וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין אליפות, אין גביע, אין כבוד

5.5.2007 / 20:20

גם במגרשה הביתי מכבי חיפה נראתה רע והפסידה 1:0 לפ”ת מכדור חופשי של עאמר (42). שחר: "ככה לא נראית קבוצה בליגת העל"

מכבי חיפה בנתה על הגביע שיציל לה את העונה הקשה, אבל היא הודחה על ידי הפועל ר"ג. ההתאוששות של חיפה בליגה נעצרה במכתש, והיום (שבת) היא חטפה עוד בומבה על הראש בדמות הפסד ביתי 1:0 למכבי פ"ת, שמאיים להשאיר אותה מחוץ לאירופה בעונה הבאה.

גם על המשטח הביתי והמלוטש בקרית אליעזר, הירוקים לא נראו כמו קבוצה שראויה להתמודד על משהו ושיחקו כדורגל לא ממוקד, נטול תכליתיות או מחץ ונראו משועממים ונרפים על המגרש. אחרי תצוגה כל כך עלובה, לא פלא שהקהל הביתי שרק בוז לקטן שהוחלף בדקות הסיום.

שלא תטעו, פתח תקוה לא הייתה מרשימה בשום צורה, וניצחה משער מקרי למדי של איסמעיל עאמר, שסובב (42) כדור חופשי ופשוט אף אחד לא הגיע אליו, כולל דוידוביץ' שהביט מרותק איך הכדור עובר לידו ומשתכן ברשת. קולאוטי כבר מזמן לא מזכיר את השחקן שלפני לא הרבה חודשים שיגע את המדינה כשכולם חשבו שהאזרחות הישראלית שסידרו לו תציל את הנבחרת, וגם היום היה גרוע ולא הצליח להגיע לאף כדור, למרות שקשרי חיפה פיטמו אותו לא מעט. בסך הכל, משחק חלש ומשעמם שיחד עם שני הצהובים המיותרים של תבריזי עשה טעם רע בפה לכל מי שקיווה לראות קצת כדורגל משתי הקבוצות שחטפו השפלות לאחרונה.

מהלך המשחק

קהל מועט הגיע לקרית אליעזר, וביציעים היו יותר קרחות מצופים.

דקה 8: כדור חופשי והזדמנות טובה לחיפה, אבל קולאוטי נתפס בנבדל.

דקה 13: בעיטה ראשונה של פ"ת למסגרת, אבל הכדור של גולן היה חלש ואיטי, הישר לידיים של דוידוביץ'.

דקה 30: סולי צמח גלש לעבר דוידוביץ' אחרי שהכדור כבר לא היה באיזור, פגע בו קלות וקיבל צהוב.

דקה 40: טעות של קינן בהגנה, סרסור לקח לו את הכדור ובעט מקו ה-16 מעל דוידוביץ', עוד טיפה קשת והכדור היה נוחת ברשת אבל למזלה של חיפה המשקוף הציל אותה מספיגה.

דקה 42: גול! איסמעאיל עאמר בעט כדור חופשי מצד שמאל, הבעיטה המסובבת עברה את כל השחקנים שחיכו ברחבה ואת הידיים המושטות של דוידוביץ' שהתמקם לא טוב, ונחתה ברשת. 0:1 לפתח תקוה.

במחצית השנייה רוני לוי ערך חילופים ביציאה מחדרי ההלבשה, והעלה את מסודי וראפלוב במקום סואן וארבייטמן.

דקה 52: רוברטו קולאוטי קיבל הגבהה מצויינת מרפאלוב שפרץ באגף הימני והניח לו כדור מדוייק על הראש, אבל קולאוטי המשיך את היכולת הגרועה ונגח מ-7 מטר החוצה.

דקה 63: צהוב מפוקפק מאוד של תבריזי הונף לעבר מסודי, שנפל ברחבה של פ"ת לאחר שלא הוכשל אבל גם לא ממש התחזה.

דקה 70: רפאלוב בעט מ-15 מטר כדור ששרק ליד הקורה הימנית של כהן.

דקה 72: בוקולי פרץ היטב במרכז, הגביה כדור לעבר קולאוטי אבל החלוץ המטושטש של חיפה שוב לא היה בעניינים ולא הצליח להשתלט.

דקה 87: עוד צהוב מיותר של תבריזי, הפעם לאייל משומר על תגובה מוגזמת, לדעת השופט, לעבירה שנשרקה נגדו.

הרכבי הקבוצות:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, חיים מגרלשוילי; חאבייר דירסאו, עבאס סואן (ליאור רפאלוב, 46) , גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן (אלן מסודי, 46); יניב קטן (תומר חמד, 86), רוברטו קולאוטי.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, ניצן דמארי, קובי גנון, נאור פסר; בלסינג קאקו, סולי צמח, אורי לוזון (אסי משיח, 82), לירן כהן (דני פרדה, 83); עומר גולן, רוביל סרסור.

רוני לוי: "לא מגיע לנו להיות באירופה" (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

במכבי חיפה שררה אכזבה קשה מהתוצאה. בסיום המשחק נכנס הבעלים, יעקב שחר, לחדר ההלבשה של הקבוצה ואמר לשחקנים: "ככה לא נראית קבוצה בליגת העל". אוהדי הקבוצה מחו כנגד החלטת בית הדין של ההתאחדות לסגור את יציע ג' בכך שזרקו אבוקות עשן מחוץ לכותלי האיצטדיון אל תוכו, מה שעשוי להקשות על ההתאחדות להעמידם לדין. כמה מהאוהדים הפנו את זעמם על סגירת היציע כלפי מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק. בימים הקרובים צפויים נציגי קבוצת ויטסה ארנהיים להעביר את רשמיהם ממגן הקבוצה חיים מגרלשוילי.

המאמן המפסיד רוני לוי: "ספגנו שער שלא מתאים לנו לקבל, יכולנו להגיע למקום הרביעי ולא השכלנו לעשות את זה. אנחנו כנראה לא מספיק טובים להיות באירופה, יכולת כמו שהצגנו היום בוודאי לא מתאימה". על סאגת קטן אמר המאמן הירוק: "אף אחד לא דיבר על אף שחקן, לא האשמנו אף שחקן. לי כמאמן מותר לבקר כל שחקן, אבל אני אף פעם לא מטיף לדבר על שחקן אחד כי אנחנו קבוצה".

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת, אמר לאחר המשחק: "לי חשוב מאוד כמאמן וכראש מערכת להגיד לשחקנים שאנחנו קבוצה ונישאר כזו עד סוף העונה. היום כל אחד עשה את העבודה שלו, עשינו עבודה מצויינת בהגנה, דווקא אחרי ההפסד הצורב לאשדוד נשארנו קבוצה ואני שמח שהשחקנים לא האשימו אחד את השני".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully