וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי פ"ת פתחו בחרם על המאמן

2.5.2007 / 19:22

בקבוצה מביעים תרעומת לאחר שחוג האוהדים קרא למאמן להתפטר. יו"ר חוג האוהדים: "הוא מאמן טוב, אבל מיצה את עצמו וצריך ללכת"

הרוחות הסוערות מאז ההפסד אתמול (שלישי) למ.ס אשדוד, מסרבות להיפסק. בהנהלת מכבי פתח תקוה הביעו הערב תרעומת על אוהדי הקבוצה, שקראו למאמן גיא לוזון להתפטר באמצעות הודעה באתר הרישמי. בחוג האוהדים מאשרים כי המגמה היא לגרום ללוזון לעזוב בטענה שמיצה את עצמו בקבוצה. לוזון, כידוע, מועמד לאמן בעונה הבאה את הפועל תל אביב.

"אנחנו מאוד מעריכים עם גיא לוזון", אמר הערב יו"ר חוג האוהדים, שגיא משה, "הגענו איתו להישגים, הוא קידם שחקני נוער ואתמול אפילו שיחקו עשרה שחקני בית. דעתי ודעת רוב הקהל היא שהוא מאמן מצוין, עם פלוסים ומינוסים. אבל יחד עם זאת, הוא מיצה עצמו וצריך ללכת למקום אחר, למקום שאין לו את הגב של ההנהלה ושל האוהדים. חוג האוהדים מאחל לו הצלחה בהמשך".

באתר האוהדים, המופעל על ידי חוג האוהדים, זכה לוזון לתמונה ראשית ומתחתיה הכיתוב: "גיא לוזר". מאוחר יותר היא שונתה לקריאה "לך הביתה", ומאוחר יותר בעקבות שיחה שנערכה בין גורמים בהנהלת הקבוצה לבין גורמים בחוג האוהדים, הוחלף הכיתוב במילה "בושה". באופן חריג, באתר העלו קישורים לתגובות אוהדים שהתפרסמו בפורום, תוך שהם מדגישים כי התגובות עלו לאחר התבוסה הביתית.

"גיא לוזון, מיצית את עצמך. עשה טובה לכולם ותתפטר. אם אתה גבר, צא בהצהרה כבר מעכשיו שבעונה הבאה אתה לא ממשיך במכבי פ"ת בכל מקרה", "הגיע הזמן שהנהלת הקבוצה תבין שהאוהדים לא מטומטמים והקומבינות לאחיין יובילו אותנו למקום שבו נמצאת הפועל פ"ת. מכבי פ"ת היא קבוצה של האוהדים ולא של המשפחה. הקומבינה תגיע לשיאה בעונה הבאה כאשר יוחזר עידן מליחי".

השיא היה כאשר אחת התגובות שהודגשה קוראת לחרם מנויים בעונה הבאה במידה ולוזון ימשיך. "במידה וגיא לוזון ימשיך בעונה הבאה, אין טעם לעשות מנויים.חבל על כאבי הלב, אנחנו נעודד מהבית", נכתב שם. בהמשך נכתב כי האוהדים זועמים על ההנהלה משום שהיא לא הורידה את מחירי הכרטיסים למשחק.

למרות פניות חוזרות ונשנות מצד וואלה! ספורט, סירבו הלוזונים להגיב לידיעה.

* סאמורה צ'יק, 23, חלוץ מגיניאה, שמשחק בקבוצת סאנשיין אקורה הניגרית, יגיע למבחנים בקבוצה.

עדכון ראשון: 2.5.07 19:12
עדכון אחרון: 2.5.07 21:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully