וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ הסירה את קללת הפועל

4.5.2007 / 19:04

האלופה ניצחה את יריבתה העירונית 35:37 והישוותה את סדרת גמר הפלייאוף בכדוריד ל-1:1. המשחק השלישי ביום שלישי הקרוב

הדאבליסטית מהעונה שעברה, מכבי ראשון לציון, ידעה שאי אפשר לקחת אליפות בלי שלושה ניצחונות לפחות על יריבתה העירונית, מה שאומר שלאור יתרון הביתיות של האדומים, אחד מהם צריך להגיע בחוץ. אחרי שלא הצליחה לעשות את זה אפילו פעם אחת בעונה הסדירה, היא השיגה את הניצחון הראשון הערב (שישי) עם 35:37 על הפועל ראשון לציון. מכבי הישוותה את סדרת גמר הפלייאוף בכדוריד ל-1:1, מה שמבטיח לפחות עוד שני משחקים שיתקיימו בימים שלישי ושישי בשבוע הקרוב.

בניגוד למשחק הראשון בסדרת הגמר ובכלל לדרבי טיפוסי בעיר היין, זה היה רחוק מלהיות משחק הגנתי, ו-72 השערים שהובקעו בגן נחום מדברים בעד עצמם. כנראה שהשחקנים שמרו את העצמות לקראת המשך הסדרה, מה גם שזה לא היה היום של השוערים משני הצדדים.

הפועל ראשל"צ סבלה מיום חלש של עידן מימון, בעיקר בגלל פציעה טורדנית ביד, זכר למשחק הראשון בסדרה. בצד השני, תום מטלון וגל אברהם (8 שערים לכל אחד), ואפילו דב ישועה המתקאמבק, עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר ושמרו על היתרון של קבוצתם כמעט לאורך כל המשחק.

המשחק השלישי יתקיים, כאמור, ביום שלישי הקרוב ויהיה מעניין לראות אם אחרי שהסירה את הקללה, תוכל מכבי לנצח את הפועל גם באולמה הביתי באשלים. במקרה כזה, היא תוכל להעביר את ההכרעה לאולמה הביתי.

מהלך המשחק

הפועל פתחה את המשחק בצורה מצוינת, וגם הרחקה מהירה של אבישי סמולר לשתי דקות לא הפריעה לעומר דבדה להעלות אותה ל-1:3. הצהובים התאוששו מיד, ויואב נאמן סגר ריצת 0:3 כדי לעשות מהפך בדרך ליתרון 3:4, אלא שאז אבישי סמולר החזיר את היתרון להפועל.

דב ישועה, שפתח במשחק, כבש את שערו הראשון בסדרה באחד על אחד מול עידן מימון, ונעזר גם במתפרצות של יוהאן רושקה, חן בירנבאום וטל פלום, כדי להעלות את הצהובים ל-6:10 אחרי 17 דקות. המכבים המשיכו לנצל את היכולת החלשה של קמישב בין הקורות של הפועל, ותום מטלון העלה אותם ל-9:13 אחרי 23 דקות. מיימון, שפתח את המשחק חלש, ניצל שאננות בהגנה של מכבי ויחד עם גיל יעקב החזיר ל-14:13. בהתקפה האחרונה של המחצית הבקיע יואב נאמן עם הבאזר, והוריד את מכבי להפסקה ביתרון 16:18.

מיימון נשאר על הספסל עם פתיחת המחצית השניה, אבל דבדה העיר את האדומים כשסגר ל-19:18. מכבי הגיבה בשלושה שערים ונאמן העלה אותה ל-19:22, אלא שגיל יעקב ואבישי סמולר שוב החזירו את הפועל למשחק. 9 דקות מפתיחת המחצית, עצרו השופטים את המשחק בגלל קטטה ביציע, שנתנה את אותותיה לאגרסיביות יתר בקרב השחקנים על המגרש.

13 דקות מפתיחת המחצית, כבש תום מטלון את השער היפה במשחק עם הנחתה מהקו ה-6 אחרי מסירה מהקרן, והעלה את מכבי ל-23:26. בינתיים, מימון חזר לשחק למרות הפציעה, וקבוצתו נהנתה מיתרון מספרי כדי להשוות ל-28:28, אחרי שער מחוף לחוף של השוער קמישב. גל אברהם החליף את דוד עמר בתור זורק הפנדלים והעלה את מכבי ל-28:30, 10 דקות לסיום. מהצד השני, סמולר היה בלתי ניתן לעצירה, וכבש את שערו העשירי במשחק כדי להשוות ל-33:33, 5:30 דקות לסיום.

גל אברהם סחט פנדל 2:30 דקות לסיום וגם שלח את סמולר החוצה לשתי דקות, כדי להעלות את הצהובים ל-34:36, מה שלמעשה גמר את המשחק עבור האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully