וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגביני יעקובו בדרך לפנרבחצ'ה?

2.5.2007 / 19:20

הטורקים חמים על חלוץ מידלסברו, ויירה טוען שוונגר בדרך החוצה מארסנל, ג'ואי ברטון משלם על ההשתוללויות באימונים, ביתו של ריינה נבזז

דיווחים באנגליה טוענים שאיגביני יעקובו מבוקש מאוד בטורקיה. על פי ה"מירור", פנרבחצ'ה מעוניינת בחלוץ הניגרי של מידלסברו, שמוכנה לשלם לו לא פחות מ-50 אלף ליש"ט לשבוע. יעקובו, שהגיע לבורו מפורטסמות' לפני שנתיים, הבקיע השנה 16 שערים העונה.

"ונגר לא יישאר בארסנל"

האם ארסן ונגר בדרך החוצה מארסנל? אם שואלים את פטריק ויירה, כנראה שכן. קפטן התותחנים לשעבר שמשחק היום באינטר טוען שלאחר העזיבה המפתיעה של דייויד דיין, סגן נשיא הקבוצה, גם עתידו של המאמן ניצב תחת סימן שאלה עצום. לוונגר יש עוד שנה אחת בחוזה, אך הוא לא התחייב לעיסקה נוספת. ויירה אמר: "אתה צריך יותר מאדם אחד כדי לבנות מועדון, ושניהם עשו הכל יחד. עכשיו אחד מהם כבר לא שם, אז בהחלט אפשר לשאול שאלות לגבי עיתד המועדון ועתידו של ונגר. הם התחילו יחד והיו יחד הרבה זמן, אני לא רואה את ונגר נשאר שם בלעדיו", סיכם הקשר הצרפתי.

ג'ואי ברטון: מחיר ההתפרעות

חלוץ אברטון, אנדי ג'ונסון, יעבור ניתוח בקרסול בסוך העונה ויחמיץ את המשחק של נבחרת אנגליה נגד אסטוניה במגרת מוקדמות יורו 2008. ייתכן שג'ונסון ייאלץ להיעדר גם ממשחק נבחרתו מול ברזיל, בתחילת יוני.

ג'ואי ברטון, קשרה של מנצ'סטר סיטי, עלול למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה, לאחר שתגרה עם עוסמן דאבו במהלך אימון גרמה להרחקתו מהקבוצה עד תום העונה. דאבו נאלץ לעבור טיפול בבית חולים אחרי המכות שחטף מברטון, שגרם לו לפציעות בפה. הסוכן של ברטון חושב שהלקוח תמיד צודק: "אם ג'ואי היה מבקיע, הם לא היו חושבים להיפטר ממנו. הוא מטרה קלה, עד כמה שאני שמעתי זה בכלל היה הגנה עצמית".

התחתית בוערת

מנכ"ל הפרמיירליג, ריצ'ארד סקודאמור, מנסה להרגיע את הרוחות בקרב קבוצות התחתית באנגליה, שזועמות על כך שווסטהאם יצאה מפרשת ההחתמה הלא חוקית של קרלוס טבז וחאבייר מסצ'ראנו ב"זול", דהיינו עם 5.5 מליון ליש"ט פחות בקופה אבל בלי הפחתת נקודות.

צ'רלטון, פולהאם, וויגאן ושפילד יונייטד שנלחמות נגד הירידה מארגנות מחאה נגד העונש הלא מספק, מבחינתן, שספגה יריבתן למאבקי התחתית ומאיימות אפילו בתביעה משפטית. סקודאמור מתרוצץ בטירוף (טוב, יחסית לאנגלי) בניסיון לפייס את המועדונים הכועסים, שעכשיו בכלל קיבלו את הג'ננה אחרי שווסטהאם הודתה שלא רק שהיא החתימה את הזרים שלא כחוק, אלא גם שיקרה כדי להסתיר את העניין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ריינה שמר על השער, אבל לא על הבית

בזמן ששוער ליברפול פפה ריינה, כיכב במשחק חצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי (0:1 בתום הזמן החוקי ו-1:4 בבעיטות מ-11 מטרים), מישהו בצד השני של העיר טיפל לו יפה בנכסים הפרטיים. כל העולם ידע ששוער ליברפול עומד בין הקורות במפגש חצי גמר ליגת האלופות, וסביר להניח שבני משפחתו מלווים אותו ברגע המרגש, ואם כך הרי שביתו עומד שומם.

כנראה שבליברפול יש כאלה שלא רוחשים כבוד רב לשוער, ובזמן שריינה הדף את בעיטות ה-11 של צ'לסי, ביתו נבזז. השוער התלונן במשטרת ליברפול על גניבת תכשיטים ומכונית, שנמצאה נטושה כעבור מספר שעות.

עדכון ראשון: 13:07, 02/05/07
עדכון אחרון: 19:20, 02/05/07

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully