וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה לא רוצה לחזור למנצ'סטר יונייטד

3.5.2007 / 13:36

הבלם המושאל לסראגוסה רוצה להמשיך עונה נוספת בלה רומארדה. אדמילסון בטוח שברצלונה תזכה בדאבל. ריאל בוחנת נורבגי בן 17

בלם מנצ'סטר יונייטד, ג'ראר פיקה, המושאל העונה לריאל סראגוסה, רוצה להישאר בקבוצה הספרדית גם בעונה הבאה.

פיקה בן ה-20 הפך העונה לשחקן מפתח במרכז ההגנה של ויקטור פרננדס ואמור לחזור לאולד טראפורד בקיץ הקרוב. אלא שהקרב על מקום בהרכב אצל אלכס פרגוסון יהיה עמכט אבוד לאור העבודה שנמנייה וידיץ', ריו פרדיננד ו-ווס בראון נהנים ממעמד גבוה יותר.

"שתי האופציות הן אטרקטיביות, אבל בסראגוסה הולך לי ממש טוב. אני מרגיש חשוב שזה דבר חשוב מאוד בשביל שחקן כדורגל", אמר השחקן.

סראגוסה נאבקת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה וכרגע היא נמצאת במקום החמישי בליגה הסספרדית ופיקה הוסיף: "זה היה חלום בשבילי להמשיך בסראגוסה ולשמוע".

אדמילסון: "אנחנו חבורה של ווינרים"

בלם-קשר ברצלונה, אדמילסון, משוכנע שברצלונה תזכה בדאבל הספרדי העונה. למרות שבארסה לא הציגה העונה יכולת שיא וגם הודחה על ידי ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות, הברזילאי בטוח שמוליכת הטבלה לא תיפול שוב. "בחדר ההלבשה של ברצלונה יש חבורה של ווינרים. אנחנו משחקים ביחד כבר 3 שנים והיינו בטופ בכל התקופה הזו. אנחנו חבורה מנצחת ונזכה בדאבל הספרדי".

ברצלונה מדורגת נקודה אחת מעל סביליה ושתיים מעל יריבתם המרה, ריאל מדריד, אליה התייחס אדמילסון: "הם רוצים לזכות באליפות וגם הם חבורה של ווינרים, אבל אני מעדיף להסתכל רק על עצמנו ולא להתייחס לאחרים. הכי חשוב שננצח את משחקי הבית שלנו. כרגע אנחנו תלויים רק בעצמנו".

* ריאל מדריד בוחנת בימים האחרונים את ההבטחה הנורבגית ג'ו סונדרה אס. החלוץ הבינלאומי עד גיל 17, שקשור בחוזה לרוזנבורג, כבר מושווה לאולה גונאר סולשיאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully