וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר וטועמה פרשו מהאימון אך יהיו כשירים לשבת

לי בוץ

3.5.2007 / 13:48

קשרי הפועל ת"א סובלים מכאבים בגב, אך צפויים לקיים מחר אימון מלא. אבוקסיס התאמן עם כדור לראשונה מאז שנותח. אוהדי הפועל ישבו בגביע בשערים 1, 17-18

הפועל ת"א חזרה היום (חמישי) לאימונים אחרי יום החופש לו זכו השחקנים אמש, לאחר הניצחון בגביע על סכנין.

סלים טועמה ו-וואליד באדיר נטשו את האימון מאחר ששניהם סובלים מגב תפוס. למרות זאת, בצוות המקצועי הבהירו כי השניים צפויים להיות כשירים למשחק הליגה מול הכח עמידר ר"ג בשבת (15:00).

שי אבוטבול, שנקע את קרסולו במשחק מול מכבי הרצליה, לא התאמן ועבר טיפולים. אבוטבול, שלא נכלל בסגל למשחק הגביע מול סכנין, בספק גם למשחק בשבת.

לעומתו, מי שערך אימון מלא הוא הקפטן יוסי אבוקסיס, שהתאמן עם כדור לראשונה מאז שעבר את הניתוח לניקוז המוגלה מעל לקרסול. אבוקסיס צפוי להיות כשיר לשבת, אך ספק אם הוא ייכלל בסגל, זאת מאחר שבקבוצה יעדיפו לתת לו מנוחה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי הבא.

מהאימון נעדר חאביייר פאאס, שהמריא אתמול לארגנטינה על מנת לשהות לצד אשתו הכורעת ללדת. פאאס אמור לחזור לארץ ביום שני, ויחמיץ את המשחק מול הכח. מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא טל חן, שהחלים מהפציעה בחוליות הצוואר ועורך אימונים מלאים.

פרט לשינוי המאולץ בהרכב בעקבות הנסיעה של פאאס, לא צפוי ניר לוין לערוך שינויים נוספים בהרכב, על אף שייתכן כי ברוך דגו, שלא פתח בגביע בעקבות פציעה טורדנית ברגלו, יקבל עדיפות בקישור על פני גילי ורמוט או לוסיאנו דה ברונו. דגו ערך היום אימון מלא, והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול הכח.

ההתאחדות קבעה שאוהדי הפועל ת"א יישבו בחצי גמר גביע המדינה בשערים 1 ו-8-10, אך בהפועל אשקלון התלוננו על חלוקת היציעים המזרחיים ובהגרלת חלוקה מחודשת נקבע שאוהדים התל-אביביים יעודדו משערים 1, 6 ו-7. הפעם היו אלה אוהדי הפועל שהתלוננו ובסופו של דבר הוחלט כי הם ישבו בשערים 1 ו-17-18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully