וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הדרבי הראשון נצבע אדום

2.5.2007 / 21:40

הפועל ראשל"צ ניצחה 27:28 בדרבי הכדוריד הראשון בסדרת הגמר את יריבתה המושבעת מכבי ראשל"צ ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה

פלייאוף הכדוריד נכנס הערב (רביעי) לשלב הסופי שלו, כאשר הפועל ומכבי ראשל"צ נפגשו ראש בראש על הזכות להיות אלופת המדינה במשחק הראשון מתוך סדרה של הטוב מחמישה משחקים, ואת המקדמה בסדרה השיגה הפועל, עם ניצחון דחוק של 27:28 שהעניק לה יתרון 0:1 בסדרה.

כעת עוברת הסדרה למשחק מספר 2 ביום שישי בגן נחום, אולמה של מכבי ראשל"צ, שתנסה לחזור להשוות את הסדרה בדרך לדאבל נוסף.

הפועל, באולמה הביתי, פתחה את המשחק הרבה יותר טוב, ובעזרת יכולת שיא של אנדריי קמישב בשער ואבישי סמולר בצד ההתקפי ירדה להפסקה ביתרון 11:16, למרות חולשה לא אופיינית של עידן מימון. במחצית השניה חזרו הבחורים של גלעד מאור לעניינים, וניצלו את הרחקתו של אבישי סמולר כדי לבצע קאמבק בראשותו של תום מטלון, אבל המרדף שלהם נעצר קצת לפני הסיום, וכל שהצליחו לחלץ הוא הפסד מינימלי של 28:27.

כבשו להפועל: אבישי סמולר 7, גיל יעקב 6, שחר הבר 4, שחר מיארה ועידן מימון 3 כל אחד, דימה ינדוביצקי ועומר דבדה 2 כל אחד, גיא כהן 1.

כבשו למכבי: תום מטלון 10, יוהאן רושקה 7, גל אברהם 4, חן ברינבאום 3, יואב נאמן, אריאל רוזנטל וג'ו מתתיה 1 כל אחד.

עידן מימון אמר בסיום: "אני בכלל לא הגעתי למשחק, הייתי מאוד חלש. אם ביום כזה שעידן מימון משחק ככה, הפועל ראשון מנצחת, אז יש עוד הרבה מה לראות מאיתנו. בפלייאוף כמו בפלייאוף, מה שהכי חשוב הוא הניצחון. אמנם ניצחנו, אבל הורדנו את הלב לאוהדים שלנו. אסור שזה יקרה להפועל ראשון, כי עשינו המון טעויות וצריך להפיק מכך לקחים".

גלעד מאור: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מאושר מההתנהלות של הקבוצה שלי. חזרנו כמו בגמר הגביע, ועכשיו אני בטוח שהסדרה הזאת הולכת לחמישה משחקים".

מהלך המשחק

דווקא הצהובים, באולמה הביתי של יריבתם, פתחו בהתלהבות ואיימו לפתוח פער משמעותי, אבל החטאת פנדל של יואב נאמן וניצול הזדמנויות מקסימלי של הפועל איפשר למקומיים להישאר קרובים, והתוצאה עמדה על 5:5 אחרי 10 דקות. בהמשך נטלה הפועל את היוזמה, ולמרות העובדה שעידן מימון לא הצליח למצוא את הרשת, ניצלו האדומים החטאת פנדל נוספת של מכבי, ועלו ליתרון 8:11, שאילץ את גלעד מאור להזעיק פסק זמן. הצהובים התעשתו והקטינו את הפיגור לנקודה בלבד, אבל ריצה נוספת של הפועל, בראשות שחר מיארה המצוין הורידה אותם להפסקה ביתרון מבטיח של 11:16.

הדקות הראשונות של המחצית השניה כבר לא התאפיינו בקצב המהיר שראינו במחצית הראשונה, ובמקום שערים קיבלנו בעיקר הרחקות משני הצדדים. עשר דקות בתוך המחצית עדיין החזיקה הפועל באותו פער שהיה לה בהפסקה - 14:19. שתי דקות מאוחר יותר ספגו האדומים מכה, כשאבישי סמולר, המצטיין של הקבוצה עד אותו שלב עם שבעה שערים, הורחק בפעם השלישית וסיים את חלקו במשחק. מכבי הגיבה בצמצום זריז של הפער ל- 18:21, וקובי מימון מיהר לבקש פסק זמן כדי לעצור את המפולת.

הפועל שמרה על היתרון לקראת דקות ההכרעה, אבל מכבי לא נתנה לה להתרחק, ותום מטלון כבש שער אחר שער לרשתו של אנדריי קמישב שהיה פשוט אדיר במחצית הראשונה, ושתי דקות לסיום לוח התוצאות הראה על 26:27 בלבד להפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully