וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדב לא ימשיך כמנכ"ל נתניה

רומן רוזנבלט

6.5.2007 / 0:56

הודיע כי הוא מעוניין להתמקד בעסקיו הפרטיים וישאר מאחורי הקלעים. ניצן שירזי שוב מסתכל בדאגה למטה אחרי התבוסה של בני יהודה

ראובן עטר שיחרר הרבה אוויר מהריאות. מאמן מכבי נתניה כבר יודע שהמשך העסקתו בקבוצה תלוי בכך שהקבוצה תסיים את העונה במקום שמוביל לאירופה, והמחזור ה-30 בהחלט היטיב עימו ועם קבוצתו כשניצחו 0:3 את בני יהודה. הנתנייתים העפילו למקום השלישי בטבלה, כשהם מנצלים את הפסדה של תל אביבית אחרת, הפועל, להכח עמיר ר"ג (2:1). בני יהודה לא הצליחה שלחזר את יכולתה הטובה מהניצחון בשבוע שעבר על מכבי ת"א, ולמעט כ-20 דקות טובות במחצית השנייה, היא הציגה משחק נרפה וחסר דמיון.

היכולת הרעה של נתניה מהשבועות האחרונים, כולל ההדחה מהגביע על ידי סכנין ו-343 (!) דקות רצופות ללא כיבוש שער, נעלמה עם פתיחת המשחק. בדקה ה-29 נשברה בצורת של 372 דקות ללא שער, אחרי שאופיר חיים העלה את המארחים ליתרון 0:1. המחצית השנייה נפתחה בלחץ נתנייתי, אבל שחקניו של עטר לא מצאו את מסגרת שערו של אניימה. בני יהודה נטלה את היוזמה באמצע המחצית וחיפשה את השוויון. בעיצומו של לחץ האורחים, היו אלה דווקא המקומיים הכפילו את יתרונם משער של איתי שכטר (64). דדי בן דיין חתם ניצחון גדול לנתניה כשקבע 0:3 בדקה ה-90.

מהלך המשחק

דקה 9- בונדאה סיים מהלך קבוצתי של מכבי נתניה בבעיטה מחוץ למסגרת שערו של אניימה.

דקה 22- בונדאה הגביה כדור חופשי מאגף שמאל, שכטר פיספס את הנגיחה, והכדור חמק בסמוך לקורת שערה של בני יהודה.

דקה 29- גול! אנסומבו הרים לרחבת בני יהודה, הכדור הגיע לאופיר חיים שמצא עצמו חופשי ברחבה, ובעט משישה מטרים פנימה, כדי לקבוע 0:1 למארחת.

דקה 53- אופיר חיים קיבל כדור עומק באגף שמאל, העביר כדור רוחב לרחבה, ואניימה הגיח כדי לקלוט את הכדור רגע לפני שאוקוצ'ה דחק פנימה.

דקה 55- אוקוצ'ה התגבר על שני שחקני הגנה של בני יהודה, אבל בעט מתוך הרחבה אל מעל שערו של אניימה.

דקה 57- ליאור אסולין קיבל כדור ברחבת נתניה, בעט בסיבוב למרכז השער, ושטראובר קלט.

דקה 64- גול! דווקא בעיצומו של לחץ האורחים, נתניה הכפילה את יתרונה. אופיר חיים שלח כדור עומק לאיתי שכטר, שהמשיך בבעיטה מקצה רחבת ה-16, לקורה ופנימה. 0:2 לנתניה.

דקה 90- גול! דדי בן דיין קבע 0:3 לנתניה, בבעיטה מ-17 מטרים, וחתם את תוצאת המשחק.

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, תמיר כהן, זאנו בונדאה, אופיר חיים (אמיר טגה, 81); איתי שכטר, אובודו סאמד אוקוצ'ה.

בני יהודה: וינסנט אניימה, יניב אלול, ודראן יישה, יאיר אזולאי (אלי אברבנל, 68), סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', מטה בטורינה (עוז ראלי, 73), אסי בלדוט, אלירן עטר (ראובן עובד, 56), ליאור אסולין.

"אנו ממשיכים את המאבק נגד הירידה"

איתי שכטר: "העובדה שידענו שהפועל ת"א הפסידה נתנה לנו מוטיבציה לנצח. היינו חייבים את זה לא רק בשביל המיקום והכסף, אלא בעיקר עבור הקהל. בשלושת המשחקים האחרונים לא שיחקנו כדורגל, ואני יכול לומר זאת בגלוי, אי אפשר היה להסתיר זאת. לקבוצות יש תקופות לא טובות, ואני שמח שיצאנו מהתקופה הלא טובה שלנו, ושאנו במקום השלישי. בשבוע הבא יש לנו מלחמת עולם מול הרצליה". האם הירידה לספסל בשבועות האחרונים עשתה לך טוב? "בפירוש כן. לא הייתי טוב והגיע לי לשבת על הספסל. אני שמח שהיום חזרתי רעב כדי לכבוש".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר: "היום היה גם כדורגל יפה, שחיפה על היכולת שהצגנו בשלושת השבועות האחרונים, בהם לא הצגנו כדורגל. ידענו לפני המשחק את התוצאות של חיפה והפועל ת"א ואין ספק שזה השפיע בהכנה, כי ידענו שניצחון יביא לנו את המקום השלישי. יש לנו שחקנים מנוסים, שגם בתקופות קשות ידעו להתעלות".

מה תגובתך על פיטוריו של עוזרך אמיר שלח? "שלח היתה בתוכניית קייטנת טוברוק שמתקיימת בקיץ, כשגם לנתניה יש קייטנה בווינגייט. מבחינתו זו חציית קו אדום. לכל האנשים במועדון יש חוזים ולכן כל בן אדם שמעוניין במשהו אחר, היה צריך לבקש אישור. שלח הודה שההחלטה צודקת, אם כי אמר שהוטעה ולא ידע שהדברים יוצגו כך. זו החלטה קשה מבחינתי, אבל כמי שעומד בראש הצוות המקצועי, אני חייב לקבל גם החלטות כאלה". צדוק מלכה צפוי לסכם ביום ראשון כעוזר המאמן החדש מעתה ועד סיום העונה הבאה.

אסף אקרמן, ממערכת "הארץ" מוסיף כי מנכ"ל נתניה, קובי בלדב, עשוי לעזוב את בעונה הבאה לאחר שקיים שיחה עם הבעלים, דניאל יאמר. בלדב הודיע ליאמר כי הוא מעוניין להתמקד בעסקיו הפרטיים בתחום הביטוח בעונה הבאה וכי לא יוכל להיות מנכ"ל במשרה מלאה. יאמר, המכבד מאוד את בלדב, שוקל למנותו כיועץ אישי ולהביא במקומו מנכ"ל חדש מחוץ לעולם הכדורגל.

שחקני בני יהודה סירבו להתראיין בסיום המשחק, ורק מאמנם ניצן שירזי נאות לדבר עם התקשורת. מאמן הזהובים היה מאוכזב בסיום מיכולת קבוצתו: "שיחקנו רע מאוד היום, אחרי שבשבוע שעבר הצגנו יכולת טובה מול מכבי ת"א. התוצאה של הכח עמידר ר"ג מלמדת שאנו ממשיכים את המאבק נגד הירידה. הפסדנו לקבוצה טובה יותר מאיתנו ונצטרך לתקן זאת בשבוע הבא".

קשר מכבי נתניה, איברהים עבדול רזאק, שהושאל להפועל רעננה ולא ממש התאקלם, יחזור השבוע להתאמן עם קבוצתו של עטר עד סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully