דובר הפרמיירליג דן ג'ונסון, "ובהחלט אין בפנינו הסכם בין יונייטד לאברטון, שהווארד לא יוכל לשחק במפגש שהיה בניהן ב-28 באפריל".

צ'לסי יוצאת הערב (ראשון) למשחק חוץ מול ארסנל בידיעה שכל תוצאה חוץ מניצחון, תהפוך אותה לאלופה לשעבר ותעניק את הכתר ליונייטד. לשדים האדומים נותרו שני משחקים לשסיום העונה (מול ווסטהאם בבית ומול צ'לסי בחוץ). לקבוצתו של ז'וזה מוריניו יש מלבד המפגשים מול יונייטד וארסנל, גם משחק ביתי מול אברטון.

ווסטהאם, שנמצאת בעיצומו של מסע הישרדות מפואר, עלולים למצוא את עצמם יורדים לליגה השנייה, ולא בגלל יכולתה על כר הדשא. אחרי שהפטישים נקנסו ב-5.5 מיליון ליש"ט בגלל פרשת טבז ומאסצ'ראנו, התאגדו ארבע יריבותיה לתחתית כדי לבחון כיצד מורידים לה נקודות.

למוריניו נמאס משבצ'נקו ובאלאק

ז'וזה מוריניו לא יודע עדיין אם ישאר מאמן צ'לסי בסוף העונה, אבל לפי ה"דיילי ניוז" זה לא מפריע לו לשלוח את אנדרי שבצ'נקו ומיכאל באלאק אל מחוץ לסטמפורד ברידג'.

באנגליה מדווחים שהמאמן שוחח עם יועצו של הבעלים רומן אברמוביץ', יוג'ין טננבאום, לגבי עתידם של שני השחקנים בקבוצה. מוריניו רצה להיפטר מבאלאק כבר ביום שישי האחרון, אחרי שהגרמני הפצוע טס לניתוח במולדתו, אבל טננבאום, שמשמש איש קשר בין המאמן לבעלים, סירב.

העיתון כותב גם כי מוריניו רצה לסגור את סיפורו של "שבה" בקבוצה, בעקבות פציעתו לפני משחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול ליברפול. לפי גורם בצ'לסי הדבר נבע מהפתעתו ואכזבתו העצומה של המאמן מכך שהחלוץ האוקראיני לא עשה מאמץ וויתר על השתתפותו במשחק המכריע כל כך. מוריניו שכח כנראה את השער הדרמטי של שבצ'נקו, שהעלה את הכחולים למעמד חצי הגמר המאכזב מבחינתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully