וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש של בית"ר כבר בחגיגות

אסף שקד

2.5.2007 / 17:07

אווירת סוף עונה בבית וגן: ההנהלה קבעה את תאריך מסיבת האליפות הרשמית, ובאימון נכנס שוונק לשער, כשקורנפיין שיחק כחלוץ

בבית"ר ירושלים כבר מתחילים את ההכנות לחגיגות האליפות הקרובות, והיום (רביעי) החליטו בצוות הניהולי של הקבוצה כי החגיגות הרשמיות יתקיימו ביום חמישי ה-17 במאי בגן סאקר בירושלים. בבית"ר מאמינים כי עד אז תבטיח הקבוצה את האליפות באחד המשחקים הקרובים, או מול הפועל פ"ת ביום ראשון הקרוב, או בשבוע שלאחר מכן מול הפועל ת"א.

אצל השחקנים מרגישים גם את האליפות הקרובה, ולמרות התיקו מול הכח ר"ג במחזור האחרון לא מתביישים לדבר בקבוצה על האליפות, "אפשר להגיד שאנחנו 99% אלופים ורק דבר בלתי צפוי יקח את זה מאיתנו", אמר היום אחד השחקנים בקבוצה, "אנחנו רוצים לסגור את הסיפור כבר מול הפועל פ"ת והשחקנים שכבר זכו עם בית"ר באליפות הכינו אותו לקראת מה שצפוי לקרות".

גם באימון היום היה נראה כי האליפות כבר בכיס, וראייה לכך האימון הלא שיגרתי שערכה הקבוצה. מאמני הכושר איפשרו לכל אחד מהשחקנים לשחק בעמדה אחרת וכך נוצר מצב ששני השוערים, איציק קורנפיין ואבי איבגי, תפקדו כחלוצים ואילו החלוץ שוונק עשה את הדרך ההפוכה לשער. השינוי המפתיע באימון גרם לשחקנים לעלייה במצב הרוח ולהרגשה שהחגיגות קרובות יותר מתמיד. ”נכון שנראנו רע מול הכח ר"ג", אומר היום שחקן אחר בקבוצה, "אבל ביום ראשון מול פ"ת אנחנו באים לסגור עניין ונחגוג עם האוהדים את האליפות".

הזמר קוקו מאילת סיים היום אחר הצהריים את הקלטת שיר האליפות ובשבוע הקרוב הוא צפוי להפיץ את השיר בעשרות אלפי עותקים לאוהדי הקבוצה. קוקו המחובר שנים לבית"ר ירושלים, נקשר השנה עוד יותר לקבוצה לאחר שבנו בן ה-17 החל לשחק בקבוצת נערים א' של המועדון, המודרכת על ידי סרגיי טרטיאק. "זאת גאווה בשבילי לכתוב שיר אליפות לבית"ר ירושלים. אני מחובר מאוד לקבוצה הזאת ואוהד אותה ואני שמח שהשנה נתנו לי את הכבוד לכתוב את השיר הכי שמח שיכול להיות".

מכירת הכרטיסים למשחק מול פ"ת נמצאת בשיאה וההערכה היא כי עד מחר יאזלו כל הכרטיסים. גם למשחק מול הפועל ת"א בעוד כשבוע וחצי ישנה דרישה גדולה ועד כה אזלו כמעט כל כרטיסי הנוער שהוצאו למכירה.

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים תחגוג ביום שבת את זכייתה באליפות, כשתערוך אירוע מרשים לכל השחקנים והאנשים שהיו קשורים העונה לאליפות ההיסטורית. טרם ידוע האם ארקדי גיאדמק, ששוהה כעת ברוסיה, יגיע לחגוג עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully