וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה ל-2005

2.5.2007 / 21:45

מילאן דרסה את מנצ'סטר יונייטד 0:3 והעפילה לגמר ליגת האלופות. שם, בדיוק כמו לפני שנתיים, כבר מחכה לה ליברפול

האמת? אחרי ההגרלה של רבע גמר ליגת האלופות ומבט חטוף על התפלגות המשחקים, לא מעט אנשים הבינו שייתכן שההיסטוריה חוזרת. צ'לסי עתידה הייתה להיפגש עם ליברפול בחצי הגמר, בדיוק כמו ב-2005 ותוצאות כאלו ואחרות בישרו שאולי, רק אולי, הגמר של אותו שנה יחזור. ליברפול מול מילאן. אז לא אולי, בטוח.

ליברפול עשתה את החלק שלה כבר אמש (שלישי), מילאן השלימה את העבודה עם ניצחון 0:3 על מנצ'סטר יונייטד הערב. הגמר הבלתי נשכח ההוא בין השתיים היה באיסטנבול. ב-23 הן יחזרו לים התיכון, הפעם לאתונה. בקצב הזה הפעם הבאה שמילאן וליברפול ייפגשו בגמר ליגת האלופות תהיה בתל אביב.

הרוסונרי שלטו במשחק מהשריקה הראשונה של השופט פרנק דה בליקר. עד הדקה השביעית קאקה וסיידורף היו קרובים שלוש פעמים לכבוש. בדקה ה-11 הברזילאי כבר מצא את הרשת ו-19 דקות מאוחר יותר ההולנדי הצטרף אליו ברשימה. ג'ילארדינו המחליף חתם את התוצאה 12 דקות לסיום. השניים הראשונים הביאו במו רגליהם את מילאן לגמר. קאקה רשם היום את שערו העשירי העונה במפעל. סיידורף היה בינוני במרבית שלבי העונה כמו גם מילאן, אבל כמו הווינר האמיתי שהוא התעורר בזמן. ההולנדי היה ענק נגד באיירן מינכן באליאנס ארנה והערב עשה בית ספר לקשרים של מנצ'סטר יונייטד.

השחקנים של אלכס פרגוסון עוד ניסו לעשות משהו במחצית השנייה, אבל נתקלו במשחק מאוד אגרסיבי של גאטוסו, נסטה וקלאדזה, שניערו שוב ושוב את רונאלדו ורוני. השדים האדומים, בדיוק כמו צ'לסי אתמול, יחזרו למפעלים בבית. הליגה האנגלית היא מעל הכל עבור הקבוצה שההגמוניה שלה נשברה והיא כנראה גם תזכה בה. את משחק הגמר שלה מול יריבה אנגלית, על גביע ויוקרה, היא תעשה מול צ'לסי ב-FC CUP ולא מול ליברפול בליגת האלופות.

מהלך המשחק

דקה 1: קאקה חדר בעוצמה לרחבה, העביר כדור רוחב, אבל לא מצא שחקן שידחוק פנימה.

דקה 3: סיידורף קיבל כדור על סף הרחבה, הוציא בעיטה חזקה למרכז השער וואן דר סאר הדף לקרן.

דקה 7: שוב מילאן, שפתחה בסערה. אודו הגביה מימין, קאקה נכנס לרחבה ובעט מהאוויר, אבל חלש ולידיים של ואן דר סאר.

דקה 11: גול! קאקה הגיע ראשון לכדור שהוריד לו סיידורף על סף הרחבה ומהאוויר הפציץ ברגל שמאל לפינה השמאלית התחתונה של ואן דר סאר. 0:1 למילאן.

דקה 20: גיגס חטף כדור מההגנה הרוסונרית ובעט שטוח. דידה ירד וקלט.

דקה 30: גול! פירלו הרים כדור מימין, ההגנה האנגלית הרחיקה לא טוב, הכדור הגיע לסיידורף, שעם המון עקשנות גבר על פלטשר ווידיץ' וכבש בבעיטה חזקה מ-15 מטרים. 0:2 למילאן.

דקה 53: קאקה לקח כדור, פרץ לעומק בצורה אופיינית, השכיב את וידיץ' ולבסוף נבלם על ידי ואן דר סאר.

דקה 78: גול! ג'ילארדינו קיבל כדור עומק לשטח של 30 מטר, רץ לכיוון הרחבה והכניע את השוער ההולנדי באחד על אחד. 0:3 למילאן.

מילאן: דידה, מאסימו אודו, אלסנדרו נסטה, קאחה קלאדזה, מארק יאנקולובסקי, ג'נארו גאטוסו (קאפו 85), אנדראה פירלו, מסימו אמברוסיני, קלארנס סיידורף, קאקה (ג'וזפה פבאלי 86), פיליפו אינזאגי (אלברטו ג'ילארדינו 66).

מנצ'סטר יונייטד: ארווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי (לואיס סאהה 77), ווס בראון, נמנייה וידיץ', גבריאל היינצה, דארן פלטשר, מייקל קאריק, פול סקולס, כריסטיאנו רונאלדו, ריאן גיגס, ווין רוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully