וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון ימריא לחו"ל לבחון זרים

עדי פרג'

5.5.2007 / 22:35

בקרית שמונה לא מבזבזים זמן בחגיגות וכבר מתחילים לתכנן את הסגל לקראת העונה הבאה בליגת העל. שרצקי: "קרית שמונה על המפה"

וידאו: רובי המרשלג, חדשות 10

בקריית שמונה אמנם ממשיכים הערב (שבת) לחגוג אל תוך הלילה אחרי הניצחון הגדול על בני לוד (2:5) שהבטיח את עליית הקבוצה לראשונה בהיסטוריה לליגת העל, אבל לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה וכבר השבוע צפוי מאמן הקבוצה רן בן שמעון להמריא לחו"ל על מנת לבחון מספר זרים לעונה הבאה.

בן שמעון עצמו אמר לאחר המשחק: "נהניתי מאוד, אני מאוד שמח, אבל אני נוטה להתפרץ רק כשאחוזי האלכוהול בגוף עולים. עשינו הישג מדהים, מגיע לשחקנים הם עבדו קשה. לא חשבתי שיהיה כזה משחק עלייה. עשינו את זה כמו גדולים. קרית שמונה תשרוד בליגת העל - יש פה קהל טוב, שחקנים טובים, ובעלים שמשקיע יותר מכסף".

שרון אזולאי, שעמד בצד והביט על חבריו החוגגים, אמר: "אותי רק אבא שלי יכול להרים, אז אני לא עם כולם. אני עדיין בהלם, אני מקדיש לאמא שלי שמתה במהלך העונה את העלייה. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה בשביל הבנאדם הגדול הזה איזי שרצקי".

איזי שרצקי עצמו חולם בגדול: "זה הזמן להגיד שיש פה מאמן שעשעה עבודה נפלאה, יש לנו פה מנכ"ל שגדל בקבוצה ועושה עבודה מדהימה, מחלקת נוער, קרית שמונה על המפה. אולי עכשיו אסד ישמע על מה שקורה פה בצפון ויבוא לבקר אותנו כמו סאדאת בזמנו. בחיים צריך לעבוד יותר קשה ככל שמתקדמים, כי אחרת הנפילה היא הרבה יותר קשה. כל הכבוד לקהל הנהדר שיש פה, אפשר ללמוד ממנו. עם קהל כזה, מאמן כזה ומנהל כזה אנחנו נצליח".

ערן קוליק מאמן בני לוד: "לא היינו טובים, הקבוצה הטובה ניצחה. מבחינה מקצועית מגיע לקרית שמונה לעלות ליגה, אבל מה שקרה לפני המשחק ובדקות האחרונות, לדעתי זה משחק חוזר - חוצפה מה שעשו כאן, ישבנו לפני המשחק במסדרון כמו עניים בפתח".

שוער זר מועמד להגיע בעונה הבאה

לאחר סיום המשחק והחגיגות באצטדיון העירוני, התקפל הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה לשעות של מנוחה בביתו של מאמן הקבוצה רן בן שמעון. שקט אמנם לא היה שם והמוני האוהדים שהקיפו את העיר בשיירות ענק עצרו לא אחת מול ביתו של בן שמעון והתעכבו שם דקות ארוכות, כשהם פוצחים בשירה ולוגמים מבקבוקי השמפניה. מאוחר יותר נפגשו שוב ראשי הקבוצה עם השחקנים ונשותיהם והמשיכו את החגיגות במסעדת "אליס בר", שבצומת יסוד המעלה.

בצד המקצועי כאמור הוחלט כי קריית שמונה לא תבזבז יותר מידי זמן בכל הנוגע להתארגנות לקראת העונה הבאה וכבר בתחילת השבוע הקרוב (ככל הנראה ביום שני) צפוי בן שמעון להמריא לחו"ל על מנת לבחון מספר זרים עליהם שמע מסוכנים שונים בארץ. עוד נודע כי בין היתר יבחן בן שמעון גם שוער זר, מה שקרוב לוודאי יסמן על כוונה לשחרר בסיום העונה את שוער הקבוצה בעונה הנוכחית יוסי בצלאל.

לאחר חזרתו של בן שמעון, צפויה להתקיים פגישת עבודה ראשונה בין המאמן להנהלת הקבוצה. בפגישה עצמה אמור בן שמעון לבחון ביחד עם ההנהלה את רשימת השחקנים אותם הוא מעוניין להשאיר/לשחרר בסיום העונה וכמו כן להעלות אופציות לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully