וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת: "הזרים לא פגעו, נכשלנו בגלל ההנהלה"

2.5.2007 / 15:45

שחקנים במכבי פ"ת משחררים קיטור אחרי ההדחה המשפילה מהגביע. "סופו מתחת לכל ביקורת, דיאלו לא דומה לכלום"

הכישלון הוא יתום: שחקנים במכבי פתח תקוה טוענים היום, לאחר ההדחה המשפילה מגביע המדינה 0:4 בידי מ.ס. אשדוד כי הקבוצה נכשלה העונה, משום שהצוות המקצועי והניהולי נכשל בבחירת שחקני הרכש.

"הזרים לא פגעו העונה, פטריק סופו נראה מתחת לכל ביקורת, מוחמד דיאלו לא דומה לכלום ובלסינג קאקו נתן עונה בינונית. דווקא שני הזרים שכן יכלו להרים את הקבוצה עזבו ומאז גם הקבוצה פחות מסוכנת", הסביר שחקן בקבוצה. הכוונה היא לשני הברזילאים, הבלם מרסיו ג'ובאניני והקשר אנדרה קלדיירה שעזבו בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה והמאמן.

סופו כבש העונה שער אחד בכל המסגרות ובקבוצה כועסים. "הוא משחק כאן מתחילת העונה בלי חשק, כאילו הוא לא רוצה להיות פה", אמר בכיר במועדון והוסיף: "הוא האשים את השחקנים שלא מוסרים לו, אולי כדאי שיבדוק את עצמו".

למרות הביקורת, החלוץ יישאר בקבוצה בעונה הבאה, אבל הדעות חלוקות דווקא בנושא קאקו. השחקן כבר אינו שייך למכבי תל אביב ובקבוצה יצטרכו לשלם עלויות גבוהות עבורו בעונה הבאה. כרגע, אם לא יושג הסדר, הנטייה היא לשחררו. לגבי מוחמד דיאלו אמרו בקבוצה: "יש עוד ארבעה מחזורים, אם הוא לא יפתיע הוא ישוחרר".

"זה נכון שאחרי הגול השני התפרקנו", אמר רוביל סרסור על התבוסה אתמול, "אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. לפעמים נכנסים למצב שאי אפשר לצאת ממנו. זה קרה לנו מול אשדוד ועכשיו נשאר לנו להתרכז בליגה. המטרה היא המקום הרביעי, ממנו נוכל להעפיל לגביע אופ"א".

אבל כסף יש

הרכש היחיד שכן השביע את רצונו של גיא לוזון הוא דווקא ישראלי, לירן כהן. השחקן עדיין בודק אופציות בחו"ל, אבל במקביל אמורה להיערך פגישה בין ההנהלה לבין נציגו, עו"ד שחר בן עמי, על מנת להגיע להסדר בנוגע לרכישת כרטיסו. בכל מקרה, בקבוצה יפנו לוועדה למעמד השחקן כדי שתקבע את גובה דמי ההשבחה שעל מכבי תל אביב לקבל.

בקבוצה גם מאשרים את המגעים עם ברוך דגו. "אנחנו בודקים את האופצייה, הוא בהחלט בתוכניות שלנו ואם הוא לא יחתום בהפועל, יכול להיות שהוא ישחק כאן בעונה הבאה", אמרו. הערב אמורים שחקני הקבוצה לקבל את משכורות חודש אפריל. בקבוצה הסבירו כי הם מעוניינים לגרום לאווירה חיובית למרות ההדחה ממפעל הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully