וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברדו ברבע גמר טורניר אסטוריל

3.5.2007 / 21:53

הספרדי, יחד עם רישאר גאסקה, וינס ספאדאה ואוגוטין קאיירי, ממשיכים הלאה. טורניר ורשה: ונוס וויליאמס והנין העפילו לרבע הגמר


טומי רוברדו הפסיד את המערכה הראשונה לבן ארצו הספרדי אלברדו מרטין 7:6, ופיגר 3:0 בשנייה, אבל התאושש עם 5:7, 2:6, והעפיל לרבע גמר טורניר אסטוריל בפורטוגל.

"אחרי שלא פתחתי טוב, עברתי לשחק יותר אגרסיבי", הסביר רוברדו. "מספר הטעויות שלי ירד, וזה ניצחון שמוסיף לי הרבה בטחון". היריב הבא שלו יהיה אוגוטין קאיירי הארגנטינאי, שנהנה מהפרישה של חואן מרטין דל פורטו.

גם רישאר גאסקה הצרפתי יהיה ברבע הגמר, אחרי 1:6, 2:6 על פרדריקו גיל המקומי. כעת יפגוש את וינס ספאדאה, שהדיח את הצרפתי אוליבייה פסיאנס 6:2, 3:6, 4:6.



קלייסטרס גורשה מוורשה

במשחק המסקרן של הסיבוב השני בטורניר וורשה ניצחה האמריקאית ונוס וויליאמס את הרוסיה אלנה דמנטייבה 1:6, 6:7 (4:7). וויליאמס תתמודד ברבע הגמר מול המדורגת שלישית בטורניר סבטלנה קוזנצובה.

ההפתעה של היום נרשמה כשהמדורגת שנייה קים קלייסטרס הפסידה לאוקראינית יוליה ואקולנקו 6:7, 3:6, והודחה מהטורניר. קלייסטרס, שנמצאת בשנת פרישה שיחקה בוורשה את משחקה היחיד על חימר העונה, והיא הגיעה לפולין רק כדי להגן על תוארה.

ז'סטין הנין העפילה לרבע גמר טורניר וורשה, אחרי ניצחון משכנע 1:6, 2:6 על הגרמנייה אנה-לנה גרואנפלד. להנין היה זה משחק ראשון מאז הפסידה בגמר טורניר מיאמי. בלגית תפגוש בשלב הבא את האיטלקייה מארה סטאנג'לו, שהדיחה כבר בסיבוב השני את המדורגת חמישית, נדיה פטרובה. הסרבית ילנה יאנקוביץ' ניצחה את הרוסייה אלנה וסנינה 2:6, 5:7, ותפגוש ברבע הגמר את הרוסיה אנה צ'אקוטאדזה.

יארקו ניימינן הפיני הודח מטורניר מינכן אחרי הפסד בסיבוב השני לגרמני פיליפ קולשרייבר 1:6, 4:6. קולשרייבר יתמודד ברבע הגמר מול המנצח בין הצרפתי סבסטיאן גרוז'אן למרטין לארגנטינאי אסאלו ארגואלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully