וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשימה לא הושלמה"

5.5.2007 / 11:01

שישקאוסקאס ופנאתינייקוס חגגו מול טאו, אבל הראש כבר בגמר היורוליג מול צסק"א מוסקבה. פפאלוקאס חושף: "ההגנה היא הנשק שלנו"

אומנם מכבי ת"א לא שם, אבל זה הגמר שכולם חיכו לו. פנאתינייקוס היוונית וצסק"א מוסקבה הרוסית ייפגשו מחר (ראשון, 21:30, ערוץ 1) בגמר היורוליג, אחרי שגברו אתמול בחצי הגמר על טאו ויטוריה ומלאגה. שתי הקבוצות המצוינות, ששוב ניצחו במשחקים עם סקור נמוך הודות להגנה קשוחה וחזקה, היו הכי דומיננטיות לכל אורך העונה, ויתעמתו באתונה בקרב ישיר על התואר. מגיע להן.

"כולם יודעים עד כמה טובה צסק"א"

מאמן פנאתינייקוס, זלימיר אוברדוביץ', אמר בסיום הניצחון 53:67 על טאו ויטוריה כי "המפתח לניצחון היה בהגנה. זה נכון שלא היה משחק טוב במיוחד, אני לא מרוצה ממשחק ההתקפה שלנו. יש לנו שחקנים מוכשרים שיכולים לשחק טוב יותר, ואני מקווה שבגמר נשחק בצורה טובה יותר. זה אתגר גדול עבורנו לנצח את אלופת אירופה, ואני מבטיח שנילחם נגדם".

"האמת היא שלא הטלתי ספק בניצחון, כי שלטנו כבר מההתחלה", אמר אוברדוביץ', "רק כאשר ארדוגן צימק ל-6 הפרש חששתי מעט, אבל ידענו להתאושש מהר. אני שמח עבור האוהדים שלנו, שעזרו לנו מאוד".

המאמן עטור ההישגים התייחס לגמר: "לא ראיתי את המשחק של צסק"א, אבל אין טריקים ברמות האלה", אמר אוברדוביץ', "כולם יודעים עד כמה טובה צסק"א".

הפורוורד הליטאי ראמונאס שישקאוסקאס: "אני מרגיש נפלא, אבל המשימה לא הושלמה. יש לנו עוד את המשחק הכי חשוב ואין זמן לחגוג, כי עשינו רק חצי עבודה. צסק"א היא כנראה היריבה הכי קשה באירופה".

קוסטאס צרצריס, ששיחק רק דקות מעטות בגלל פציעה, התייחס לעובדה שפנאתינייקוס מעולם לא הפסידה בגמר ביורוליג. "זה נכון, אבל אנחנו מתעסקים פה בכדורסל, לא במסורת", אמר, "זה יהיה משחק קשה מול צסק"א, ונהיה חייבים לתת 110 אחוז כדי לנצח".

בטאו, כצפוי, היו מאוכזבים מאוד בסיום. הספרדים שוב כשלו ברגע האמת, ועל אף ששלטו ביורוליג לאורך כל העונה, לא ידעו להשלים את הגרוש ללירה. "הכי קל יהיה להאשים את השופטים, אבל אני לא אעשה את זה", אמר הטורקי סרקאן ארדוגן, "רק אנחנו אשמים. הם שיחקו עם כל הלב, ואנחנו רק הסתכלנו עליהם".

המאמן בוז'ידאר מאליקוביץ', שהחליף את ולימיר פראסוביץ' במהלך העונה, אמר בסיום כי "עשינו טעויות קריטיות בהגנה כבר בפתיחה, ומשם לא הצלחנו לחזור. חוץ מזה, מול קבוצה כמו פנאתינאייקוס אסור להחטיא עשר זריקות עונשין. ברבע האחרון חזרנו וצימקנו את ההפרש, אבל שוב עשינו טעויות בהגנה, וגם היציאה של לואיס סקולה הייתה משמעותית עבורנו".

"ההגנה היא הנשק שלנו"

אטורה מסינה יודע שזכייה נוספת בגביע אירופה עם צסק"א תכניס אותו לדפי ההיסטוריה כאחד המאמנים הגדולים ביבשת, ואתמול הוא עשה את צעד נוסף לקראת התואר אחרי ה-50:62 על מלאגה.

"צריך לברך את מלאגה על הקשיחות והאגרסיביות שלהם, ועל המאמץ שהם השקיעו והלב הגדול", אמר מסינה, "חששתי מהם כי יש להם קו קדמי מהיר יותר משלנו. אנחנו קבוצה גדולה וחזקה, אבל יש להם שחקנים זריזים יותר משלנו, ואני שמח שהצלחנו לעצור אותם בהגנה".

"כולם העריכו שיהיה למלאגה סיכוי לנצח אותנו אם המשחק יהיה צמוד", אמר מסינה, "אבל על אף שהם כבר הובילו ברבע הרביעי, ידענו להגיב היטב. הייתי מודאג קצת מתיאו (פפאלוקאס), שבשלושת השבועות האחרונים ניסה לעשות הכל לבד, אבל הוא הוכיח שוב שהוא שחקן ענק, מהשורה הראשונה. עכשיו מחכה לנו פנאתינייקוס, שיש לה הרבה יותר כלים התקפיים. ננסה להירגע קצת, ולהגיע הכי מרוכזים שנוכל".

פפאלוקאס עצמו חשף: "ההגנה היא הנשק שלנו, במיוחד במשחק כזה. כמות האיבודים של שתי הקבוצות היא בגלל הלחץ בפיינל פור. כולם לחוצים, אבל הראנו אופי והוכחנו שאנחנו קבוצה גדולה".

סרג'יו סקריולו, מאמן מלאגה, כבר הרגיש איך הקבוצה שלו עושה את הסנסציה של העונה, אבל נכנע בדקות האחרונות לניסיון של הרוסים. "היינו כבר בסיטואציה שרצינו להגיע אליה, אבל בחמש הדקות האחרונות הם הרגו אותנו", אמר סקריולו, "עייפות היא אחת הסיבות שבגללן הפסדנו, כי זה מה שגרם לאיבודי הכדור. יש לצסק"א שחקנים מצוינים ומנוסים, שידעו לקלוע הרבה זריקות חשובות בשניות האחרונות על השעון. אף קבוצה באירופה לא משחקת חזק כמו צסק"א".

פלוראן פייטרוס ייצג היטב את רוח הדברים אצל הספרדים. "אנחנו יכולים להיות גאים בקבוצה שלנו, כי הפסדנו לקבוצה גדולה", אמר הפורוורד, "אנחנו יכולים ללמוד הרבה מהמשחק הזה ולנצל את זה לזכייה באליפות בספרד. לא הפסקנו להאמין ולהילחם, אבל העוצמה שלהם והניסיון בסיום ניצחו אותנו".

קרלוס קבסאס, רכזה של מלאגה, עבר במהלך הלילה ניתוח בעינו, בעקבות המכה שספג מאוסקר טורס. השחקן נבדק לאחר המשחק, ונמצא כי הוא סובל משבר בארובת העין. לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully