וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה נגד השיטה

מכבי ת"א ניצחה את נהריה והמאמן מבקר: "איפה שמתייחסים לכדורסל ברצינות, יש פלייאוף”. בית הלחמי: "אי אפשר לנצח אותם בכושרם הנוכחי"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אם למישהו נדמה היה לפני מספר שבועות שלמכבי ת"א קיימת אלטרנטיבה בליגת הכדורסל הישראלית, אזי שהיום הוא בוודאי חושב אחרת. בשבוע שעבר הביסו הצהובים את הפועל ירושלים, שלאחר מכן חטפה מבול מאליצור אשקלון. ביום שני חיסלו את בני השרון, בחוץ, ואתמול (חמישי) הביסו 69:95 את נהריה האנמית, כשאפילו רגב פנאן צובר דקות פרקט היסטוריות.

בסיום המשחק תקף מאמן מכבי, נוון ספאחיה, את מדיניות מנהלת הליגה בכל הנוגע לשלבי הגמר, ואמר כי "בכל ליגה רצינית האלופה נקבעת דרך פלייאוף. אתם מכירים קבוצה שלא יכולה להפסיד במשחק אחד? רק בעזרת סדרה אפשר לקבוע מי הקבוצה הטובה באמת. אני יודע את הסיכון שבלאבד את האליפות במשחק בודד, אבל זו השיטה ואנחנו צריכים להתמודד איתה". באשר לניצחון הקליל הוסיף הקרואטי: "במחצית השנייה קיבלנו תפוקה טובה מהשחקנים והצלחנו. יש לי עוד זמן לבדוק אופציות ולראות שחקנים בעמדות שונות. יש לנו את אותן ציפיות והן לשמור על הכושר הנוכחי של השחקנים. פיליקס? הוא שחקן מוכשר מאוד, אבל צריך עוד זמן כדי ללמוד את הכדורסל האירופי. הייתי ממליץ לו להישאר עוד שנתיים באירופה, ולאחר מכן אין לי ספק שיהפוך לאחד השחקנים המובילים".

אריאל בית הלחמי, מאמן עירוני נהריה, קיבל את ההפסד בהבנה מסוימת. "בסך הכל, כפי ששיחקנו אי אפשר לנצח את מכבי ת"א, בטח שלא בכושרה הנוכחי", אמר בסיום. "במחצית הראשונה היינו מאוד נאיביים ואת החצי השני פתחנו בצורה נוראית בהגנה. צריכים להסתכל קדימה ולעשות את העבודה. אני לא חושב שהתפרקנו היום. לא קלענו טוב, וכשמכבי בכושר המשימה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully