וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקח את הגביע"

רומן רוזנבלט

1.5.2007 / 20:33

יו"ר הפועל ר"ג כבר חושב קדימה אחרי שקבוצתו הדהימה את מכבי חיפה. כובש שער הניצחון, קובי חסן: "זה החלום הכי גדול שהיה לי"

ניר חורי

צילום ועריכה: אמיר לב

"לפעמים חלומות מתגשמים"

גביע המדינה ניפק לנו סנסציה נוספת הערב (שלישי), עם ההדחה המפתיעה של מכבי חיפה בידי הפועל רמת גן, שניצלה עד תום את יתרונה הביתי במגרש המכתש בגבעתיים וניצחה 0:1 מתוק במיוחד לאחר הארכה. אחרי שתשעים הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים ניסתה רמת גן לגונן על שערה ולקוות לפנדלים, אבל הצליחה להפתיע אפילו את עצמה עם שער הניצחון הסנסציוני של קובי חסן בדקה ה-115, ששלח אותה לחגוג עם אלפי האוהדים שלה שמילאו את המכתש מהקצה אל הקצה.

יו"ר הפועל רמת גן ירון קוריס קרן מאושר בסיום: "כל השנה דיברתי על חצי גמר הגביע, והנה הגענו. אנחנו הולכים לקחת את הגביע, הפועל רמת גן קבוצה גדולה".

כובש שער הניצחון, קובי חסן: "אין דברים כאלה. לפעמים חלומות מתגשמים, וזה החלום הגדול ביותר שהיה לי".

ניר דוידוביץ' היה מאוכזב: "ידענו שיהיה קשה. התבטלו פה כל היתרונות שלנו. כל צד יכול היה לנצח, וחבל שספגנו שער כזה מיותר. היינו צריכים לעשות את העבודה שלנו בכל מצב. גם מועדונים גדולים יותר סיימו עונה בלי תואר. נצטרך להכין את עצמנו טוב יותר לעונה הבאה".

עשרות אוהדים התגודדו מחוץ לחדר ההלבשה של מכבי חיפה וקיללו את רוני לוי והשחקנים. לוי נאלץ לצאת לאוטובוס הקבוצה בליווי שוטרים. בחדר ההלבשה היה שקט אימים. אחד השחקנים אמר: "אי אפשר היה לשחק כדורגל במגרש הזה, כל המשחק הזה היה בנוי על צירופי מקרים ולא יותר מזה".

שחקן אחר אמר: "אני מקווה שלא סיימנו את העונה, הכל הלך לנו על טעות אחת בהגנה היום. המגרש היה רע אבל גם אנחנו. ננסה להגיע לאופ"א דרך הליגה, ועל מנת לעשות זאת ניאלץ ככל הנראה לסיים במקום השלישי בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully