וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הריינג'רס השוו מול בפאלו

ניצחו את הסייברס 1:2 וכפו שוויון 2:2 בסדרה. אנהיים בדרך לגמר המערב, אחרי 2:3 בונקובר. הוגשה רשימת המועמדים למצטייני העונה

ניו יורק ריינג'רס - בפאלו סייברס 1:2 (2:2 בסדרה)

הריינג'רס לא פראיירים וגם אם יודחו, הם לא מתכוונים ללכת בקלות. יארומיר יאגר וברנדן שנאהאן כבשו בפאוור פליי, אלס קוטאליק הצליח רק לצמק ומה שעד לפני יומיים נראה כיתרון מבטיח לסייברס הפך ל-2:2.

הסיפור של המשחק היה עצירה של הנריק לונדקוויסט, שוער ניו יורק, לדיסקית שנראתה כחוצה את קו השער. "הסתכלנו בטלוויזיה ולא יכולנו למצוא הוכחה חותכת שהיא עברה", הסביר בוב הול, המשקיף על השופטים במשחק. במשחק הקודם נפסל שער שנראה חוקי לניו יורק, ודניאל ברייר מבפאלו הסביר: "אני מקווה שהם פסקו על הקריאה הנכונה, אחרת חבל שבשני משחקים ברציפות נרשמ כאלה טעויות".

לונדקוויסט עצמו התגאה, כמובן, בהצלה. "ידעתי שאין זמן על השעון. זו הייתה דיסקית שקשה לעצור כי היא קיפצה מולי". בכל מקרה, לתרץ הוא לא צריך, כי עכשיו הלחץ והסדרה חוזרים לבפאלו.


ונקובר - אנהיים 3:2 (הארכה, 1:3 לאנהיים בסדרה)

שתי דקות בלבד לקח לטראוויס מואן והדאקס לכבוש בתוך ההארכה ולהעלות את המאזן ל-1:3, כשהכרטיס לגמר המערב כמעט מובטח. כל זה קרה אחרי מהפך מרשים, כשבשליש השלישי הבקיעו כריס פרונגר וטימו סלאנה שני שערים ומחקו פיגור 2:0, שנגרם ממחבטיהם של מרקוס נסלונד וברנדן מוריסון. הסדרה חוזרת כעת לאנהיים, כשניצחון של הדאקס יפגיש אותם עם דטרויט או עם סן חוזה.

סלאנה ירד כמו נכה מלחמה, עם פציעות מכף רגל ועד ראש, אבל בעקבות הניצחון היה מחויך: "זה קורה בהוקי קרח", אמר בשלוות נפש. "לא שיחקנו טוב והיינו קצת מדוכדכים מהיכולת שהראינו על המשטח, אבל ידענו לחזור".

ברודור וקרוסבי, המועמדים המובילים ל-MVP

הנהלת הליגה הודיעה אמש על רשימת המועמדים לתארי סוף העונה, ולליגה יהיה MVP חדש, כאשר ה-MVP היוצא, ג'ו ת'ורנטון מסן חוזה, לא ברשימת המועמדים. כל אחד משלושת המועמדים עדיין לא זכה בתואר ה-MVP. כמו כן, לראשונה מאז שהחלו להעניק את התארים בטקס טלוויזיוני, ישנם 4 מועמדים לתואר מסויים במקום שלושה בד"כ.

לגביע החשוב מכולם, גביע הארט ל-MVP של הליגה, מועמדים השנה סידני קרוסבי מפיטסבורג, מרטן ברודור מניו ג'רזי ורוברטו לואונגו, שוערה של ונקובר. קרוסבי ולואנגו מועמדים פעם ראשונה לתואר ולברודור זו פעם שלישית שהוא מועמד. קרוסבי בן ה-19 הוא המועמד הצעיר לגביע מאז שוויין גרצקי זכה בו לראשונה ב-1980.

הגביע עם 4 מועמדים הוא גביע וזינה, כשוער העונה. אל ברודור, שזכה בו ב-2003 ו-2004, ולואונגו, שלו זו מועמדות ראשונה, מצטרפים הזוכה משנה שעברה, מיקה קיפרוסוף מקלגארי, והנריק לונדקוויסט מניו יורק ריינג'רס.

ניקלאס לידסטרום, הזוכה משנה שעברה וכן בין השנים 2001 ו-2003, מועמד לגביע נוריס כמגן המצטיין של הליגה, ביחד עם שני המגינים של אנהיים, סקוט נידרמאייר, שזכה ב-2004, במדי ניו ג'רזי, וכריס פרונגר שזכה ב-2000 במדי סט לואיס, כשהיה אז המגן האחרון שזוכה גם בגביע הארט.

עוד זוכה משנה שעברה שמועמד השנה הוא רוד ברינד'אמור מהאלופה היוצאת, קרוליינה, שמועמד לגביע סלקה (Selke), כשחקן התקפה המצטיין בהגנה. יחד איתו מועמדים ג'יי פנדולפו מניו ג'רזי וסמואל פאהלסון מאנהיים.

זוכה נוסף מהעונה שעברה הוא פאבל דאטסיוק מדטרויט, המועמד לגביע ליידי בינג, כשחקן ההוגן של הליגה, ביחד עם ג'ו סאקיק, הקפטן של קולוראדו, שזכה בגביע ב-2001, ומרטן סן לואי מטמפה ביי, ה-MVP של 2004.

לגביע קאלדר, רוקי השנה, מועמדים ייבגני מאלקין וג'ורדן סטאל מפיטסבורג ופול שטאסטני מקולוראדו. אביו של שטאסטני, פטר שטאסטני, זכה בתואר ב-1981 במדי הקוויבק נורדיק.

המועמדים לגביע אדמס כמאמן העונה הם לינדי ראף, זוכה העונה שעברה, ביחד עם מישל תריין מפיטסבורג ואלן וויניו מוונקובר. לגביע לסטר פירסון, כ-MVP על ידי השחקנים, מועמדים קרוסבי, לואונגו ומלך השערים של הליגה, ווינס לקאבלייה.

רשימת הזוכים תתפרסם בטקס שייערך בטורונטו ב-14 ביוני. באותו טקס יוענקו גם גביע קינג קלאנסי, לתרומה בקהילה, שזכה בו אולף קולזיג מוושינגטון, וגביע ביל מסטרסון, ה"קאמבק" של העונה, שזכה בו טימו סלאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully