וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציע ג' נסגר עד לתום העונה

רומן רוזנבלט

2.5.2007 / 20:39

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות העניש את מכבי חיפה על אירועי המשחק מול בית"ר בגביע. מעמדו של יניב קטן בקבוצה מתערער

במכבי חיפה מאוד מאוכזבים מההדחה אמש מגביע המדינה. במועדון מאוכזבים מיכולתו של יניב קטן באופן כללי העונה ובפרט לאחרונה, נראה כי מעמדו מתערער וייתכן כי הוא ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה, אך מיוזמתו או מיוזמתה של הקבוצה. כבר תקופה ארוכה שקטן סופג ביקורת נוקבת וקללות מהקהל בקרית אליעזר, כשכמעט מדי משחק קבוצה גדולה של אוהדים מגדפת את החלוץ, מה שלא ממש מוסיף לרצון שלו להישאר.

מאידך, למרות כל הביקורת, היו שחקנים בקבוצה שיצאו להגנתו של קטן. אחד מהם אמר: "אני לא מבין למה מכל השחקנים רק קטן הוא זה שיצא אשם, פשוט הרגו אותו היום. אף אחד לא יכל לשחק אתמול במגרש הזה, שבקושי אפשר לקרוא לו מנגרש, אי אפשר היה לחבר פס ואפילו על החול בחוף הים יותר קל לשחק. השחקנים אתמול לא הציגו את היכולת שלהם ולהפיל את הכל על קטן זה לא הוגן".

בעיה נוספת שעומדת בפני קטן, אם אכן יחליט לעזוב את קרית אליעזר, היא החוזה הכבד. הקבוצה היחידה בארץ שיכולה לעמוד בעלות שכרו של קטן (כחצי מיליון דולר לעונה) היא בית"ר ירושלים. בחיפה היו רוצים לראות את עידן טל חזרה במועדון, אבל הבעיה העיקרית היא עלותו הכספית של טל, ששכרו מוערך בכ-600 אלף דולר.

* בית הדין של ההתאחדות נתן היום קנס בפועל של 30 אלף שקל על מכבי חיפה ואיסור איכלוס של יציע ג' עד סוף העונה, בעקבות התפרעות האוהדים במשחק מול בית"ר ירושלים במשחק גביע המדינה לפני שבועיים.

* הפועל חיפה נקנסה ב-1,000 שקל ועוד 2,000 על תנאי, בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל עכו.

"לא צריך להתנהג ככה לקטן"

ההדחה המפתיעה בגביע השאירה לקבוצה רק מטרה אחת עד תום העונה - להגיע לאירופה. מכבי חיפה יכולה להתנחם בכך שיריבותיה לצמרת: מכבי ת"א, הפועל ת"א, ומכבי נתניה, מציגות לאחרונה יכולת פושרת ומשאירות לה פתח להשתחל לצמרת הגבוהה, השאלה היא אם הקבוצה מסוגלת להתאושש במהירות מהמכה בגביע ולצבור רצף ניצחונות עד סיום העונה. שלומי ארבייטמן ניסה לענות, גם על פרשת קטן.

בעקבות ההדחה אתמול, אפשר לומר שזו אחת העונות הכי רעות שעברו על מכבי חיפה?

"אין ספק שזו לא עונה קלה. אני שנה שנייה בקבוצה ולקחתי עם חיפה אליפות וגביע הטוטו וגם הגעתי לחצי גמר הגביע בעונה שעברה. השנה לא זכינו באף תואר ויש שנים כאלה של נפילה קטנה אחרי רצף של הצלחות. אני מאמין שאם ניתן פוש אחרון וננצח את ארבעת המשחקים שנותרו נצליח להתקרב לצמרת הגבוהה, שזה אומר מקום 2 או 3, וזו כעת המטרה מבחינתנו.

"בעונות כמו השנה צריכים להיות חזקים ולדעת ללמוד מהטעויות שנעשו ולהתחשל. השנה הכל הלך הפוך בניגוד לעונות הקודמות וזה חבל. אנחנו נהיה מקצוענים עד סוף העונה ובכל מקרה אני מאמין שהעונה הזו תחשל אותנו לקראת העונות הבאות. אני מקווה שנשיג שוב את מה שמצפים מאיתנו כשחקני מכבי חיפה".


מה אתה חושב על הביקורת שהוטחה בחברך לחוד, יניב קטן?


"שמעתי על מה שנכתב ונאמר ולדעתי לא צריך להתנהג ככה כלפיו. מדובר בסמל של הקבוצה ובאדם גדול שעוזר ותומך הרבה גם בתוך הקבוצה וגם מחוצה לה. כל מה שנאמר עליו היום זה שטויות במיץ עגבניות. אסור להאשים שחקן כזה או אחר אחרי מה שהיה אתמול, שכן כולנו צריכים לקחת אחריות על מה שקרה, כקבוצה ולא כיחידים. עשינו את זה בניצחונות וצריך לעשות זאת גם בהפסדים. אני בטוח שיניב קטן עוד יתרום רבות למכבי חיפה".

עדכון ראשון 2.5.07 12:39
עדכון אחרון 2.5.07 22:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully