וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון הראווה של פאר

2.5.2007 / 23:13

המרכז לטניס בישראל חגג 30 שנות פעילות, עם ערב שכלל גם את שנידר, גליקשטיין, פרקיס ואנדי רם, שאף פעם לא צריך סיבות לחגוג

יח"צ - חד פעמי

מראיין: דני בורשבסקי

צילום ועריכה: דרור פיקלני

המרכז לטניס בישראל חגג הערב (רביעי) 30 שנה, ובמסגרת המשחק המרכזי של הערב ניצחה שחר פאר את פטי שנידר (19 בעולם) 6:3, 1:6, 5:10 (שובר שוויון). במערכה הראשונה פאר התקשתה להיכנס למשחק והשוויצרית ניצלה זאת היטב כדי לנצח 3:6. למערכה השנייה עלתה פאר נחושה ולקול תשואות 3,000 הצופים השיגה שתי שבירות בדרך ל-0:5 וניצחון 1:6 במערכה. בשובר השוויון הישראלית עלתה ליתרון 3:8 וניצחה 5:10, כדי לזכות במשחק הראווה.

ככה חוגגים באמת

שחר פאר: "אני שמחה שניצחתי ואני מקווה שהקהל נהנה. זו פעם ראשונה שאני במשחק ראווה ואני מקווה שאני אשתפר גם בזה. אני מתאמנת קשה מאוד על חימר, ואני מקווה שכמו שנה שעברה תהיה לי עונה טובה".

במשחק מוקדם ומלא נוסטלגיה פגשו יוני ארליך ואנדי רם את צמד שחקני העבר שלמה גליקשטיין ושחר פרקיס. ארליך ורם לא התקשו מול שני הוותיקים וניצחו בקלות 4:7, 3:7 (בשוברי שוויון). לאחר מכן, רם הצטרף לגליקשטיין, והשניים ניצחו את הצמד ארליך את פרקיס.

בסיום משחקה של פאר מול שנידר, התקיים משחק זוגות מעורבים בן מערכה אחת עד 7. יוני ארליך ושחר פאר, שמשתפים פעולה גם בטורנירי גראנד סלאם, ניצחו את רם ושנידר 5:7 במה שהיה חצי משחק חצי מופע סולו של רם, שלא הפסיק להתבדח ואפילו התחלף לנקודה אחת עם נער הכדורים. בסיום המשחק חגגו על המגרש את יום ההולדת של מרכז הטניס עם עוגת הטניס הגדולה בעולם ומופע פירוטכני.

המרכז לטניס בישראל מפעיל 14 מרכזים ברחבי הארץ, בהם מתאמנים למעלה מ-9,000 ילדים. החל מאופקים ובאר שבע בדרום, המשך בשכונת קטמון בירושלים, וכלה בטבריה ובקריית שמונה בצפון, מהווה הפריסה הגיאוגרפית של המרכזים מימוש של הערך המנחה של המרכז לטניס בישראל: "ללמד את משחק החיים דרך משחק הטניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully