וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס נקנסה בכ-9,000 יורו

3.5.2007 / 12:09

הקבוצה עמדה לדין בעקבות התקריות בין אוהדיה למשטרה במשחק מול אוסאסונה. גוברות ההערכות שאלרדייס יגיע לניוקאסל

ריינג'רס הסקוטית נקנסה בכ-9,000 יורו במשרדי אופ"א אחרי התקריות המכוערות במשחק השני שלה מול אוסאסונה בשמינית גמר גביע אופ"א. בכל מקרה הקבוצה צפויה לספוג עונש, כשגם השעייה מהמפעלים האירופאים באה בחשבון.

אוהדים סקוטים שהגיעו לאצטדיון ריינו דה נבארה בפמפלונה התנגשו עם המשטרה המקומית. האוהדים הסקוטים האשימו את המשטרה בטיפול ברוטלי בצורה מוגזמת, אבל הנהלת הקבוצה הודתה שלא מעט אוהדים להם יש צו איסור יציאה מסקוטלנד למשחקי הקבוצה, הצליחו להגיע לספרד.

יו"ר המועדון, סיר דייויד מארי, הודה שהוא שוקל לסרב קבלת כרטיסים למשחקי חוץ של קבוצתו באירופה והמאמן, וולטר סמית, אמר: "העתיד רחוקר הטווח של הקבוצה עומד בסימן שאלה אם ההתנהגות צרת האופקת של חלק מהאוהדים תימשך".

אלרדייס לניוקאסל?

באנגליה גוברות ההערכות שסם אלרדייס, מאמנה המתפטר של בולטון, יוכרז כמאמן ניוקאסל ב-14 במאי, יום לאחר סיום הליגה. לפני כשבוע נרמז שאלרדייס מועמד להחליף את סטיוארט פירס במנצ'סטר סיטי.

אבל כעת מדווח ה"סאן" שפרדי שפרד, יו"ר ניוקאסל מעוניין להחליף את גלן רואדר ושהוא מתכנן לפתוח בשיחות עם ביג סם.

המשפחה מספר 1

אביו של פפה ריינה, מיגל, כבר במתח שיא לקראת משחק גמר ליגת האלופות בו יעמוד בנו בשערה של ליברפול. ריינה האב, שוער עבר בעצמו, כבר היה במעמד דומה, אבל פישל בגדול. ב-1974 הוא עמד בשערה של אתלטיקו מדריד, שפגשה בגמר גביע אירופה לאלופות את באיירן מינכן. אתלטיקו הוליכה 0:1 לפני שריינה ספג שער שהיה צריך לעצור אחרי בעיטה מרחוק של האנס יורג שווארצנבק. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 ובמשחק החוזר הספרדים כבר הפסידו 4:0.

"אנשים זוכרים לי את השער הזה עד היום", אמר ריינה, "הם לא זוכרים ששיחקתי בנבחרת, הם לא זוכרים שפעמיים ספגתי הכי מעט שערים בליגה ושזכיתי באליפות ובשלושה גביעים".

כעת מקווה מיגל שגורל דומה לא יקרה לבנו פפה. "אני מעדיף לראות את המשחק בבית כדי שאם אני אתעצבן אני אעשה את זה בנוכחות עצמי בלבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דאבו מעיד מהתופת

יומיים אחרי התקרית האילמה עם ג'ואי ברטון, בעקבותיה הגיע לבית החולים, סיפר קשר מנצ'סטר סיטי, עוסמאן דאבו, מה הצית את הבלאגן.

"נתתי לו דחיפה קטנה והסתובבתי. בשלב הזה הוא התחיל להכות אותי", סיפר הקשר הצרפתי, "אני לא זוכר בדיוק מה קרה, אבל השחקנים מהקבוצה סיפרו לי שהוא הכה אותי מאחור. התחלתי ליפול ואז הוא תפס את הראש שלי ונתן לי שני אגרופים נוספים לפנים. לפני מה שהבנתי, כשהייתי על הרצפה הוא היכה אותי פעם נוספת לפני שמשכו אותו ממני.

"כשהתאוששתי ראיתי שיש דם בכל מקום. ירקתי דם והראייה שלי הייתה מעורפלת. הבנתי מה קרה ורציתי להחזיר לו. התעוררתי הבוקר בבית החולים, הבטתי במראה וראיתי שכל הפרצוף שלי נפוח. לא נתקלתי בדבר כזה בכל הקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully