וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה בדרך למאיורקה הספרדית

רומן רוזנבלט

2.5.2007 / 19:15

לחלוץ מכבי נתניה יש גם הצעה מסנט אטיין הצרפתית, והוא צפוי לעזוב בעונה הבאה. אוהד קדוסי הצטרף לרשימת המועמדים להחליפו

במכבי נתניה, שלא הבקיעה כבר כמעט ארבעה משחקים, מחפשים חלוצים לעונה הבאה לאחר שהתאכזבו משחקני החוד הקיימים ובעיקר מהזרים. למרות היכולת הדלה של התקפת נתניה, מסתבר שמה שלא מרשים את היאמרים, עשה רושם בחו"ל.

לוואלה! ספורט נודע היום כי חלוצה הגנאי של מכבי נתניה, אובודו אוקוצ'ה, נמצא בדרך לאחת הליגות הבכירות באירופה בעונה הבאה. לחלוץ שמוביל את מכבי נתניה עם 8 שערים יש שתי הצעות - אחת מסנט אטיין מהליגה הראשונה בצרפת והשנייה הרצינית יותר ממאיורקה, קבוצת תחתית בליגה הספרדית העליונה.

הבעלים דניאל יאמר, שהחתים את אוקוצ'ה למספר עונות בנתניה ומחבב מאוד את השחקן, רוצה לעזור לו גם לחוזה לעונה הבאה ובשבוע הבא יגיע סוכנו של אוקוצ'ה, המיודד עם יאמר, לישראל עם נציגה של מאיורקה על מנת לסכם את כל הפרטים. במידה וכל התנאים יסגרו עשוי אוקוצ'ה להיות השחקן הראשון מזה זמן רב שיוצא מנתניה לחו"ל.

בסביבתו של השחקן הבהירו שהוא לא אהב את הפרסומים על כך שמחפשים כיצד להיפטר ממנו, מה שעזר החלטה שלו לא להמשיך בנתניה. "שכחו שהוא מלך שערי הקבוצה וזה שקבוצה לא מבקיעה זה לא רק אשמת החלוצים. בכל אופן יכול להיות אם המהלך ייצא לפועל זה יהיה טוב לשני הצדדים, למרות שאוקוצ'ה מאוד אוהב את ישראל", אמרו מקורביו.

עטר, תפסיק לקרוע אותנו

אבי סטרול לא התאמן היום עם הקבוצה בשל פציעה, ומוסא סאנוגו הסתםק בריצה מכיוון שגן הוא סובל מפציעה קלה. שאר שחקני הסגל התאמנו, וראובן עטר העביר להם אימון כושר מפרך, ממש כמו אתמול. "אני לא חושב שלהריץ אותנו כל הזמן זה מה שיפתור את בעיות התקפה שלנו. חלק מהשחקנים כנראה פשוט בתקופה טובה וזו לא בעיה של כושר גופני" אמר שחקן מותש לאחר האימון.

נתניה ערכה היום (רביעי) משחק אימון נוסף נגד הנוער במסורת שנים עברו והבוגרים ניצחו רק 1:2, בנגיוד ל-1:6 הקודם. כנראה שהנוער הפיק לקחים. אורי אוזן (פנדל) הבקיע אחד ואוקוצ'ה את השני בשער יפה מאוד, שהוכיח שהוא מוכן למאיורקה. את השער המצמק הבקיע אוראל דגני לזכות הנוער. מחר תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מול בני יהודה (שבת, 19:30).

שם נוסף שמצטרף לרשימת המועמדים לחזק את החלק הקדמי שכוללת את מאור מליקסון, אליניב ברדה וליאור רפאלוב הוא אוהד קדוסי, חלוצה של בני סכנין שמועמד לעוד מספר קבוצות ושייך למכבי פתח תקוה.

במכבי נתניה צועקים: זאב זאב (אסף אקרמן, "הארץ")

מכבי נתניה פתחה אתמול חזית מול נבחרת הנוער ומאמנה זאב זלצר, שמסרב לשחרר את החלוץ דלה ימפולסקי למשחק נגד בני יהודה. "יש לנו טורניר חשוב מאוד בשבוע הבא ואם רוצים להצליח צריך שהשחקנים הטובים ביותר לא יהיו עייפים", הסביר זלצר, "ההתאחדות אישרה והקבוצות ייאלצו להתמודד". בנתניה טענו כי לאור מכת הפציעות ויכולת שאר החלוצים הפך ימפולסקי לשחקן חשוב מאוד לקראת שבת.

נתניה, שמעוניינת באוהד קדוסי, גברה אתמול 2-1 על קבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully