וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס נכנסת לטראנס

5.5.2007 / 22:34

הקבוצה מצפון צרפת ניצחה את טולוז 0:2 ועלתה למקום השני על חשבונה של בורדו, שסיימה בתיקו 0:0 מול ראן. פ.ס.ז' - ליון 1:1

המחזור ה-35 נפתח הערב (שבת) בליגה הצרפתית, והמאבק בצמרת לוהט. שני משחקי צמרת מותחים עמדו במרכז המחזור, ושריקת הסיום של המשחקים לימדה שהמרוויחה העיקרית היא לאנס, שעלתה למקום השני על חשבונה של בורדו.

לאנס אירחה בביתה את טולוז, ניצחה 0:2 וכבשה את המקום השני בטבלה. המארחת הזיעה רבות עד שהרוויחה את שלוש הנקודות. עד הדקה ה-84 התוצאה היתה מאופסת, אבל שער של סיידו קייטה הוריד את הלחץ. דניאל קוסין (89) הבטיח את ניצחונה של הקבוצה מצפון צרפת. טולוז עדין לא מרימה ידיים לגבי המשך המאבק על מקום באירופה, והיא מרוחקת רק 4 נקודות מהמקום השני.

בורדו יצאה למשחק חוץ מול ראן וחזרה רק עם נקודה אחת, אחרי תיקו 0:0. ראן ובורדו תקוונה שמארסיי תמעד ותאבד נקודות ליגה משמעותיות בקרב על הסגנות.

האלופה ליון כבר מזמן הורידה הילוך ורק שער של ז'וניניו בדקה ה-90 מנע ממנה הפסד בפאריס, והעניק לה נקודה אחרי תיקו 1:1. סן ז'רמן, שהוליכה 0:1 משער של אדוארד סיסה (47), אבל לבסוף איבדה שתי נקודות יקרות, עדין לא הבטיחה תאורטית את הישארותה בליגה.

ביום ראשון הושלם המחזור, כשמארסיי ניצחה 1:2 במונאקו ונצמדה למרחק נקודה אחת מלאנס שבמקום השני, וסנט אטיין ניצחה 1:2 את ליל.

יתר התוצאות:

סושו - ואלנסיין 0:1
סדאן - לוריין 1:3
נאנסי - ניס 0:3
אוקזר - טרואה 0:1
לה מאן - נאנט 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully