וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל הולך עם הגרועים

3.5.2007 / 22:15

סל של באוורס עם הבאזר העניק ניצחון 83:85 לירושלים הלא מרשימה על בני השרון. מכבי ת"א פירקה את נהריה 69:95, ראשל"צ-גליל 75:93

המחזור ה-22 של ליגת העל סיפק דרמה גדולה במלחה, שם הפועל ירושלים, ביכולת רעה ועם הרבה מזל, נהנתה מסל נצחון של טימי באוורס בשניית הסיום, ורשמה נצחון 83:85 על בני השרון. מכבי תל אביב, שנראית לאחרונה כמי שלא מתכוונת לעצור, פירקה את עירוני נהריה 69:95. עם יכולת כמו שמציגה האלופה לאחרונה, ניקולה וויצ'יץ יהיה מאוד נינוח ורגוע בטיסה מחר (שישי) לאתונה, שם ישתתף בטקס לבחירתו כסנטר של חמישיית העונה ביורוליג.

בתחתית העסק הופך לוהט וכל ארבע הקבוצות האחרונות בטבלה (גבעת שמואל, אשקלון, ראשל"צ ורמת גן) עם מאזן שווה. מכבי ראשון לציון, שניצחה את נהריה במחזור הקודם, לא התרגשה מהפועל גליל עליון ורשמה בגן נחום ניצחון שני ברציפות, 75:93. אחרי 7 הפסדים רצופים מצאה עירוני רמת גן מעט נחת עם ניצחון ביתי 82:86 על גלבוע/עפולה. אליצור אשקלון המשיכה את המומנטום החיובי שלה ורשמה מול גבעת שמואל, ניצחון שני רצוף, 58:75.

מכבי ת"א - עירוני נהריה 69:95

מכבי ת"א פתחה עם וויל ביינום, ג'יימי ארנולד, טל בורשטיין, סימאס יסאיטיס וניקולה וויצ'יץ'. נהריה, שחסרה את ראיין בואן הפצוע, פתחה עם רביב לימונד, ברק פלג, חואן מנדס, עידו קוז'יקרו וסשה אוצ'וקוליץ'.

שתי הקבוצות פתחו עם זריקות מבחוץ ושלשה של אוצ'וקוליץ' העלתה את נהריה ליתרון 4:6. דקות של משחק לא מסודר הניבו יתרון לנהריה, שהצליחה להכתיב את הקצב. בשלב הזה מכבי העבירה הילוך ורצה עד ליתרון 19:22 בסוף הרבע.

בתחילת הרבע השני נכנסו ג'ף גריר בנהריה, והלפרין בשורות הצהובים. גרין סחט עבירת תוקף מקוז'יקרו וכשבית הלחמי הזמין פסק זמן, מכבי ת"א הוליכה 21:25. חילופיו הרבים של נוון ספאחיה, כמו גם הגנה אגרסיבית של נהריה, היקשו על המארחת לפתח קצב ומומנטום. איבודי כדור של הסגולים, מנעו מהם לבצע מהפך בתוצאה, וביינום את בורשטיין קבעו יתרון 35:47 למכבי ת"א במחצית. ארנולד הוליך את קלעי האלופה עם 9 נקודות, מהצד השני היה זה לימונד שקלע את אותו מספר.

מנדס המשיך להחטיא שלשות בתחילת הרבע השלישי, בורשטיין קלע מחוץ לקשת ונהריה הזעיקה פסק זמן, דקה וחצי מתחילת הרבע. מכבי ת"א עלתה ליתרון 20 והמשחק החל לברוח מהסגולים. נואל פליקס פשט את האימונית באמצע הרבע, ובתום 30 דקות משחק הצהובים הוליכו 56:71.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, נהריה קלעה במשחק רק 1 מ-17 לשלוש, ומכבי ת"א מחצה את קבוצתו של בית הלחמי 69:95.

קלעו למכבי: ג'יימי ארנולד 16, טל בורשטיין 13, סימאס יסאיטיס ויותם הלפרין 12 כל אחד, שרון ששון 10, נואל פליקס ודרק שארפ 7 כל אחד, יניב גרין 6, ניקולה וויצ'יץ' 5, גוארן ירטין 3, ליאור אליהו 2.

לנהריה: עידו קוז'יקרו 22, סשה אוצ'וקוליץ' 11, רביב לימונד 9, עמית בן דוד וג'ף גריר 7 כל אחד, ברק פלג 5, חואן מנדס 4.

בסיום המשחק מאמן מכבי ת"א נוון ספאחיה קיבל תשואות מהקהל בהיכל, ואמר: "במחצית השנייה קיבלנו תפוקה טובה מהשחקנים והצלחנו. יש לי עוד זמן לבדוק אופציות ולראות שחקנים בעמדות שונות. יש לנו את אותן ציפיות והן לשמור על הכושר הנוכחי של השחקנים". המאמן התייחס ליכולת הטובה שגילה נואל פליקס: "הוא תמיד דרוך על הספסל ומוכן לשחק".

אריאל בית הלחמי: "בסך הכל, כמו ששיחקנו אי אפשר לנצח את מכבי ת"א בכושרה הנוכחי. במחצית הראשונה היינו מאוד נאיביים ואת החצי השני פתחנו בצורה נוראית בהגנה. צריכים להסתכל קדימה ולעשות את העבודה. אני לא חושב שהתפרקנו היום, לא קלענו טוב, ומכבי בכושר זו משימה קשה".

הפועל ירושלים - בני השרון 83:85

ירושלים פתחה עם דרור חג'ג', טרנס מוריס, מריו אוסטין, מאיר טפירו וטימי באוורס. בני השרון עלתה בחמישייה עם לי ניילון, משה מזרחי, קוקי בלצ'ר, ארז כץ ואוסמאן סיסה.

לי ניילון קלע את כל 7 הנקודות של בני השרון בארבע הדקות הראשונות, אבל ירושלים, שחיפשה נקודות בעיקר בצבע, הוליכה 7:10. ירושלים שמרה על היתרון הקטן עד תום הרבע, בו הוליכה 22:28. אפי בירנבוים לא העלה את לי ניילון לפרקט בפתיחת הרבע השני, והפורוורד מאוד לא אהב את זה. מזרחי וסיסה שיחקו באגרסיביות והאורחים רשמו יתרון 34:36, 6 דקות למחצית. ג'נקינס סופסל (שיחק רק 8 דקות) ולא תרם אף נקודה לאדומים, לי ניילון החל להפציץ מכל כיוון ו-18 נקודות שלו קבעו יתרון 46:51 לאורחים במחצית.

הרבע השלישי היה מבולגן מאוד מצד שתי הקבוצות. יכולת טובה של טרנס מוריס, שחילק גגות לכל עובר ושב בצבע, הורידה את ירושלים הלחוצה עם יתרון 63:65 בתום הרבע. הרבע הרביעי היה צמוד לכל אורכו ודקה לסיום מזרחי קבע 81:81.

ניילון העלה את בני השרון לפלוס 2, ודן שמיר ביקש פסק זמן 50 שניות לסיום. מוריס השווה מהקו, בלצ'ר החטיא שלשה קלה וטימי באוורס, עם הבאזר, קלע מתחת לסל של בני השרון וקבע 83:85 למלחה הצוהל.

קלעו לירושלים: מריו אוסטין 30 נקודות (9 ריבאונדים), טרנס מוריס 23 (15 ריבאונדים, 6 חסימות), טימי באוורס 14 (10 ריבאונדים), מאיר טפירו 11 (5 אסיסטים), גיא פניני 5, דרור חג'ג' 2.

לבני השרון: לי ניילון 32 נקודות (9 ריבאונדים), עוסמאן סיסה 14 (13 ריבאונדים, 4 חסימות), קוקי בלצ'ר 13, משה מזרחי 9, ג'ייסון וויליאמס 6, סקוט גרינמן 5, ניצן חנוכי 4, ארז כץ לא קלע (9 ריבאונדים).

דן שמיר: "נקלענו לסיטואציה כזו, וזה קורה. לא היה משחק טוב שלנו, ולא הצלחנו לעצור אותנו ולא היה לנו שטף. אנחנו מאושרים, ונתקדם צעד צעד. אני לא מאמין שהספסל הרחב שלנו פגע בקבוצה, כי מה שחשוב זה שמי שעל המגרש צריך לשחק טוב. הספסל הוא פשוט עוד כלי.

"היום היו שחקנים ששיחקו טוב ביחס לתנאים, ובגלל זה קיצרתי את הרוטציה. ג'נקינס הוא כלי מדהים בשביל קבוצה כמו שלנו, אבל כשטימי משחק ככה וכשאנחנו צריכים שני גבוהים וכשיש חוק רוסי - אז ג'נקינס לא משחק. בכל מקרה, זה לא תירוץ".

ארז כץ: "זה הפסד מאוד מתסכל, כי אני חושב ששריקה פה או לשם היו משנות את כל המשחק. אחרי המשחק הלא טוב שהצגנו כאן לפני חודש וחצי, היום היינו טובים יותר. היו לנו זריקות מצוינות שבדרך כלל נכנסות באחוזים גבוהים, והיום לצערי לא, וזו הסיבה שהפסדנו.

"גם לפני המשחק אמרתי שאף תוצאה לא תשפיע על המשחק בפיינל פור. המשחקים בדרך כלל צמודים, וניצחנו אותם בבית, ואם וכאשר נפגוש אותם בפיינל פור, זה יהיה סיפור חדש".

מכבי ראשון לציון - גליל עליון 75:93

ראשל"צ פתחה עם בריאן טולברט, ג'רל בלסינגיים, איתי לב, חיים שמעונוביץ' ובריאנט מארקסון. החמישייה של הגליל כללה את גיל מוסינזון, יוגב אוחיון, אבישי גורדון, צ'סטר סימונס וקני אדלקה.

אוחיון ומוסינזון העלו את הגליל ליתרון 6:12 באמצע הרבע הראשון, ושחקניו של עודד קטש ירדו בסיומו עם יתרון 14:20. דקות טובות של ברנדון קורץ לא איפשרו לגליל לפתח מומנטום, חוללו מהפך וראשל"צ רצה עד יתרון 34:45 במחצית.

בתחילת המחצית השנייה גורדון, בראטיץ' ואדלקה צימקו עד מינוס 5 לגליל. קורץ המשיך לשאת את המקומיים על כתפיו, בלסינגיים החל לייצר תפוקה, וראשון לציון הקפיצה את ההפרש ל-11. גליל לא הצליחה למצוא את האנרגיות כדי לחזור למשחק, ראשל"צ עלתה לפלוס 20, ורצה עד לניצחון שני ברציפות, והפעם 75:93.

קלעו לראשל"צ: ברנדון קורץ 23 נקודות, בריאן טולברט 20, עודד שעשוע 17, איתי לב 14, בריאנט מרקסון 6, ג'רל בלסינגיים 4, אופיר סניור 3, גיא קנטור, דיימון פטרסון וחיים שמעונוביץ' 2 כל אחד.

קלעו לגליל: סשה בראטיץ' 20 נקודות (5 אסיסטים), אבישיי גורדון וטריי סימונס 13 כל אחד, קני אדלקה 10, גיל מוסינזון 8, יוגב אוחיון 5, עמרי כספי ורון ג'ונסון 3 כל אחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עירוני רמת גן - הפועל גלבוע/עפולה 82:86

האורח המיוחד במשחק היה מאמן מכללת ג'ורג' מייסון, ג'ים לאראנגה, שבא לצפות בשחקנו לשעבר ג'יי לואיס. עירוני רמת גן, עם שבעה הפסדים רצופים על הראש, טסה ליתרון 4:14, כבר אחרי 4 דקות. גלבוע/עפולה, ללא גוני יזרעאלי הפצוע, קרסה והקבוצה של דני פרנקו פיגרה בתום רבע ראשון מהמם של המארחים, 32:17. ברבע השני המגמה נשמרה ורמת גן ירדה למחצית ביתרון 39:51.

במחצית השנייה רמת גן הגדילה מעט את הפער, וכבר הוליכה בפלוס 16, אחרי 5 דקות. בתום הרבע השלישי רמת גן הוליכה 64:74. האורחים מהצפון התעוררו ברבע הרביעי, עלו ליתרון נקודה, אבל קור רוח של דריל ווילסון מהקו החזירו את היתרון לקבוצתו של אבנר יאור, שרשמה ניצחון 82:86.

לרמת גן: ג'ון אלן 20 נקודות, ג'אי לואיס 14, איציק אוחנון ושמוליק ברנר 13 כל אחד, דריל ווילסון 11, איגור סימין 5, רוב בראון ואלישי כדיר 3 כל אחד.

לגלבוע/ עפולה: ג'רמיין הול 24, ריץ' מלצר 18, טונג'י אוואג'ובי 14, גור פורת 11, אבי סוכר 8, יהוא אורלנד 4, צ'ארס לי 3.

אליצור אשקלון - גבעת שמואל 58:75

גבעת שמואל פתחה עם וויין וואלאס, אורן אהרוני, דרור דוידי, ג'ייסון סטרייט ורג'י מור. החמישייה של אשקלון כללה את מושון יעקוסי, מרכוס האטן, ריקארדו מארש, מיליאן בוצ'קה וחנן קולמן.

שלשה של חנן קולמן העלתה את המארחים ליתרון 10:13 באמצע הרבע הראשון, ובתום עשר דקות נרשם יתרון אשקלוני 15:20. 3 דקות לסוף הרבע מארש העלה את אשקלון ליתרון 20:27, וגג של אור איתן על ג'יי סטרייט שלח את הקבוצות למחצית עם יתרון 22:32 למארחת.

דימארקו ג'ונסון ומרכוס האטן השתלטו על פתיחת הרבע השלישי, וגם אורן אהרוני שלקח אחריות בגבעה, לא הצליח למנוע יתרון 42:51 למארחים בתום הרבע השלישי. בו דיוויס הציג יכולת חלשה מאוד בשורות הגבעה, אשקלון עלתה ליתרון 14 בתחילת הרבע הרביעי, ולא הביטה לאחור עד לניצחון 58:75.

קלעו לאשקלון: מרכוס האטן 18 נקודות (7 אסיסטים), ריקארדו מארש 17 (9 ריבאונדים), דימרקו ג'ונסון 16 (7 ריבאונדים), חנן קולמן 11, מושון יעקוסי 9 (10 ריבאונדים), מיליאן בוצ'קה 2, אור איתן 1.

קלעו לגבעת שמואל: ג'ייסון סטרייט 15 נקודות, אורן אהרוני 13, משה ברנר 8, וויין וואלאס ורג'י מור 6 כל אחד, דרור דוידי 4, דיון תומאס, בו דייויס ודרור כהן 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully