וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רגע, בית"ר

6.5.2007 / 0:44

חרף התקופה הקשה, השיגה מכבי ת"א 0:3 משכנע על הרצליה. יחיאל, שבחון וביטון כבשו ודחו את חגיגות האליפות של בית"ר, לפחות בשבוע

מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון משכנע 0:3 על מכבי הרצליה באיצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-30 של ליגת העל.

הצהובים חווים תקופה קשה מבחינה מקצועית, כשהשיגו ארבע נקודות מ-12 האחרונות לפני המשחק הזה והודחו מהגביע בשמינית הגמר על ידי בני סכנין. כמו כן, מאיימת בקרת התקציבים להפחית להם ארבע נקודות ממאזנם. למרות הבעיות, התעשתו החניכים של אלי כהן, הציגו כדורגל יפה ואגרו שלוש נקודות. הניצחון הערב, בתוספת ההפסד של הפועל ת"א, קירב את מכבי לסיים את העונה במקום השני, בהחלט הישג לפחות לפי איך שנראו הדברים בתחילת העונה. מה גם שהם דחו, לפחות בשבוע, את חגיגות האליפות של בית"ר ירושלים.

הרצליה התגלתה בשבועות האחרונים כלהיט החם. הקבוצה של פרדי דוד זכתה בגביע הטוטו ועשתה תוצאות נהדרות בליגת העל. היום השתבש משהו במכונה, והיא לא הצליחה להביא עצה לידי ביטוי כמו בשבועות האחרונים. חרף התוצאות המרשימות, ההרצליאנים עוד לא הבטיחו את ההישארות. הכח אחרי הניצחון על הפועל ת"א מרוחקת מהם רק ארבע נקודות כשנותרו רק עוד קשה בקופה.

הצהובים שיחקו טוב מאוד והונהגו על ידי משה ביטון, שסיפק משחק מצוין, אחרי הרבה משחקים עקרים. בדקה ה-24 הרים נמני כדור, אחרי ניסיון ראשון של ביטון, כבש יחיאל אחרי דחיקה. לא חלפו ארבע דקות והוכפלה התוצאה. ביטון הזין את שבחון בכדור מצוין. האחרון גילגל פנימה בקלילות. גם במחצית השנייה נע המשחק בכיוון אחד. בדקה ה-77 כבש המצטיין ביטון, שער דומה לשני, לאחר שקיבל מסירה ממרדיקוביץ'. בין לבין אבי נמני הספיק להחטיא פנדל ויא יא פטי לראות את האדום אחרי שתפס בכיס מכנסו של השופט מאיר לוי.

מהלך המשחק

דקה 3 - קאלה שלח בעיטה חזקה לעבר ביטון. חיים מלכה שגה, וביטון שלח כדור מכ-20 מטר מעל המשקוף.

דקה 10 - שוב טעות בהגנת הרצליה. משה ביטון חטף כדור, אבל כשל במאניטיים כשבעט חלש מול היגינס, שהדף טוב.

דקה 15 - הזדמנות ראשונה להרצליה. קמנאן פרץ באגף שמאל, היתל במרטינוביץ', אך בעט לא מספיק מדויק וחזק, החוצה.

דקה 24 - גול! אבי נמני הרים כדור חופשי לתוך הרחבה של הרצליה. שבחון הוריד עם הראש. ביטון ניסה פעם ראשונה, היגינס הדף. אבי יחיאל, בלם הצהובים, דחק פנימה מחמישה מטרים 0:1 למכבי ת"א.

דקה 28 - גול! הצהובים ממשיכים לשחק יפה. הפעם מישאלוב הכניס כדור מצוין לביטון, שסוף סוף מתחיל לספק את הסחורה. החלוץ מסר רוחב לשבחון, שמול שער ריק גילגל בקלות פנימה. 0:2 למכבי ת"א.

דקה 34 - מכבי עשתה ברחבת הרצליה כרצונה. הכדור הגיע לדיאן איליץ', ששיחרר בעיטה שטוחה, מכ-16 מטר לעבר השער של היגינס, אבל הכדור פגע בשחקן הרצליה ויצא לקרן.

דקה 47 - פנדל למכבי ת"א לאחר שנמני נתפס ברחבה אחרי עימות עם שי מימון. מאיר לוי רצה לשלוף כרטיס, אך יא יא פטי, תפס בכיס מכנסו וראה אדום. נמני בעט את הפנדל, אבל רק לקורה.

דקה 53 - שפונגין הרים כדור מדוד מאגף ימין, שבחון הגיע טוב לכדור, אבל הנגיחה שלו נהדפה לקרן על ידי היגינס.

דקה 57 - טעות חמורה של מרטינוביץ' הובילה את הכדור לראדי, שהשתחרר ובעט סמוך למשקוף של קאלה.

דקה 58 - נמני פרץ לרחבה, עבר את השוער, ודווקא הפעם כאשר הפנדל היה ברור יותר לאחר הכשלה של דיוויס, לא נשמעה השריקה מפיו של מאיר לוי.

דקה 75 - משה ביטון התחפש לשף היום. הוא הזין את מרדיקוביץ' בכדור רוחב מצוין, אבל האחרון כשל מחמישה מטרים להשכין את הכדור בשער.

דקה 77 - גול! מכבי המשיכה להתעלל בהרצליה. הפעם, יחיאל שלח כדור למרדיקוביץ', שהעביר רוחב לביטון. האחרון, עם משחק מצוין התכבד בכיבוש השער השלישי. 0:3 למכבי ת"א.

דקה 86 - מרדיקוביץ' שעט עם הכדור, אל המרכז, עבר את עזריה ושלח בעיטה חזקה לשער הרצליה, אבל היגינס הדף לקרן.


הרכבי הקבוצות:

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל (ליאור ז'אן, 81), אורי שטרית, מושיקו מישאלוב, דיאן איליץ', אבי נמני, יוסי שבחון (ג'ובאני רוסו, 61), עומר פרץ (מיליאן מרדיקוביץ' 71), משה ביטון.

מכבי הרצליה: סקוט היגינס, חיים מלכה (שי מימון, 31), ארז אליאב (אייל טרטצקי, 62), יא יא פטי (הורחק, 47), איתן עזריה, דייהו דייויס, מהראן ראדי (גיא שמיר, 79), כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, איגור מוסטראליץ', יאניק קמאנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully