וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג האדומים

2.5.2007 / 0:21

ה-1 במאי האיר פנים לכל הקבוצות האדומות. 0:1 של אגר (22) מחק את הפיגור מסטמפורד ברידג', והפנדלים שלחו את ליברפול לגמר האלופות על חשבון צ'לסי

זה לא היה יפה, זה לא היה איכותי, וגם לא מרשים. אבל זה היה דרמטי ומרגש. כיאה למפגש בין שתי האנגליות (גם כשהן מפוצצות בזרים). ליברפול ניצחה 0:1 את צ'לסי בגומלין של חצי גמר ליגת האלופות, ואחרי ה-0:1 של צ'לסי בסטמפורד ברידג', שתי הקבוצות הלכו לפנדלים. אריאן רובן וג'רמי החטיאו, האדומים כולם הבקיעו, כיאה למעמד ה-1 במאי, וליברפול חוזרת לגמר אלופות שני מתוך שלושה. ברביעי בערב היא תגלה אם תפגוש את מנצ'סטר יונייטד או מילאן.

ראינו שתי קבוצות שיוצאות להתקפה רק כשהחרב מונחת לצווארן. ומכיוון שז'וזה מוריניו הגיע לאנפילד הגועש עם 0:1 בכיס, רפא בניטז היה זה שנאלץ לחרוג ממנהגו וללכת קדימה. הלחץ האדום הניב שער מצוין של דניאל אגר בדקה ה-22, ומאותו רגע שתי הקבוצות הציגו כדורגל זהיר וחסר השראה. אבל נשמה הייתה שם, גם אמוציות וגלונים של אנרגיה. ההארכה והפנדלים היו באוויר דקות ארוכות, וכשהגענו לשם ליברפול נעזרה בקהל הנפלא שלה כדי לנצח 1:4 בבעיטות העונשין מ-11 מטרים. מוריניו יסיים את הקדנציה שלו בסטמפורד ברידג' ללא תואר אירופי, וחלום הקוואדרופל שלה נגוז, כשגם האליפות כנראה חמקה מבין ידיה. וליברפול? עונה גדולה לא הייתה לה, אבל גם ב-2004 היא לא הבריקה ובסוף חגגה, אז לא תשמעו בקופ יותר מדי תלונות.

מהלך המשחק

דקה 5: כדור חוץ הגיע לג'רארד, והאנגלי בעט מ-25 מטר כדור לא מדויק.

דקה 22: גול! בעיטה חופשית ליד קו החוץ. ג'רארד גרם לכולם לחשוב שהוא מתכון להגביה לרחבה, אבל בתרגיל מצוין שלח רוחב שטוח לתוך הרחבה, ודניאל אגר היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לבעוט בשמאל ולשלוח כדור שלא השאיר לצ'ך סיכוי. 0:1 לליברפול שמשווה את התוצאה הכוללת ל-1:1.

דקה 32: ג'ון אובי מיקל הקפיץ כדור לדרוגבה מעל ההגנה האדומה, אבל החלוץ בעט מזווית קשה הישר לריינה, שהדף את הכדור.

דקה 56: פנאנט התנהל בימין, הגביה כדור גבוה גבוה, וכמובן שקראוץ' עלה גבוה יותר מכולם ונגח. הכדור הלך לרצפה, וצ'ך עצר ברגלו.

דקה 59: ליברפול המשיכה ללחוץ. הגבהה לרחבה נחתה על הראש של קויט, וההולנדי שלח את הכדור למשקוף של צ'ך.

דקה 76: כדור טוב של אובי מיקל לאשלי קול באגף שמאל הפך לרוחב מסוכן, וקראגר הרחיק לקרן, וכמעט כבש שער עצמי.

דקה 100: השופט והקוון שדדו שער של קויט. בעיטה מרחוק של ג'רארד הפתיעה את צ'ך, שהדף לא טוב, וקויט זינק על המציאה והבקיע את ה-0:2. החגיגות שלו נעצרו כשגילה שאיש המשרוקית סימן לנבדל, שבפירוש לא היה ולא נברא.

דקה 116: באחת ההתקפות הבודדות של צ'לסי בהארכה כמעט ראינו שער ששווה גמר. אסיין חרך את אגף ימין, חדר ורחבה והעביר רוחב לדרוגבה. החלוץ מחוף השנהב גלש, אבל פיספס את הכדור במילימטר.

דקה 119: ערבוביה קלה ברחבה של צ'לסי איפשרה לקויט לכבוש מ-12 מטר, אבל הכדור הלך הישר לידיו של צ'ך, שהדף היטב.




הרכבים:

ליברפול: פפה ריינה; סטיב פינן, ג'יימי קראגר, דניאל אגר; ג'ון ארנה ריסה, ג'רמיין פנאנט (צ'אבי אלונסו, 78), סטיבן ג'רארד, חאבייר מאסצ'ראנו (רובי פאולר, 118), בודווין זנדן; פיטר קראוץ' (קרייג בלאמי, 106), דירק קויט.

צ'לסי: פטר צ'ך; פאולו פריירה, מיקאל אסיין, ג'ון טרי, אשלי קול; קלוד מקללה (ג'רמי, 118), פרנק למפארד, ג'ון אובי מיקל, ג'ו קול (אריאן רובן, 98), סלומון קאלו (שון רייט פיליפס, 108); דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully