וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מוכנה לחצי גמר הגביע

5.5.2007 / 20:15

תומר חליבה (20) ואמיר לביא (50) העניקו ניצחון 0:2 קליל על הפועל כפר סבא, ועכשיו הראש של עיר הנמל נמצא רק במפגש מול הפועל ת"א

לכאורה היה מדובר במשחק ליגה חסר חשיבות, אבל באשדוד ידעו שלא כדאי להם לצבור הפסד מיותר ולפגוע בהתלהבות של השחקנים, כאשר כל העיניים בעיר הנמל נשואות למשחק חצי גמר הגביע ביום ג'. אז שחקניו של אלון חזן לא הערב (שבת) איכזבו את 1,000 הצופים שהטריחו עצמם לאיצטדיון הי"א, ורשמו ניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא.

חזן נתן למספר שחקני מפתח לנוח, כדי לא להסתכן בפציעות מיותרות ולא לספוג צהוב נוסף שיימנע מהם לשחק בחצי הגמר. זה לא הפריע למחליפים לנצח את כפר סבא, שמתכוננת כבר לעונה הבאה.

תחילת המשחק היתה חלשה מאוד ושתי הקבוצות הפגינו משחק לא מדויק. תומר חליבה העלה את אשדוד ליתרון 0:1 בדקה ה-20, והשער קצת ניער את האורחים מכפר סבא, שפיתחו התקפות, אבל לא סיכנו את שערו של אג'יי. אשדוד פתחה היטב את המחצית השנייה, ותרגמה את יתרונה לשער נוסף , אחרי בעיטה חופשית מוצלחת של אמיר לביא (50). עד סיום המשחק התפתח משחק שווה כוחות ושחקני כפר סבא לא השכילו למצוא את השער המצמק, שימתיק מעט את טעם ההפסד.

מהלך המשחק

דקה 20- גול! תומר חליבה בעט מתוך הרחבה לקורה ופנימה, ואשדוד מובילה 0:1.

דקה 50- גול! אמיר לביא הצעיר הכפיל את יתרון האשדודים עם כדור חופשי שנעצר ברשת של לויטה, וקבע 0:2.

דקה 53- יזראלביץ' נגח בחוזקה, אבל סמי אג'יי עצר את הכדור על קו השער.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי; תומר חליבה, אמיר אלקריף (דוד רביבו, 51), גורה טל, תומר ברוקס; עידן מליחי, אושרי אלפסי, דאודה דיוף, אמיר לביא; עמית אוחנה (שי הולצמן, 56), משה בן לולו.

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה; עופר טלקר, עמנואל פאפו, אלון חלפון, אלירן דנין; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, גיא דיין, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, אבי כנפו (אורן ניסים, 50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully