וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר ביטל את זכות החתימה של בלדב

3.5.2007 / 21:00

הבעלים של נתניה: "תכננתי זאת מבעוד מועד, כדי להכיר את החברה שלי טוב יותר". גורם בנתניה: "לא ברור מה יאמר מנסה 'לאותת'"

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, הסיר את זכויות החתימה של מנכ"ל מכבי נתניה, קובי בלדב, בענייני כספים. במהלך ישיבת הנהלה שהתקיימה לאחרונה, החליט הבעלים כי גם מפרקליט המועדון, עו"ד גיל לב, תוסר אותה זכות חתימה. עד עתה יכלו בלדב ועו"ד לב לחתום על צ'קים, דוחות כספיים וכיו"ב. מעתה השניים יוכלו לחתום על מסמכים בעניינים מנהלתיים ותו לא.

"לא ברור מה יאמר מנסה 'לאותת'", אמר גורם במועדון ששמע על ההחלטה והוסיף: "אבל דבר אחד בטוח - ליטול מאדם כמו בלדב את זכות החתימה מריח לי כמו משהו לא טוב". על פי אותו גורם, נראה כי יאמר, שהוציא עד כה מיליוני שקלים מכיסו הפרטי, הופתע כאשר בחן את המאזנים בתום השנה האזרחית ולכן הוא ביקש לפקח על אותם הכספים בעצמו.

מהמועדון נמסר בתגובה: "בישיבת הנהלה שהתקיימה לאחרונה התקבלה החלטה לפיה כל הזכויות החתימה הקשורות לענייני כספים יעברו מידי המנכ"ל קובי בלדב ועו"ד גיל לב לידי הבעלים דניאל יאמר ורעייתו. יאמר מעוניין לפקח על הכספים בעצמו".

יאמר עצמו הגיב לפירסום באתר הרשמי של הקבוצה: "קובי וגיל עושים עבודה מצוינת במכבי נתניה. לא הופתעתי משום דו"ח כספי שקיבלתי ואין כל אי סדרים במערכת, הכל עובד כפי שתכננתי לעשות מראש. את השינוי בזכויות החתימה תכננתי לעשות מבעוד מועד וזאת על מנת להכיר את החברה שלי לפרטים הקטנים ביותר, אני מעריך שתוך זמן קצר העניין יחזור לקדמותו".

הבעלים בוחן את עלות המחנה בסלובקיה

עם או בלי קשר, השבוע התברר כי יאמר שוקל האם לבטל את מחנה האימונים בסלובקיה, ולקיים אותו במקום אחר, בגלל עלויות כלכליות. השבוע, לאחר שובו של המאמן, ראובן עטר, מהמחנה, התברר כי מתקן האימונים בסנץ שייך בכלל להתאחדות הסלובקית שדורשת סכומים גבוהים עבור השימוש בו. באופן מסורתי, במתקני האימונים מספק בעלי המקום את ציוד הספורט הדרוש. במקרה הזה, דורשת ההתאחדות תשלום כפול: עבור השכרת מתקן האימונים ועבור השכרת כל אחד מפרטי ציוד הספורט בנפרד: קונוסים, כדורים, עמודי פלסטיק וכיו"ב.

בנתניה עשו חישוב כלכלי ומצאו כי עלות המחנה כולו עשויה להגיע ל~40 עד 60 אלף דולר. עלות כרטיסי הטיסה מוערכת בכ-15 אלף דולר (כ-30 איש נוסעים למחנה). עלות המלון, כולל ארוחות, מוערכת בכ~15 אלף דולר נוספים. לתחשיב הזה יש להוסיף את עלות שימוש בתחבורה ציבורית, השכרת מתקן האימונים, השכרת ציוד הספורט ועלויות שוטפות אחרות. ההחלטה הסופית בנושא תתקבל לאחר שיאמר יתייעץ עם אנשיו במערכת.

עטר חזה במהלך המחנה במשחק של קבוצת סנץ, שניצחה בחצי גמר הגביע הסלובקי את קבוצת רוזומברוק. כמו במשחק הראשון, גם הפעם הסתיים המשחק בתיקו ללא שערים. בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה ניצחה סנץ 5:6. את בעיטת הפנדל היחידה שהחמיצה הקבוצה בעט הקשר, יוסוף מוקפאייר, שנבחן בעבר בנתניה. החלוץ אריק טאקץ' (1.89, 28) הרשים, אבל לא ישחק בנתניה.

הנהלת הקבוצה פרסמה היום שנערכה פגישה ראשונית בין בינה לבין המגן אורי אוזן, במטרה להחתימו לעונה נוספת. פגישה נוספת תתקיים בתוך כשבועיים.

עדכון ראשון: 10:29, 03/05/07
עדכון אחרון: 18:35, 03/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully