וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קדוסי זומן לנבחרת הצעירה

לי בוץ

4.5.2007 / 22:09

החלוץ המצטיין של בני סכנין קיבל מגיא לוי הזדמנות למצוא מקום בסגל של הכחולים-לבנים לקראת יורו 2007. בשבוע הבא חוזרים להתאמן

הנבחרת הצעירה של ישראל מעבירה הילוך לקראת אליפות אירופה שתפתח בעוד חודש ושבוע בהולנד. בשבוע הבא תתכנס הנבחרת לשלושה ימי אימון מרוכזים בין ה-7 ל-9 במאי, ללא שחקני הפועל ת"א, שיתכוננו יחד עם קבוצתם למשחק חצי גמר גביע המדינה מול מ.ס. אשדוד, שיתקיים ב-9 בחודש.

בימים שני ושלישי תתאמן הנבחרת במתקן האימונים הצמוד לאצטדיון ר"ג בשעות הבוקר, וביום רביעי תערוך אימון באצטדיון בלומפילד.

המוזמן החדש לסגל הוא החלוץ המצטיין של בני סכנין, אוהד קדוסי, שמככב העונה במדי קבוצתו במסגרת הליגה, ועד שלשום (רביעי) גם במסגרת הגביע. קדוסי אמר לא פעם כי הוא חולם לשחק בנבחרת הצעירה וגיא לוי החליט להגשים לו את אותו החלום.

קדוסי ישתף פעולה בהתקפה עם עמית בן שושן, שלומי ארבייטמן, עומר פרץ, איתי שכטר וברק יצחקי, וייאבק על מקום בסגל הסופי להולנד גם עם טוטו תמוז ובן סהר. תמוז לא זומן לשלושת האימונים הקרובים מאחר וישחק במדי נבחרת הנוער מול צרפת. מי שחוזר אל הסגל הוא קשר מכבי ת"א, שירן ייני, שהחלים מפציעה ממושכת בגבו.

סגל הנבחרת:

שוערים: אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), תום אלמדון (מכבי חיפה), יוסי שקל (מכבי הרצליה)

הגנה: אלירן דנין (הפועל כפ"ס), דקל קינן (מכבי חיפה), נאור פסר, ניצן דמארי (מכבי פ"ת), אורי שטרית, יובל שפונגין (מכבי ת"א), שי מימון (מכבי הרצליה).

קישור: אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), תום מנשרוב, עידן סרור (הפועל פ"ת), ליאור רפאלוב (מכבי חיפה), ליאור ז'אן, שירן ייני (מכבי ת"א), אמיר טגה (מכבי נתניה).

התקפה: עמית בן שושן, ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), אוהד קדוסי (בני סכנין), שלומי ארבייטמן (מכבי חיפה), איתי שכטר (מכבי נתניה), עומר פרץ (מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully