וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטן: "אני שמח להיות הכי טוב בישראל"

2.5.2007 / 14:10

אחרי שהפגיז 37 נקודות במלחה מול הפועל ירושלים, פותח הגארד של אשקלון את הפה: "השנה אני מאמין יותר בקבוצה שלי"

30 נקודות קלע מרכוס האטן ב-20 הדקות הראשונות של המשחק ביום שני במלחה. הגאנר המשוגע של אליצור אשקלון הוביל את אשקלון לרבע שני רצחני של 15:52, בדרך ל-71 נקודות במחצית וניצחון 89:111 על הפועל ירושלים. השורה הסטטיסטית שלו בסיום דיברה על 37 נקודות, 6 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-4 אסיסטים.

"באולמות כמו של נהריה, מכבי או ירושלים שחקן נכנס למשחק בצורה חזקה יותר, החושים מתחדדים והכל נעשה אגרסיבי יותר ומטורף יותר", הסביר השחקן בראיון לאתר מנהלת הליגה. "תמיד כיף לנצח, אבל ניצחון במלחה מתוק יותר, כמו בכל אולם גדול אחר".

כבר שלוש שנים שהאטן משחק בישראל, ואחרי שהוביל לבדו את רמת השרון והפועל תל אביב, הוא הגיע השנה לאשקלון, וגם שם הפך להרבה יותר מברומטר. "אני כאן השנה כדי לעשות את מה שעשיתי בעונה שעברה, פשוט העונה אני מאמין יותר בקבוצה שלי מאשר בהפועל תל אביב", הוא אומר. "באשקלון אם אני תופס יום לא טוב, הקבוצה יודעת להרים אותי ולחפות עלי. אני מושפע משאר השחקנים בקבוצה. ביום שני השחקנים נתנו לי הרגשה שהם רוצים שאני אהיה יותר אגרסיבי, וזה מה שעשיתי".

"ההבדל המהותי בין הפועל תל אביב ואשקלון, הוא שבאשקלון אנחנו מסתדרים טוב יותר כקבוצה", ממשיך האטן למנות את ההבדלים בין האדום לכחול. "אפי בירנבוים הוא אחד המאמנים הטובים בארץ ובאירופה, וגם עמי נאווי הוא מאמן טוב, אבל הם מאוד אינטנסיביים ותחרותיים. באשקלון מתמקדים יותר במשחק ובדרך בה הוא משוחק. הגישה פה היא לפתח את החשיבה של השחקנים במהלך המשחק".

למרות ההצלחה, האטן ממשיך לחלום NBA. "ישראל היא מקום נהדר לגור בו וגם לשחק בו כדורסל, אבל כמו כל שחקן אני רוצה ללכת לאן שיהיה לי הכי טוב מבחינה מקצועית, בו אוכל להוציא מעצמי את המקסימום. רציתי NBA אבל לא יצא, אבל אני לא אגיד שאני מאוכזב להיות בארץ. אני מרוצה מהליגה ומהעובדה שאני יכול להיות פה הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully