וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "אין לנו שום סיבה לחגוג"

אסף שקד

1.5.2007 / 19:44

ארקדי גאידמק לא מתלהב מחגיגות האליפות הצפויות: "אפילו אם נמשיך לנצח אנחנו לא אלופים". בואטנג נקנס ב-2,500 דולר

נשיא בית"ר ירושלים ארקדי גיאדמק התראיין היום (שלישי) בערב בתוכנית "מגרש ביתי" ברדיו ירושלים והתייחס ליכולת הקבוצה במחזור האחרון ואף הפתיע כשאמר שלבית"ר לא מגיעות חגיגות אליפות. "אפילו אם נמשיך לנצח אנחנו לא אלופים", אמר גאידמק במהלך התוכנית, "לא רק שאנחנו לא משחקים כמו אלופים, אנחנו בכלל לא משחקים כמו קבוצה מקצוענית ואני מאוד מאוכזב מהיכולת החלשה של השחקנים במשך רוב העונה".

גאידמק אף התייחס על כל הדיבורים הקשורים לחגיגות האליפות המתוכננות בבירה והפתיע כשאמר, "אני בכלל לא חושב על חגיגות אליפות, על מה יש לנו בדיוק לחגוג? כמו שאנחנו נראים אין לנו שום סיבה לחגוג".

על יוסי מזרחי אמר הבעלים, "אין לי החלטה לגבי יוסי מזרחי, אני לא מתכוון לעשות שינויים עד תום העונה. כל הצוות ימשיך עד תום העונה ורק אז אחליט מה לעשות". גם על היו"ר הקודם ולדימיר שקלאר היה לגאידמק מה לומר, "עשיתי טעות גדולה כשמיניתי את ולדימיר שקלאר ליו"ר בית"ר ירושלים. אלי ארזי מצא המון טעויות שקשורות לניהול של שקלאר ואני מאוד מקווה שהם לא חמורות".

בסיום הראיון התייחס גיאדמק גם על תמיכתו בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, "למרות 2 ההפסדים האחרונים שהייתי מאוד מאוכזב מהם, אני אמשיך לתמוך בקבוצה כמו שעשיתי עד כה".

דרק בואטנג עמד היום בפני ועדת משמעת בראשות יו"ר בית"ר אלי ארזי, בעקבות התקרית בשבוע שעבר כשבעט בקובי מויאל במהלך אימון, ונקנס ב-2,500 דולרים ועוד 5,000 על תנאי. בקרב שחקני בית"ר, היו כאלה שלא היו מרוצים מהעובדה שיוסי מזרחי העלה את בואטנג בהרכב למרות התקרית החמורה. "זה שהוא שיחק כרגיל, נותן לו להרגיש שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה כאן", אמר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully