וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד עשתה את שלה

5.5.2007 / 17:13

שער של רונאלדו העניק למנצ’סטר יונייטד 0:1 על יריבתה העירונית, סיטי. ווסטהאם דילגה מעל הקו האדום עם 1:3 גדול על בולטון

מנצ'סטר יונייטד עשתה צעד חשוב בדרך לאליפות, כשניצחה היום (שבת) את היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי 0:1 ופתחה פער של 8 נקודות מצ'לסי, 2 מחזורים לסוף העונה. אבל לצ'לסי מחכה מחר (ראשון) משחק חוץ מול ארסנל, ואם היא תנצח בו הסיפור יישאר פתוח, לפחות לעוד מחזור אחד. איבוד נקודות של צ'לסי בדרבי מחר באיצטדיון האמירויות מול ארסנל, יעניק לאלכס פרגוסון תואר אליפות תשיעי ב-20 שנותיו במועדון.

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

"אם נפסיד לסיטי, וצ'לסי תנצח את שלושת המשחקים שנותרו לה, הם יהיו אלופים", אמר פרגוסון לפני המשחק, והשחקנים שלו אכן הפנימו את המסר.

במשחק לא היו אירועים רבים, אבל השדים האדומים שלטו בו מהפתיחה ובדקה ה-23 ריו פרדיננד היה קרוב לכבוש את הראשון אך נגח לקורה. כריסטיאנו רונאלדו שוב היה האיש של פרגי במשחק, והבקיע את השער היחיד בהתמודדותמהנדוקה הלבנה (34).

לסיטי הייתה הזדמנות לחלץ נקודה כשפנדל נשרק גם לזכותה בדקה ה-80, אבל ון דר סאר הדף את הבעיטה של ואסל והשאיר את כל הנקודות בקופה של השדים האדומים.

ווסטהאם - בולטון 1:3

עוד לפני שריקת הפתיחה נטו יחסי הכוחות לטובת הפטישים, שנמצאים בעיצומו של מסע היחלצות מפואר מהמקום המוליך לליגת המשנה, לעומת הוונדרס שאיבדו השבוע את מאמנם סם אלרדייס ואת שאיפות ליגת האלופות שלהם, אבל גם האופטימיים ביותר בין יושבי אפטון פארק לא ציפו לכזה בליץ של הקבוצה שלהם. קרלוס טבז בצמד בזק בדקות 10 ו-21 פתח במלאכה, ומארק נובל שם את השלישי בדקה ה-29. גארי ספיד צימק לבולטון בדקה ה-66, מה שלא קילקל לווסטהאם את הניצחון השישי שלה בשמונת המשחקים האחרונים. יוסי בניון שיחק 90 דקות בשורות הפטישים, עידן טל וטל בן חיים לא שיחקו בבולטון.

וויגאן צוללת

וויגאן - מידלסברו 1:0

הנפגעת העיקרית מההתאוששות המפתיעה של ווסטהאם היא וויגאן, שצנחה בעקבות ההפסד אל מתחת לקו האדום. מארק וידוקה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-29 ושלח את חניכיו של פול ג'ול להתפלל לנס במחזור האחרון.

פולהאם - ליברפול 0:1

בניגוד לוויגאן, פולהאם ידעה לברוח מהתחתית הבוערת, וכמובן שהעובדה שהראש של ליברפול כבר בגמר ליגת האלופות עזר להם לא מעט. קלינט דמפסי חתום על שער הניצחון בדקה ה-70.

יתר התוצאות:

ניוקאסל - בלקבורן 2:0
(לבלקבורן: בני מקארתי 14, ג'ייסון רוברטס 73)

רדינג - ווטפורד 2:0
(לווטפורד: דני שיפטו 60, מרלון קינג 85)

אברטון - פורטסמות 0:3
(לאברטון: מייקל ארטטה 59 בפנדל, יוזף יובו 61, גארי נייסמית 90)

אסטון וילה - שפילד יונייטד 0:3
(לאסטון וילה: גבריאל אגבוניור 25, אשלי יאנג 43, פטריק ברגר 59).

* לידס יונייטד ירדה באופן רשמי לליגה השלישית, אחרי שהורדו לה עשר נקודות בעקבות עבירות משמעת.

* הנהלת הליגה עומדת להגיש תביעה ענקית על סך מיליארד דולר נגד אתר שיתוף הקבצים יו-טיוב, על שימוש לא חוקי בתכני הפרמיירליג.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ריינג'רס במוקדמות ליגת האלופות

גלאזגו ריינג'רס גברה היום (שבת) במחזור ה-36 בדרבי האחרון לעונה של העיר החצויה על סלטיק האלופה 0:2, והבטיחה מקומה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. כריס בויד כבש את הראשון לזכות הכחולים בדקה ה-35. 11 דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל צ'רלי אדם את התוצאה, כששלח בעיטה חופשית מתחת לחומה של סלטיק. הקבוצה של וולטר סמית' לא נוצחה בליגה מאז הגיע המנג'ר למועדון הפרוטסטנטי והחליף את פול לה גואן הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully