וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם שביט לא יתנצל כנראה הקבוצה לא חשובה לו"

לי בוץ

2.5.2007 / 13:58

שחקני הקבוצה ממשיכים להשתדל בשם שביט אלימלך אצל ההנהלה, ועכשיו כולם מחכים שהשוער ייאות להתנצל וישוב לקבוצה

שחקני הפועל ת"א זכו היום (רביעי) ליום חופשי לאחר הנצחון המשכנע אמש בגביע מול בני סכנין, שהעלה אותם לחצי הגמר במפעל. חלק מהשחקנים ינצלו את היום לארגן את הסולחה בין שביט אלימלך להנהלה, כשהסיכום העקרוני שהושג עד כה תלוי בהתנצלות פומבית של השוער, שתחזיר אותו אל הסגל מיידית.

הדעות בקרב חבריו של אלימלך לקבוצה מעורבות, ולצד שחקנים שתומכים בעקשנות של השוער ישנם כאלה שמגבים גם את ההנהלה. "אנחנו מבינים את שביט", אמר הבוקר אחד מהם. "הוא אדם מדהים ועשה את מה שעשה ממקום של כאב. אבל עכשיו, כשכולנו אמורים ללכת להנהלה ולבקש שיחזירו אותו והכל תלוי רק בו, הוא צריך להתנצל. אין מה לעשות, בסופו של דבר מי שמשלם לנו את המשכורת בסוף החודש זה האנשים שהוא פגע בהם. אחרי מה שהוא אמר לא נשארה להם ברירה אחרת, הם היו חייבים לעשות מה שעשו. עכשיו הכל בידיים של שביט ואם הוא לא מסכים להתנצל, כנראה שהקבוצה לא חשובה לו מספיק".

"שביט חייב לחזור לחצי הגמר, הוא שוער ענק ואנחנו צריכים אותו", אמר שחקן אחר. "חייבים למצוא דרך להחזיר אותו, לא משנה למה ואיך. הוא עשה טעות, אבל לפחות היה מספיק גבר לבוא ולהגיד מה שהוא חושב ולא לשלוח כל מיני 'מקורבים' שידברו בשבילו. זה יהיה עצוב מאוד אם ככה ייגמר הפרק שלו בהפועל".

בינתיים השוער שומר על שתיקה וממעט לענות לטלפונים, גם של שחקנים ואוהדים שדורשים בשלומו. עד שיתברר מה עלה בגורל הסולחה המתבקשת, נהנים השחקנים מתחושת הנצחון ובעיקר מהעובדה שהורידו את שחקני בני סכנין חזרה אל הקרקע. "הם חשבו שהם באים לשחק מול הפועל ג'לג'וליה", הסביר שחקן בקבוצה. "לא ציפינו מהם לזלזול כזה, הם היו צריכים לדעת מי זו הפועל ת"א".

שחקנים אחרים ניסו להסביר מה הביא לשינוי הפתאומי ביכולת של האדומים אתמול: "החבר'ה פה הבינו שהגיע הזמן שהם יתחילו לעבוד על המגרש, אחרת הם לא יראו חוזה לעונה הבאה. גם בגלל הסיפור עם שביט שחקנים הבינו שלא נשארו יותר מדי משחקים ומי שרוצה להישאר צריך להראות תוצאות".

פאאס יולד, דגו בהרכב

בקרב השחקנים קיימת התחושה כי נצחון בשבת הוא חובה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ליגה, ביניהם שתי תבוסות (למכבי חיפה ומכבי הרצליה). ניר לוין יחסר בשבת את הבלם חאבייר פאאס, שהמריא לארגנטינה שם ישהה ליד אשתו שכורעת ללדת. פאאס אמור לשוב ארצה ביום שני, אך בקבוצה לוקחים בחשבון גם אפשרות שחופשת המולדת הקצרה של הבלם תתארך יותר זמן מהצפוי.

חניכיו של לוין ישובו מחר לאימונים ויפתחו בהכנות למפגש מול הקבוצה של אורי מלמיליאן. ברוך דגו, שלא פתח אתמול בהרכב בעקבות הפציעה הטורדנית ברגלו, אמור לשוב ל-11 של הפועל בשבת כשכרגע עדיין לא ברור על חשבון מי, שכן גם לוסיאנו דה ברונו וגם גילי ורמוט הצטיינו אתמול. בסופו של דבר נראה שמי שיירד אל הספסל יהיה הארגנטינאי. בקבוצה מקווים ששי אבוטבול, שלא שיחק אתמול בגלל נקע בקרסול, ישוב לאימונים מלאים ויהיה כשיר לשבת.

אוהדי הפועל ת"א מציינים תשע שנים למשחק השרוכים

היום מציינים אוהדי הפועל ת"א תשע שנים למשחק השרוכים המפורסם בין בית שאן לבית"ר ירושלים בעונת 1997/8. כבר אתמול במשחק הניפו האוהדים שלטים עם הכיתוב: "2 במאי 1998 - לא נשכח ולא נסלח!", ו"מאיר כהן ואלישע לוי תסתכלו לגיורגי בעיניים", כשהכוונה היא לשוער ומאמן בני סכנין שמשתפים פעולה עם גיורגי דארסיליה, היום עוזר מאמן הקבוצה ואז שחקן הפועל ת"א.

למרות הטענה לחוסר פרופורציות, עבור האוהדים האדומים מדובר ביום אבל של ממש, ועל מנת להזכיר את התאריך העצוב כל כך עבורם, הוחשך החל מאתמול ב-24:00 בלילה פורום האוהדים ל-24 שעות.

"מדובר ביום אבל לכל דבר", הסביר אחד האוהדים לוואלה! ספורט. "תשע שנים חלפו אבל אנחנו לא נשכח לעולם איך טייב וחבריו מכרו את המשחק ונתנו את האליפות לבית"ר. לא נשכח גם את המחדל של ההתאחדות שעד היום לא מצאה לנכון לשלול מירושלים את האליפות הזו, שלא נלקחה בצורה ספורטיבית. אנחנו פה כדי להזכיר ולדאוג שדברים כאלה לא יקרו יותר בכדורגל שלנו".

אוהד אחר הוסיף: "הדבר החמור ביותר בכל הסיפור הזה הוא שטייב, סמל הקשירה ומהמכירה, מקבל היום משכורת מהפועל. זה פשוט לא נתפס. איך אנשים שמנהלים את הפועל ת"א הספיקו לשכוח כמה עוול הבנאדם הזה גרם למועדון? הוא אפילו לא בנאדם, הוא בושה ואסור לתת לו לחנך ילדים או להתעסק בשום דבר שקשור בספורט בחייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully