וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: דיוקוביץ' ניצח את רוברדו

5.5.2007 / 21:30

הסרבי גבר על הספרדי 5:7, 1:6 ויפגוש בגמר את רישאר גאסקה. סבטלנה קוזנצובה הודחה במפתיע מטורניר ורשה 6:2, 7:6 בידי בונדארנקו

נובאק דיוקוביץ' ניצח בחצי גמר טורניר האסטוריל אופן בפורטוגל את המדורג שני טומי רוברדו 5:7, 1:6 ויפגוש בפינאלה של הטורניר את רישאר גאסקה, שעבר את בן ארצו הצרפתי פול הנרי מאתיו שפרש במהלך המשחק.

רוברדו כבר הוליך על דיוקוביץ' 3:4 אחרי ששבר את ההגשה, אבל הסרבי הצעיר שבר בחזרה במשחקון העשירי והשווה ל-5:5, שמר על ההגשה ושבר פעם נוספת בדרך לניצחון במערכה. בסט השני דיוקוביץ' שדורג שלישי שבר פעמיים נוספות, וזכה בסופו של דבר בחמישה משחקונים ברצף ולקח את המשחק. "לא הרגשתי טוב בפתיחה מול רוברדו", הוא אמר לאחר המשחק, "אבל אחרי שזכיתי במערכה הראשונה הכל התחבר לי וזו היתה רק שאלה של סבלנות".

בגמר כאמור מחכה לו גאסקה, שהפסיד בהתמודדות האחרונה ביניהם בטורניר המאסטרס במדריד באוקטובר שעבר.

טורניר ורשה: קוזנצובה הודחה במפתיע

הפתעה גדולה בחצי גמר טורניר ורשה לנשים, שם גברה אלונה בונדארנקו על סבטלנה קוזנצובה 2:6, 6:7 ועלתה לגמר שם תפגוש את ג'סטין הנין.

קוזנצובה שדורגה 3 בטורניר לא נראתה טוב מהפתיחה מול ינריבתה הלא מדורגת שהייתה אגרסיבית וכפתה עליה 46 טעויות לא מחויבות. בונדארנקו שברה פעמיים במערכה הראשונה והתחילה עם 0:1 גם את השניה, קוזנצובה הצליחה לשבור כשהאוקראינית הגישה לניצחון במצב של 4:5 בסט אבל בסיום בונדראקנו מצאה את עצמה עם כרטיס לפינאלה, ואמרה לעיתונאים: "הפתעתי את עצמי, נסיתי רק להתצרכז בעצמי ובכל נקודה בלי לחשוב על הנקודה הקודמת או על המשחק שלה".

קוזנצובה המודחת ניסתה להסביר: "הכלל הראשון בטניס הוא שאתה צריך לשחק נגד היריב, אני שיחקתי נגד עצמי אז זה היה די קשה".

ז'סטין הנין עברה את ילנה ינקוביץ' במשחק קשה 5:7, 6:2, 4:6 בדרך לגמר הרביעי שלה השנה. הבלגית שניצחה בטורנירי דובאי ודוחא יכלה לנצח בקלות רבה יותר אחרי שהובילה 0:4 במערכה הראשונה ואחר כך 0:2 בשניה, אבל ינקוביץ' שברה בדרך ל-1:2 ושוב ל-2:5, וגם בסט השלישי הנין איפשרה ליתרון שלה להישמט כשכבר הובילה 1:3. כשהיה נראה שהמשחק הולך לשובר שוויון, ינקוביץ' ביצעה שתי טעויות בהגשה במצב של 5:4 לרעתה.

הנין אמרה לאחר המשחק: "ידעתי שיהיה קשה כי היא כבר עשתה לי לא מעט צרות בעבר. התחלתי טוב, ואז איבדתי אינטנסיביות. לא שיחקתי טוב במערכה השניה, ובסט השלישי זה היה ממש מאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully