וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: שמח במערב

3.5.2007 / 14:34

דטרויט השוותה ל-2:2 מול סן חוזה אחרי ניצחון בקליפורניה בהארכה - 2:3. תוצאה זהה נרשמה באוטאווה, 1:3 לסנאטורס על ניו ג'רזי

סן חוזה - דטרויט 3:2 (הארכה, 2:2 בסדרה)

כפי שזה נראה כרגע, הקבוצות האלה תלכנה למשחק שביעי, כשאחרי שער של מתייה שניידר בפאוור פליי, 16 דקות מפתיחת ההארכה, הרד ווינגס הבטיחו ששישי יהיה לנו. ולא שסן חוזה הייתה רחוקה מניצחון. למעשה, חסרו לה 34 שניות לעלות ל-1:3 בסדרה ולהריח את גמר המערב, אבל אז בישל ולטרי פילפולה לרוברט לאנג, שירה לרשת של ייבגני נבוקוב וכפה הארכה, ממנה מיצו הרד ווינגס את המיטב.

השארקס הובילו 0:2 משערים של ג'ונת'ן צ'יצ'ו ומרסל גוק, כשבשליש השני צימק תומאס הולמסטרום בפאוור פליי. "זה הבדל של שמיים וארץ", אמר שניידר בסיום, "עכשיו זו סדרה אחרת לגמרי עם מומנטום שונה לחלוטין".

רון ווילסון, מאמן סן חוזה, היה מאוכזב: "איבדנו את המשחק הזה בדקה האחרונה שלו". הוא האשים את השחקנים. "יש אנשים שצריכים להסתכל במראה ולשאול את עצמם למה הם היו ממוקמים בעמדות שבהן התייצבו. אם אתה מתייצב מהצד הנכון של הדסקית, שום דבר רע לא יקרה לך, ואם לא - אתה הולך להארכה". מריר, הברנש. המשחק החמישי יתקיים בלילה שבין שישי לשבת.


אוטאווה - ניו ג'רזי 2:3 (1:3 לסנאטורס בסדרה)

בניגוד לשארקס, אוטאווה לא החמיצה את ההזדמנות ונושמת כבר את אוויר גמר המזרח. דניאל אלפרדסון, דני היטלי ומייק פישר כבשו לקנדים, בריאן ג'יונטה השווה זמנית בפאוור פליי ל-1:1, ואחרי פיגור 3:1 הבקיע ג'יי פנדולפו את השער המצמק שחתם את התוצאה.

דני היטלי המשיך את מסורת השערים המוזרים שסופג מרטין ברודור מהסנאטורס. היטלי חבט חזק דיסקית שפגעה בסכין הנעל של השוער וניתזה פנימה. "האמת היא שקיוויתי שהדיסקית תפגע בג'ייסון ספזה ותקפוץ בצורה שתיתן לנו הזדמנות, אבל אנחנו מבקיעים בכל דרך שיש". ברודור הסביר: "הסתכלתי קדימה, אבל הדיסקית כבר הייתה לי בין הרגליים".

עכשיו, בלילה שבין שבת לראשון, יצטרכו הדווילס לנצח בבית כדי לחזור לאוטאווה ולחלץ משם משחק שביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully