וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הדרמה בצמרת נמשכת, מנשנגלדבאך ירדה

5.5.2007 / 17:57

שאלקה שמרה על הבכורה עם 0:1 על נירנברג. שטוטגארט ניצחה את מיינץ, שקרובה לרדת, 0:2. גלדבאך סיימה ב-1:1 עם באיירן ונשרה

הליגה הגרמנית קרובה להגיע לקו הסיום והכול פתוח שם. גם בצמרת וגם בתחתית. המחזור ה-32 סיפק לנו יום דרמטי. שאלקה ניצלה בעור שיניה ושמרה על ראשות הטבלה, אחרי ניצחון קטן על נירנברג 0:1 בבית. שטוטגארט של ארמין וה גברה בביתה 0:2 על מיינץ מהתחתית והיא ממשיכה להפעיל לחץ גדול על ה'רויאל בלוס', כשהיא מרוחקת מהם נקודה אחת בלבד.

בתחתית, קבוצת הפאר לשעבר, מנשנגלדבאך, נשרה לליגה השנייה באופן סופי, לאחר שסיימה עם באיירן מינכן, שנפרדה מזמן מתואר האליפות, בתיקו 1:1. פרנקפורט הביסה את אאכן 0:4 בקרב תחתית וכמעט הבטיחה עוד עונה בבונדסליגה. דורטמונד, לעומת זאת הבטיחה עונה נוספת בליגה, אחרי ניצחון על וולפסבורג הלא יציבה 0:2, שנאבקת על חייה. במשחק נוסף גברה בוכום בחוץ על המבורג 3:0.

מחר (ראשון) יושלם המחזור. ורדר ברמן, הטוענת השלישית לכתר, שהודחה מגביע אופ"א בחמישי האחרון בחצי הגמר על ידי אספניול, תנסה להתאושש בברלין מול הרטה ולצמצם את הפער משאלקה לשתי נקודות. במשחק נוסף תפגוש באייר לברקוזן בביי ארינה את ארמיניה בילפלד.

כמה קשה, ככה מתוק

שאלקה 04 - נירנברג 0:1

החניכים של מירקו סלומקה פגשו את מלכת התיקו (15, בצוותא עם המבורג), בתקווה לא לסיים עימם בתוצאה כזו. כשנותרו שלושה מחזורים לסיום, ועם נקודה יתרון טרם המחזור על פני שטוטגארט, הם חייבים לתת דחיפה אחרונה ולהשיג את האליפות המיוחלת. וזה הלך היום כל כך קשה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, בעוד ששטוטגארט הוליכה מהדקה ה-26 ועלתה לראשות הטבלה על חשבונם, הלחץ רק גבר. קווין קוראני כבש את השער היקר מפז בדקה ה-63 כדי לחלץ אנחת רווחה ענקית מיושבי הוילטונס ארינה.


המבורג - בוכום 3:0

האורחים, שמשחקים בנדנדה בשנים האחרונות בין הליגות, הבטיחו היום עונה נוספת בליגה הבכירה. הם חייבים להודות רבות למלך השערים של הליגה, היווני הבינלאומי תאופאניס גקאס, שכובש בצרורות והגיע היום לכיבוש 20 בליגה. גם היום הוא עשה זאת בדקה ה-61. חמש דקות אחר כך הכפיל דניס גרוטה את התוצאה. זבייזדאן מיסימוביץ' חתם בפנדל בדקה ה-80.

הקבוצה של הוב סטיבנס רחוקה מהקו האדום שש נקודות וכשנותרו שני מחזורים לסיום היא כמעט הבטיחה את הישארותה. אחרי עונה מזהירה בשנה שעברה היא פתחה את הליגה בצורה מסויטת, התחתית הייתה הבית שלה והירידה קרובה מתמיד. חילופי המאמנים (תומאס דול הלך, הוב סטיבנס מונה) תרמו לייצוב הקבוצה שהחלה לצבור נקודות אט אט. חסרה להם נקודה להשלמת ההינצלות.

לא מפסיקים לרדוף

שטוטגארט - מיינץ 0:2

הקבוצה של ארמין וה מחכה למעידה של שאלקה. היום זה כמעט קרה, אבל בסוף לא. הם מבחינתם עושים את העבודה. מול הקבוצה של יורגן קלופ, שמדורגת במקום הלפני אחרון ושחרב הירידה מונחת על צווארה, זה הלך די בפשטות. פרננדו מיירה כבש את הראשון בדקה ה-26. רוברטו הילבארט השלים את המלאכה בדקה ה-63. מיינץ לפני אחרונה, חמש נקודות מהקו האדום והיא עם רגל וחצי בליגה השנייה, אחרי שלוש עונות בליגה הבכירה.


מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:1

נחתם פרק אצל קבוצת הפאר הגרמנית לשעבר. גלדבאך סיימה בתיקו שכולו הפסד מבחינתה. האמת, שהירידה הייתה רק עניין של זמן. עם 18 הפסדים הם ידעו שהם לא יכולים להישאר. היום זה היה הפיאסקו האחרון, מול מאוכזבת אחרת, באיירן מינכן, שיוצאת מהעונה הזאת ללא תואר, לאחר שבשנתיים האחרונות קטפה את הדאבל.

רוי מקאי העלה את הבווארים ליתרון בדקה ה-12, פיר קלוגה איזן בדקה ה-52, מה שכאמור לא הספיק.

סיכומים עושים בסוף

פרנקפורט - אאכן 0:4

קרב תחתית קריטי בין שתי קבוצות הממוקמות משני עבריו של הקו האדום. האורחים, שהיו מעליו, השיגו ניצחון גדול, בדרך להישארות. אאכן, שכעת מרוחקת שלוש נקודות מוולפסבורג, קרובה להצטרף לגלדאבך ולמיינץ בנשירה לליגה השנייה, לאחר עונה אחת בלבד בבונדסליגה. בנג'מין הוגל (3), אלכסנדר ואסוצקי (31), נאוהירו תאקהארה (57), ובנג'מין קולר (80) עשו את העבודה לפרנקפורט. אלכסנדר קליספרה מאאכן הורחק בדקה ה-56.


וולפסבורג - דורטמונד 2:0

האורחים מחבל הרוהר ניסו לעשות סוף למלחמות ההישרדות. הניצחון היום גרם לכך. אבי סמולארק הקשר הפולני (12) ונלסון היידו ואלדז בדקת הסיום חתמו את המאבק. תומאס דול יכול לתכנן את העונה הבאה.

אם תשמיעו לזאבים את המילה יציבות. הם יאמרו שהם לא מכירים אותה. אבל כעת הם לא צריכים יציבות, הם זקוקים למלחמה. ההפסד דרדר אותם מקום אחד מעל הקו האדום, שלוש נקודות ממאכן. אם הם לא יתעשתו ומהר, הם יכולים למצוא עצמם במצב לא נעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully