וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני טבק אושפז ושוחרר מביה"ח

לי בוץ

3.5.2007 / 16:09

החשש שמנהל מחלקת הנוער של מכבי ת"א עבר אירוע מוחי, הוזם: "זה היה עניין של חולשה ועומס. לא עברתי אירוע מוחי, כל הבדיקות תקינות"

מנהל מחלקת הנוער של מכבי ת"א, בני טבק, 51, אושפז במרכז הרפואי ע"ש רבין בפתח תקוה משום שחש ברע. טבק, אחד מגדולי החלוצים בתולדות המועדון, אושפז למשך יומיים עקב חשש שעבר אירוע מוחי. "בסופו של דבר זה היה עניין של חולשה ועומס יתר. לא עברתי ארוע מוחי, אמנם איבדתי את ההכרה אך זה קרה כתוצאה מעומס וחולשה. כל הבדיקות שעברתי יצאו תקינות", אמר בני טבק הערב לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, "בנוסף ברצוני להודות לכל אלו שהתעניינו ודרשו בשלומי".

טבק, כזכור, היה אחד המועמדים להחליף את ניר קלינגר בעונה שעברה, לאחר שהאחרון פוטר מתפקידו. בסופו של דבר מונה לתפקיד טון קאנן, אך טבק נשאר בעבודתו במחלקת הנוער.

יוג'ין טריקה מאיים לתבוע שחקן יריב שקרא לו "צועני" (עוזי דן, "הארץ")

זוכרים את יוג'ין טריקה, שחקן העבר של מכבי ת"א? אותו טריקה עלה לכותרות בבולגריה אחרי שאיים כי יתבע את קאלויאן קרדז'ינוב, שחקן לוקומוטיב סופיה, שהשתמש נגדו על המגרש בקללה גזענית וקרא לו "צועני".

"אני דורש שיתנצל מול מצלמות הטלוויזיה לפני המשחק נגד צ'רנומור ביום שישי. אם הוא לא יעשה זאת, אתבע אותו", אמר טריקה, שמשחק בצסק"א סופיה. "זאת אפליה גזעית. לאיש אין זכות לקרוא לי כך".

ההתאחדות הבולגרית תעמיד את קרדז'ינוב לדין, אך השחקן אמר שאין בכוונתו להתנצל והסביר: "זאת לא עבירה לקרוא למישהו צועני, ובטח לא גזענות".

עדכון ראשון: 12:32, 03/05/07
עדכון אחרון: 16:09, 03/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully