וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפאלוקאס נבחר ל-MVP של היורוליג

5.5.2007 / 23:52

כאילו שהיה ספק: הגארד היווני הוכרז רשמית כשחקן הטוב של עונת 2006/7. וויצ'יץ' בחמישיית העונה יחד עם סקולה, לנגדון, נבארו ודיאמנטידיס

אם מישהו פיקפק לגבי יכולותיו המופלאות של שחקן צסק"א מוסקבה תיאו פאפאלוקאס, אז באה הנהלת היורוליג והעניקה אישור רשמי לתחושה של רבים מאוהדי הכדורסל ברחבי היבשת, שהיווני הוא השחקן מספר 1 באירופה. לעיני 1,500 מוזמנים העניקה הערב (שבת) הנהלת היורוליג את תואר ה-MVP של העונה לפאפאלוקאס. הגארד היווני קלע העונה 9.3 נקודות, אסף 3.3 ריבאונדים ומסר 5.3 אסיסטים ב-24 משחקיה של אלופת אירופה העונה. המספרים כמובן לא מספרים הכל, ויכולת ניהול המשחק והשליטה בקצב הם שהפכו את היווני לשחקן כה משמעותי בקבוצתו של אטורה מסינה, הרחוקה משחק אחד מזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה.

מכבי ת"א אמנם לא הגיעה לפיינל פור אבל שלחה את ניקולה וויצ'יץ', שנבחר לסנטר של חמישיית העונה ביורוליג. הקרואטי קלע בעונה האירופית של הצהובים 14.9 נקודות, קלט 7.6 ריבאונדים ומסר 3.9 אסיסטים, בממוצע למשחק. הגארדים דימיטריס דיאמנטידיס (פנאתינייקוס) וחואן קרלוס נבארו (ברצלונה) ייצגו את הקו האחורי בנבחרת השנה, והפורוורדים טרייג'ן לנגדון (צסק"א מוסקבה) ולואיס סקולה (טאו ויטוריה) השלימו את הקו הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully