וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגף בדלת

2.5.2007 / 2:04

מילאן צריכה לעצור את מנצ'סטר יונייטד (21:45, ערוץ 10) כדי למנוע גמר אלופות כל-אנגלי. פרגוסון: "קאקא הוא לא הסכנה היחידה"

עונה לא פשוטה עוברת על מילאן. למרות היכולת המצויינת שלה בליגה האיטלקית, הסקודאטו הלך ליריבה העירונית אינטר שחוגגת בסן סירו ומוציאה לרוסונרי את העיניים. אז מה נשאר עכשיו, אור ליום רביעי בערב? רק ליגת האלופות, שבה מוטלת על כתפיהם הלא יציבות של ג'ילארדינו וחבורתו (אבל בלי רונאלדו) המשימה למנוע גמר כל - אנגלי באתונה, ולהפסיק את הדיבורים ברחבי היבשת הישנה על כך שהכדורגל יותר טוב במדינה שבה המציאו אותו מאשר בארץ המגף.

הבעיה היא שהיריבה שבאה להתארח (רביעי, 21:45) במילאנו עם יתרון שער בכיס היא מנצ'סטר יונייטד בעונת שיא, שבה היא יכולה לשחזר את הטרבל ההיסטורי מ-1999. החניכים של אלכס פרגוסון מובילים את הפרמיירליג בפער של 5 נקודות, הבטיחו לעצמם מקום בגמר הגביע האנגלי ומרגישים ממש בנוח מול מילאן, אחרי שהצליחו להפוך פיגור 2:1 לניצחון 2:3 באולד טראפורד. כנראה שהפטנט הזה של לבוא מאחורה מוצא חם בעיני היונייטד, שפיגרה גם בשבת מול אברטון 2:0 בדרך לניצחון 2:4. ביטחון, כבר אמרנו, לא חסר לשדים האדומים וגם אם מילאן תוביל ביתרון של שער ואפילו שניים הם לא יישברו. כריסטיאנו רונאלדו זכה בתואר שחקן העונה בפרמיירשיפ, ובעיני רבים הוא כרגע השחקן הטוב בעולם ואפילו ביקום. גם ווין רוני, שכבש צמד בניצחון בשבוע שעבר, נותן עונה מצויינת וצפוי לעשות חיים קשים להגנה של קרלו אנצ'לוטי. מילאן תצטרך לקוות לעוד משחק גדול של קאקה, שייצר במפגש הקודם את אחד השערים היפים של העונה, וששאר האדומים-שחורים יתעלו ליכולת של הברזילאי כדי לעבור איכשהו את המשוכה המאוד לא פשוטה הזו.

"יש לנו את האופי הכי איטלקי שיש"

סר אלכס פרגוסון, שועל קרבות ותיק, יודע שכדי למנוע את שחזור הגמר של איסטנבול מ-2005, הוא חייב לעצור את קאקא, שהבקיע צמד באולד טראפורד. אבל שלא תטעו, הוא ממש לא מתכוון לזלזל בשאר תשעת שחקני השדה של הרוסונרי.

"קאקא" שחקן מסוכן מאוד", אמר פרגוסון, "אבל אנחנו עלולים להיענש אם לא נשים לב ליתר השחקנים". המגן ג'ון אושיי הסבים: "אסור לנו לעשות את הטעות הזו ולהתרכז רק בו, הוא שחקן נפלא אבל יהיו עוד שחקנים של מילאן על המגרש, והם לא יעשו לנו את החיים קלים".

ב-2005 נוצחה מנצ'סטר יונייטד פעמיים על ידי מילאן 1:0. "הפעם הצ'אנס שלנו בסן סירו גדול יותר", אמר פרגוסון, "אני אופטימי ומסכים לדברים של קרלו אנצ'לוטי, לפיהם שתי הקבוצות יעלו מפוקסות למשחק. השחקנים יצטרכו לעשות חלוקת כוחות נכונה, ולשלוט בכדור כדי לנצח".

אנצ'לוטי מביט על הגמר. שער אחד קטן בלי לספוג יעניק לו את ההזדמנות לנקום בליברפול על ההפסד בגמר לפני שנתיים באיסטנבול. "יש לי קבוצה עם האופי הכי איטלקי שיש. אנחנו גאים ומאמינים שנוכל להביא אותו למגרש", אמר המאמן. "תמיד יש מתח, אבל אנחנו מרגישים שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. גם אם נספוג שער בפתיחה, זו לא טרגדיה. יש לנו סיכוי טוב ויש מספיק זמן על השעון".

גם אנצ'לוטי חושב שהמפתח יהיה החזקה בכדור. "המטרה היא לשלוט במשחק ובקצב, כמו שעשינו במשך 60 דקות במנצ'סטר. היד שלנו הייתה על העליונה". המאמן גם הציע מחווה לפרגוסון: "אתן לו בקבוק של יין איטלקי טוב לפני המשחק. אם ננצח ואם נפסיד, מישהו יחגוג עליה לאתונה".

פאולו מאלדיני לא ישחק במילאן בגלל פציעה בברך, לואיס סאהה יישב על ספסל יונייטד, למרות מתיחה בשריר הירך. גבריאל היינצה, כריסטיאנו רונאלדו ופול סקולס צריכים להיזהר מכרטיס צהוב, שימנע מהם לשחק בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully