וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול נגד ההיסטוריה

3.5.2007 / 0:26

ב-1988 ניצחה הקבוצה 0:3 את לברקוזן בגמר אופ"א אבל איבדה את הגביע בגומלין. מול ברמן היא מקווה לגורל שונה. סביליה-אוסאסונה

חצאי גמר ליגת האלופות מאחורינו ואלו של גביע אופ"א עומדים על מפתן הדלת. אספניול הביסה 0:3 את ורדר ברמן במשחק הראשון ותנסה לסיים את העבודה בצורה נקייה בווסר-שטדיון. המפגש השני אמור להיות צמוד בהרבה. אוסאסונה ניצחה את סביליה 0:1 במשחק הראשון והגומלין בביתה של מחזיקת הגביע צפוי להיות רותח.

ורדר ברמן - אספניול (0:3 לאספניול במשחק הראשון)

אספניול נתנה תצוגת תכלית מרשימה בשבוע שעבר במונז'ואיק, הביסה 0:3 את ורדר ברמן והשיגה לעצמה מקום כמעט מובטח בגמר גביע אופ"א בהמפדן פארק. הכל טוב ויפה, אלא אם כן נזכרים בגמר של אותו גביע מ-1988. אז הקרב על התואר נערך במתכונת של שני משחקים ואספניול גם ניצחה 0:3 גרמניה אחרת, באייר לברקוזן. אלא שלמרות התוצאה המבטיחה, הגרמנים השיבו בתוצאה זהה משלהם וסיימו את העבודה עם ניצחון בפנדלים.

אז באספניול שמחים, אבל גם נזהרים. אחד מאותם שחקני אספניול מאוכזבים לפני 19 שנים היה ארנסטו ואלוורדה. היום הוא מאמן הקבוצה והוא אמר: "זה מפתה לדבר על הגמר בסקוטלנד. שיחקנו טוב לאורך כל הקמפיין ואנחנו צריכים לתת עוד 90 דקות כאלו. אבל ברמן יכולים לשנות את התמונה במהירות, אבל בהחלט מאמינים בעצמם ואם זה יקרה זו לא תהיה הפעם הראשונה".

בצד הגרמני עסקו לאחרונה בעיקר במירוסלב קלוסה, שהבטיח כי הוא יישאר עונה נוספת במועדון. עכשיו כשתומאס שאף וההנהלה רגועים בעניין הזה, הקבוצה יכולה לנסות לעשות את הבלתי ייאמן. טים וויסה, שהורחק במשחק הראשון, יחסר ואת מקומו ימלא אנדראס ריינקה הוותיק. גם קלמנס פריץ ייעדר בעקבות השעיה. "הכל אפשרי", אמר קואוץ' שאף, "כרגע הדבר החשוב מבחינתנו היא לא התוצאה, אלא איך נשיג אותה".


הרכבים משוערים:

ורדר ברמן: אנדראס ריינקה, פטריק אוומוילה, פטרי פסאנן, נאלדו, כריסטיאן שולץ, טורסטן פרינגס, פרנק באומן, דייגו, יוריצה וראנייש, מירולסב קלוסה, הוגו אלמיידה.

אספניול: גורקה איראיזוז, חוסה מריה לקרוז, דניאל ג'ארקה, מארק טורחון, פרנסיסקו צ'יקה, פאבלו זבאלטה, איטו, פרנסיסקו רופטה, לואיס גרסיה, אלברט ריירה, ראול טמודו.

סביליה - אוסאסונה (0:1 לאוסאסונה במשחק הראשון)

סביליה נאבקת על כל התארים העונה, אבל בדיוק כמו צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שהיו דומה, עשויה להיזרק מהמפעל האירופאי אחרי ההפסד הקטן במשחק הראשון.

"היינו במצב דומה לזה של אוסאסונה בשנה שעברה, כשפגשנו בחצי הגמר קבוצה אירופאית גדולה כמו שאלקה", אמר חואנדה ראמוס, "היינו קטנים בהרבה, אבל הדחנו אותם עם המון נחישות ואגרסיביות. זו הסיבה שהיכולת של אוסאסונה במשחק הראשון לא הפתיעה אותי. יש להם הזדמנות אמיתית לעשות היסטוריה".

למרות המחמאות ליריבה מפמפלונה, ראמוס נותר אופטימי: "למזלנו הפסדנו בתוצאה שמותירה לנו להמשיך לחלום. אני חושב שהיינו צריכים את השוק הקטן הזה בשביל להתעורר".

אוסאסונה תגיע לרמון סנצ'ז פיחואן בסגל כמעט מלא, ממנו יחסר רק כובש שער הניצחון במשחק הראשון, רוברטו סולדאדו המוצהב. מי שיחליף אותו בהרכב יהיה פייר וובו הקמרוני, שכנראה ישחק כחלוץ בודד בקבוצה הבאסקית שתבנה על התקפות מתפרצות.

מאמן אוסאסונה, חוסה אנחל זיגנדה, אמר שהוא "מקווה שהשחקנים יעלו ויהנו מהמשחק", והוסיף: "ככל שאנחנו מתקדמים, אנחנו לומדים יותר מהחוויה. בכל שלב הרגשנו שאנחנו יכולים לעבור שלב, אבל אף פעם לא הרגשנו כל כך בטוחים כמו עכשיו".


הרכבים משוערים:

סביליה: אנדרס פאלופ, דני אלבס, חאבי נבארו, ז'וליאן אסקודה, דויד קאסטדו, חסוס נבאס, כריסטיאן פאולסן, חוסה לואיס מרטי, אדריאנו, פרדי קאנוטה, לואיס פביאנו.

אוסאסונה: ריקרדו, חוסה איזקיירדו, סזאר קרוצ'אגה, חאבייר קוולר, אנריקה קוראלס, ג'אווד נקונאם, חואנפראן, פאצ'י פוניאל, ראול גרסיה, דויד לופז, פייר וובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully