וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה ההפסד הכי כואב שלי"

2.5.2007 / 9:38

מוריניו לא מעכל את ההדחה מליגת האלופות ורמז שיישאר: "לי ולצ'לסי מגיע להיות בגמר". בניטז מפזר הבטחות לאוהדים, ביתו של ריינה נבזז

וידאו: רויטרס עריכה: בת גולן

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, התקשה להירגע בסיום משחק ההפסד של קבוצתו לליברפול. אחרי שהאלופה האנגלית הגיעה לאנפילד ביתרון 1:0 היא ספגה בדקה ה-22 שער מרגליו של דניאל אגר, שהוביל אותה לפנדלים. בבעיטות ההכרעה לא השאיר פפה ריינה סיכוי לצ'לסי, ליברפול ניצחה 1:4 ועלתה לגמר באתונה.

"מכל ההפסדים בקריירה, זה היה הכואב ביותר שלי", אמר מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, שייתכן מאוד שהיה זה המשחק האחרון בו הדריך את הקבוצה בליגת האלופות. "אני מאוד מאוד עצוב. בפתיחה הם שלטו, אבל אחר כך הרגשתי שהשליטה היא שלנו ושאנחנו יכולים להשוות".

על הפנדלים אמר מוריניו: "הרבה אנשים אומרים שזה עניין של מזל, או של הבועט או של השוער. הם הבקיעו ארבעה שערים בפנדלים ואנחנו אחד וזה כל הסיפור, בסופו של דבר. זה חלק מהמשחק, הם בגמר ואנחנו לא".

מוריניו רמז שייתכן שימשיך בצ'לסי בעונה הבאה: "לשחקנים האלה מגיע להגיע לגמר, ולי מגיע לעלות לגמר. אם זה לא קרה השנה, אולי זה יקרה בשנה הבאה. אני לא מאמין שבעונה הבאה יהיו לנו שוב 20 שחקנים פצועים, ואני חושב שעשינו עונה גדולה למרות שכל התנאים היו נגדנו".

"בשנה הבאה ניאבק על אליפות בפרמייר ליג"

רפא בניטז הוא סוג של קוסם. לפני שנתיים הוא לקח באיסטנבול קבוצה מוגבלת ביותר לזכיה בליגת האלופות, וכעת הוא רחוק משחק אחד משחזור התואר באתונה. הכדורגל לא כל כך חיובי? נו, שוין, העיקר התוצאות.

בניטז לא חושב רק על ליגת האלופות, אפילו ברגע כזה של שמחה. "אנחנו רוצים לזכות שוב בצ'מפיונס, אבל בשנה הבאה השאיפה היא להיאבק על האליפות בפרמייר ליג. זה מועדון עם עבר מפואר וחשוב שייאבק בעתיד על התואר באנגליה". הוא הדגיש את הנוכחות של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בליגה: "אתה רואה אותן מנצחות כאן ובליגת האלופות ומבין כמה שזה קשה".

על האווירה באנפילד אמר בניטז: "אני אנסה ליהנות ממנה ככל שאוכל. זו אווירה מדהימה, הקהל היה נפלא. המשחק הזה היה יותר קשה מהמשחק ב-2005, ובגלל זה ההעפלה יותר מתוקה. היינו צריכים להבקיע, בניגוד למשחק ההוא בסטמפורד ברידג' שבו הספיק לנו 0:0".

לסיום, בניטז העדיף שלא לדבר על המנג'ר שמנגד: "אני רוצה לחיות את הרגע ולשמוח, אין לי עניין להגיד כלום על שום דבר אחר".

דירק קויט, אחד מגיבורי הניצחון של ליברפול שכבש את הפנדל האחרון וסגר את התוצאה על 1:4, הצהיר שהוא מעדיף לראות בגמר את מנצ'סטר יונייטד. "מילאן ויונייטד הן שתי קבוצות גדולות, אבל מפגש בין שני מועדונים מהפרמיירליג בגמר ליגת האלופות יהיה היסטורי". החלוץ ההולנדי סיפר על התחושה האישית שלו: "אין משחק גדול יותר ברמת המועדונים ולהגיע לזה בשנה הראשונה שלי פה זה פשוט נהדר".

אגב, שוער ליברפול פפה ריינה, היה כוכב הערב גם אחרי המשחק. כשכל העולם ידע ששוער ליברפול עומד בין הקורות במפגש חצי גמר ליגת האלופות, וסביר להניח שבני משפחתו מלווים אותו ברגע המרגש, הרי שביתו עומד שומם. כנראה שבליברפול יש כאלה שלא רוחשים כבוד רב לשוער, ובזמן שריינה הדף את בעיטות ה-11 של צ'לסי, ביתו נבזז. השוער התלונן במשטרת ליברפול על גניבת תכשיטים ומכונית, שנמצאה נטושה כעבור מספר שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully