וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועטים באיטיות

5.5.2007 / 23:58

ברצלונה לא הרשימה, אבל ניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד בחוץ ופתחה פער בפיסגה, לפחות בינתיים. ולנסיה ניצחה 1:2 את דפור

יחסית למפגש קצוות, שבו לא ברור מי זקוקה לנקודות יותר, זה היה משחק די מאכזב. נראה כאילו גם ריאל סוסיאדד וגם האורחת ברצלונה לא מאוד התעקשו לנצח, ולכן זה נגמר ב-0:2 לבארסה שגם במשחק לא מבריק יש לה את רונאלדיניו ואטו שיעשו את ההבדל.

למרות שסוסיאדד נמצאת רק 3 נקודות מעל המקום האחרון והיא עמוק מתחת לקו האדום, החניכים של מיגל אנחל לוטינה לא באו עם אמונה רבה מדי ביכולת שלהם להפתיע את אלופת אירופה היוצאת, והמשחק התנהל די בעצלתיים. בדקה ה-47 רונאלדיניו עם עוד אחת מההבלחות שלו סידר בהברקה של רגע כדור מושלם לאינייסטה שפרץ קדימה ובעט מימין פנימה, 0:1 לבארסה.

שאר המחצית התאפיינה באותו קצב נטול אירועים שהיה גם בראשונה, אבל בדקות הסיום הקטלונים שוב נעורו לרגע, ועם מהלך אחד על אחד של אטו מול השוער הכפיל הקמרוני את היתרון וסגר עניין על 0:2. ברצלונה פותחת פער של 4 נקודות על סביליה ו-5 על ריאל, לפחות עד משחק העונה בין 2 הטוענות לכתר שייערך מחר.

ולנסיה ממשיכה להיצמד לצמרת הגבוהה, אחרי ניצחון 1:2 בחוץ על דפורטיבו לה קורוניה. הוגו ויאנה העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-39. בתחילת המחצית השנייה קצב המשחק היה מהיר והכדור נע מרחבה לרחבה. מאמן דפור חואקין קאפארוס התעקש על החלפתו של אלדו דאשר לפני בעיטה חופשית בדקה ה-69. זה השתלם ובגדול כשהמחליף סבסטיאן תאבורדה נגח את השוויון בנגיעה הראשונה שלו בכדור. 5 דקות אחר כך המשיך דויד סילבה כדור רוחב שמסר מיגל אנגולו, פנימה וקבע 1:2 לעטלפים, שרשמו ניצחון שני ברציפות.

עדכון ראשון: 22:49, 05/05/07
עדכון אחרון: 23:58, 05/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully