וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: פאר מול פטי שנידר

1.5.2007 / 21:49

משחק הראווה יעמוד במוקד חגיגות ה-30 למרכזי הטניס בישראל, כשלפניו יתקיים משחק זוגות בין גליקשטיין ופרקיס לרם וארליך

המרכז לטניס בישראל חוגג 30 שנה, והערב (רביעי) יתקיימו בו שני משחקי ראווה. שלמה גליקשטיין ושחר פרקיס הותיקים יתמודדו במשחק זוגות עם אנדי רם ויוני ארליך, ואחריהם תשחקנה שחר פאר ופטי שנידר.

המרכז לטניס בישראל מפעיל 14 מרכזים ברחבי הארץ, בהם מתאמנים למעלה מ-9,000 ילדים. החל מאופקים ובאר שבע בדרום, המשך בשכונת קטמון בירושלים, וכלה בטבריה ובקריית שמונה בצפון, מהווה הפריסה הגיאוגרפית של המרכזים מימוש של הערך המנחה של המרכז לטניס בישראל: "ללמד את משחק החיים דרך משחק הטניס".

הקרן החדשה תאפשר למרכז לטניס בישראל להרחיב ולהגדיל את שלל התוכניות היחודיות אשר הוא מפעיל ברחבי הארץ, ולהביא לפיתוח תוכניות חדשות:

תוכנית המצטיינים המקבצת טניסאים צעירים מצטיינים מרחבי הארץ אל אקדמיה בתנאי פנימייה ברמה"ש המכשירה את דור העתיד של כוכבי הטניס בישראל.

תוכניות מצטיינים המופעלות בכלל המרכזים ברחבי הארץ.

תוכנית פסיכולוגיית ספורט אשר מקנה כלים לילדי המרכז להתמודד עם אתגרים בתחום הספורט וביום- יום.

תוכנית דו קיום לילדים יהודים וערבים- בגילאי ביה"ס וכבר בגילאי הגן.

תוכנית לפיתוח מוטורי לילדי הגן אשר זכתה לאחרונה להפוך לתוכנית רשמית למלחמה בהשמנה של משרד החינוך, ולתקציב מיוחד מחברת מאטל (ברבי) העולמית.

תוכנית ספיישל אולימפיקס, המאפשרת לאנשים בעלי פיגור שכלי לעסוק בטניס.

תוכניות מיני טניס, המלמדות את ילדי ישראל לחבוט כבר מגיל חמש.

תוכניות יחודיות לנוער בסיכון.

תוכנית לילדים עולי אתיופיה.

"הספורט הלבן הופך למקפצה לילדים"

ג'נין שטראוס, מנכ"ל המרכז לטניס בישראל, אמרה: "הקרן שעליה אנו מכריזים בשיתוף IDB תאפשר לנו להעמיק ולהרחיב את פעילות המרכז לטניס בישראל בייחוד באזור הצפון. הפריסה הגיאוגרפית של המרכזים מאפשרת לנו להביא תוכניות ספורטיביות מעולות לכל רחבי הארץ, ולהשקיע בצורה נאותה ובאופן מקיף ומשמעותי בפיתוח הטניס. בעזרת המרכז לטניס בישראל, הספורט הלבן הופך בשנים האחרונות למקפצה עבור ילדים ומאפשר להם ללמוד, להתקדם ולהשתפר בכל האספקטים של חייהם. לא פלא שכלל כוכבי הטניס הישראלי גדלו במרכז ואנו חורשים וזורעים יום יום, בכל רחבי הארץ על מנת להביא לפריחתם של הכוכבים הבאים- בטניס, ובשאר תחומי החיים".

המרכז פותח את פסטיבל הטניס הראשון של ישראל לציון חגיגות ה- 30 למרכז לטניס בישראל. הפסטיבל הביא להתגייסות חסרת תקדים של חברות במשק לטובת הטניס בישראל, וילדי המרכזים. במרכז מאמינים כי העניין שמעורר הטניס לאחרונה ימשוך את הנוער הישראלי לטניס ויאפשר להם להנות לא רק מספורט אלא גם מהערכים והחינוך המועבר דרך הטניס - למקצועיות, התמדה, ספורטיביות ועזרה לזולת ולאחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully