וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, איך מגיעים לאירופה?

רומן רוזנבלט

2.5.2007 / 17:13

שלומי ארבייטמן וחיפה מנסים להתאושש מההדחה בגביע: " זו שנה קשה, מקום 2 או 3, זו המטרה מבחינתנו". וקטן? "הוא עוד יתרום רבות"

במכבי חיפה מנסים היום (רביעי) להתאושש מההפסד אמש במכתש להפועל ר"ג (1:0) בשלב רבע גמר גביע המדינה. ההדחה המפתיעה השאירה לקבוצה רק מטרה אחת עד תום עונה - להגיע לאירופה. מכבי חיפה יכולה להתנחם בכך שיריבותיה לצמרת: מכבי ת"א, הפועל ת"א, ומכבי נתניה, מציגות לאחרונה יכולת פושרת ומשאירות לה פתח להשתחל לצמרת הגבוהה, השאלה היא אם הקבוצה מסוגלת להתאושש במהירות מהמכה בגביע ולצבור רצף ניצחונות עד סיום העונה.

בעקבות ההדחה אתמול, אפשר לומר שזו אחת העונות הכי רעות שעברו על מכבי חיפה?

"אין ספק שזו לא עונה קלה. אני שנה שנייה בקבוצה ולקחתי עם חיפה אליפות וגביע הטוטו וגם הגעתי לחצי גמר הגביע בעונה שעברה. השנה לא זכינו באף תואר ויש שנים כאלה של נפילה קטנה אחרי רצף של הצלחות. אני מאמין שאם ניתן פוש אחרון וננצח את ארבעת המשחקים שנותרו נצליח להתקרב לצמרת הגבוהה, שזה אומר מקום 2 או 3, וזו כעת המטרה מבחינתנו".

"בעונות כמו השנה צריכים להיות חזקים ולדעת ללמוד מהטעויות שנעשו ולהתחשל. השנה הכל הלך הפוך בניגוד לעונות הקודמות וזה חבל. אנחנו נהיה מקצוענים עד סוף העונה ובכל מקרה אני מאמין שהעונה הזו תחשל אותנו לקראת העונות הבאות. אני מקווה שנשיג שוב את מה שמצפים מאיתנו כשחקני מכבי חיפה".

מה אתה חושב על הביקורת שהוטחה בחברך לחוד, יניב קטן?

"שמעתי על מה שנכתב ונאמר ולדעתי לא צריך להתנהג ככה כלפיו. מדובר בסמל של הקבוצה ובאדם גדול שעוזר ותומך הרבה גם בתוך הקבוצה וגם מחוצה לה. כל מה שנאמר עליו היום זה שטויות במיץ עגבניות. אסור להאשים שחקן כזה או אחר אחרי מה שהיה אתמול, שכן כולנו צריכים לקחת אחריות על מה שקרה, כקבוצה ולא כיחידים. עשינו את זה בניצחונות וצריך לעשות זאת גם בהפסדים. אני בטוח שיניב קטן עוד יתרום רבות למכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully