וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשות באות בצרות

1.5.2007 / 22:49

אחרי פרשת אלימלך, היכולת הרעה בליגה ומחאת האוהדים, הפועל ת"א התאוששה באורח פלא עם 0:3 על סכנין בדרך לחצי גמר הגביע

בכדורגל 90 דקות הן נצח נצחים. אימפריות נופלות, משברים נפתרים ומאמנים הופכים מקוסמים למוקצים מחמת מיאוס. לפני המשחק התמקמו אוהדי הפועל ת"א בשער 2, במיוחד כדי להיות קרובים להנהלה המושמצת, ולהביע את דעתם על תפקידה בכל הקשור להשעייתו של הסמל הגדול שביט אלימלך. והנה, 45 ראשונות טובות מול בני סכנין ברבע גמר הגביע, פלוס 45 דקות נפלאות - ו-0:3 גדול להפועל ת"א, שלפני המשחק נראתה מפורקת, ופתאום הפכה להיות הפייבוריטית הגדולה לזכות בגביע. מי היה מאמין.

פתאום האוהדים שרים וצוהלים, השחקנים מאושרים, המאמן מחייך ומפרגן, והצרות נשכחות. אלא אם כן קוראים לך אלימלך, וראית את המחליף שלך ניל אברבנל עושה עבודה טובה ושקטה.

סלים טועמה עשה צדק כשניצל בדקה ה-46 בישול של ההגנה האורחת, וסכנין, שהייתה עד כה המרענן הרשמי של המפעל, לא הראתה דבר מהניצוצות שהתרגלנו אליהם מול נתניה ומכבי ת"א, והתקשתה מול הקישור הנחוש וההתקפה המהירה של האדומים. בדקות 81 ו-83 הבקיע אליניב ברדה שני שערים קבוצתיים ומצוינים שקבעו גם את תוצאת המשחק וגם את האווירה שתשרור בוולפסון בשבוע הקרוב.

מהלך המשחק

דקה 5: דה ברונו ניצל כדור קופץ כדי לנסות להפתיע את מאיר כהן בבעיטה מרחוק, אבל הכדור החזק נחת הישר בידיו של השוער.

דקה 9: קולמה התגבר על שחקן באדום, התקדם והקפיץ כדור לקדוסי, אבל יציאה מצוינת של ניל אברבנל הרחיקה את הסכנה.

דקה 12: דואני החזיר כדור רע לאברבנל, קדוסי התחיל במאוץ, והשוער בעט כדור שפגע בחלוץ, חזר ליד של השוער (שהיה מחוץ לרחבה), וברח החוצה. השופט חיים יעקב החליט בצדק שמדובר היה בכדור ירוי.

דקה 26: דה ברונו הוכשל על סף הרחבה, אלכסונית מהשער. טועמה ניגש, ירה כדור מצוין, אבל כהן הדף מצוין לא פחות.

דקה 46: גול! ברדה ניסה לחלוף על פני גבע ברקאי, אבל נפל, וברקאי התפנה לבשל לטועמה, שניצל את המסירה הרשלנית של המגן כדי להכניע את כהן. 0:1 להפועל.

דקה 60: נגיחה של ורמוט הלכה לעמוד והורחקה החוצה.

דקה 65: ורמוט, בעוד אחד מהסלאלומים שלו, חלף על פני כל ההגנה הלבנה ורץ לו על סף הרחבה. הקשר המחונן קלט את טועמה והכניס לו כדור מצוין, אבל כובש השער הראשון בעט כדור שטוח שחלף ליד העמוד. החמצה גדולה.

דקה 78: דגו הכניס את ברדה לרחבה, ההגנה המצחיקה של אלישע לוי מעדה ונפלה, אבל הבעיטה בסיבוב של ברדה נתקלה בהגנה והורחקה.

דקה 81: גול! דגו הכניס לברדה, והחלוץ לא התבלבל והכניע בקלות את מאיר כהן. 0:2 להפועל.

דקה 82: גול! ורמוט שוב עשה עבודה מצוינת באגף, הרים מדויק לברדה, וזה נגח פנימה את ה-0:3.

הרכבים:

הפועל ת"א: ניל אברבנל; עאמר מנצור, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי; וולגינגטון דה אוליביירה, וואליד באדיר, סלים טועמה, גילי ורמוט (ביברס נתכו, 85), לוסיאנו דה ברונו (ברוך דגו, 70); אליניב ברדה.

בני סכנין: מאיר כהן; עבד רבאח, ארתור טוז'יק, גבע ברקאי, באסם גנאים (אופיר חלוואני, 66); חיירו קולמה, חאלד חלאילה (שי דוד, 76), עומר סאני, חאמד גנאים; לירון וילנר, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully