וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ניצח את פדרר ב"קרב המשטחים"

2.5.2007 / 23:13

הספרדי גבר על השוויצרי 5:7, 6:4, 6:7 (10:12), על מגרש שחציו דשא וחציו חימר. דוידנקו הודח מטורניר אסטוריל, פטרובה נפרדה מוורשה

היום (רביעי) נערך משחק ראווה מסקרן בפלמה דה מאיורקה שזכה לכינוי "קרב המשטחים", בין רפאל נדאל לרוז'ה פדרר. על מגרש שחציו חימר וחציו דשא נפגשו שני הטניסאים למשחק מרתק שהסתיים בניצחונו של הספרדי 5:7, 6:4, 6:7 (10:12). נדאל, שזכה לפני שבוע בטורניר מונטה קרלו ורשם 72 ניצחונות רצופים על חימר, נהנה כנראה יותר מיריבו השוויצרי ממשחט החימר, וזכה במערכה הראשונה עם 5:7. שבירה אחת בתחילת המערכה השניה הספיקה לפדרר להשוות עם 4:6. בשובר השוויון הספרדי רשם ניצחון באחד המשחקים המוזרים שנערכו בעולם הטניס. פדרר לא צריך לדאוג, בשנתיים הבאות הוא יוכל לנקום את ההפסד ב"קרב המשטחים".

הפתעה נרשמה אתמול (שלישי) בטורניר אסטוריל בפורטוגל שם המדורג ראשון ניקולאי דווידנקו הודח כבר בסיבוב הראשון על ידי הצרפתי פאטין אחרי הפסד 7:5, 6:1. נובאק דיוקוביץ' הסרבי גבר 2:6, 2:6 על סנטיאגו ונטורה הספרדי והעפיל לסיבוב השלישי בתחרות. פול הנרי מתיו הצרפתי גבר 2:6, 1:6 על איגור קוניטסין הרוסי. גיירמו גארסיה-לופס הספרדי, ועלה אף הוא לסיבוב השלישי עם ניצחון 4:6, 3:6 על דמיטרי טורסונוב הרוסי.

המדורג רביעי מרקוס באגדאטיס העפיל הערב (רביעי) לרבע גמר טורניר מינכן אחרי ניצחון הגרמני מתיאס בצ'ינגר 7:6, 2:6, 4:6. ברבע הגמר הקפריסאי יפגוש את אלכסנדר ווסק, שניצח את דניאל בראנדס 6:7, 6:7. המדורג שלישי מיכאל יוז'ני גם הוא ברבע הגמר, לאחר שניצח את הגרמני בנג'מן בקר 6:7, 6:7. הרוסי יפגוש בשלב הבא את האוסטרי יורגן מלצר (מדורג שמיני בתחרות).

סטאנג'לו הטיסה את פטרובה מוורשה

את ההפתעה של היום בטורניר ורשה רשמה האיטלקייה מארה סטאנג'לו, שהדיחה כבר בסיבוב השני את המדורגת חמישית, נדיה פטרובה, 3:6, 3:6. בדו קרב רוסי-איטלקי נוסף התגברה אנה צ'קבטאדזה (מדורגת שישית בטורניר) על טטיאנה גראבין 2:6, 2:6. נציגה רוסיה נוספת בשלב הבא תהיה סווטלנה קוזנצובה (מדורגת שלישית), שניצחה את האוקראינית קטרינה בונדרנקו שהעפילה מהמוקדמות, 6:2, 2:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully